PDA

Bekijk Volledige Versie : Snakeservers zijn Oplichters!



black-scorpio
19/07/05, 18:35
Beste WHT'ers,

Ik heb vorige week een gesponsorde gamehosting aangevraagd bij snakeservers.net, Hij zei meteen JA, Omdat wij een zeer goeie clan zijn.

maar nu blijkt het gewoon dat hij me heeft gebruikt om reclame te maken voor zijn eigenbedrijf. Maandag was de server online.

Op MSN deed hij al heel onaardig tegen mij. Ik dacht gewoon vanmezelf laatmaar Als de server eenmaal draait komt heb ik hem tog niet meer nodig. Tot vandag dinsdag is hij een paar keer offline geweest, gewoon plotseling.
Ik heb gevraagd wat er aandehand is, maar hij wist het niet naar een paar keer offline gaande, zij ik weer tegen hem dat de server offline is.
En toen ging hij mij de schuld geven dat ik zijn dedicated server kapot heb gemaakt enga maar door. Daarna zegt hij dat ik in de config het rcon heb veranderd en dat de oorzaak is.
Ik zij wat heeft het rcon met de server down te maken? toen gaf hij geen antwoord.
Toen hij weer een rede verzon is je hebt rate 100000 heb gedaan ipv 10000. Toen wist ik het gewoon hij heeft het zelf veranderd en mij de schuld gegeven zodat er gewoon veel mensen op de gameserver kwamen en ik veel reclame er voor maakte. Ik heb overal reclame op moeten maken, Op CB, Website, gameserver, teamspeak, MSN

ten 3e zegt hij:
Iemand heeft rcon status gedaan met deze IP en door hem is heel de server naar de klote. Hij zegt weet je wel hoeveel dit kost. blablabla
Het ip wat hij gaf is: 80.57.118.96 van UPC hij zegt dat door rcon status en rcon say de server kapot is gegaan.
Ik denk wat heeft rcon status met server offline te maken. (rcon status is om te zien wie er in de server zitten met welk ip, rcon say is om wat te zeggen in de gameserver, als admin, Dus kort om heeft er nix mee temaken) Hij geeft mijn clan genoot de schuld van alles, door hem is zogenaamd zijn server kapot gegaan.(terwijl dat de server het gewoon nog deed)
Wat heeft nouw weer het rcon met het FTP te maken:S

Hij heeft nu de sponsorcontract afgesloten:@
Ik denk dat hij gewoon een jongen van 10 jaar is die probeerd wat geld teverdienen.
Conclusie: Hij heeft me gewoon gebruikt.
Snakeservers zijn oplichters!
Dus ga niet de mist in met dit bedrijf, Ze beloven veel maar geeft weining.

Nouw dit wou ik even met jullie delen:D

Met vriendelijke groet,
Tony

Clanhost
19/07/05, 18:40
Dit is nu precies de reden waarom wij niet sponsoren, krijg je alleen maar gezeik mee. Nu ook graag andere kant van het verhaal :). Volgens maar staat SnakeServers toch wel bekend als een goede hoster, zie reacties van klanten hier: http://www.hostingvisie.nl/bedrijf.php?196.

Fr4nK
19/07/05, 18:42
Ik moet BLACK-Scorpio inderdaad gelijk geven!! snakeservers.net zijn grote oplichters!! :(

BsHosting
19/07/05, 18:51
waarom mauwen al di clans zoveel om sponsering etc.

ga verdomme een krantenwijk lopen met een paar man en zorg dat je gewoon betaald voor je diensten ipv te lopen schooien

ik krijg dagelijks mails van clans of ik ze kan sponseren, de laatste bestond uit uits van 350 man zoals in de mail stond.
350 man keer bv 0,50 ct daar kun je wel een server voor huren maar nee het mag geen geld kosten

black-scorpio
19/07/05, 18:54
We hebben ook 2 gameserversen. maar die verloopt. We zoeken nu een nieuwe server omdat we te weining members hebben die mee willen betalen we bestaan maar uit 10 man ofzo, maar wij zijn geen clan die 100 mensen in een clan wilt. Wij zijn een clan die van een kleine groep mensen die goed opelkaar zijn ingespeeld en de top gaan berijken:)

mguilmot
19/07/05, 18:55
Ik heb vorige week een gesponsorde gamehosting aangevraagd bij snakeservers.net, Hij zei meteen JA, Omdat wij een zeer goeie clan zijn.
Waarom stopte ik met lezen na deze paragraaf ?

BsHosting
19/07/05, 19:00
wat is nu een paar euro per man per maand

Clanhost
19/07/05, 19:04
mobileman, dat is een zinloze discussie. Trust me, die heb ik al zo vaak gevoerd.

BsHosting
19/07/05, 19:11
clanhost ik ook al dikwijls zat via mail en msn

Technotop
19/07/05, 19:34
Niet zo zeuren huur gewoon een gameserver, je denkt zeker dat die bedrijven gratis een gameserver voor je online kunnen gooien.. nou nee.

Dus niet zo mekkeren ga lekker in de suppermarkt werken, of doe het van je zakgeld neem aan dat je van je zakgeld wel een private 12 slots kunt aanvragen.

black-scorpio
19/07/05, 19:35
Maar mijn punt is gewoon dat ze eerst de server even online zetten en snel reclame maken en dan weer offline doen.
Ik vind het beter als gamehosters Nee zeggen dan dat ze zit bij mij flikken

Technotop
19/07/05, 19:38
Origineel geplaatst door black-scorpio
Maar mijn punt is gewoon dat ze eerst de server even online zetten en snel reclame maken en dan weer offline doen.
Ik vind het beter als gamehosters Nee zeggen dan dat ze zit bij mij flikken

Uhmm ik denk dat snakeservers het recht heeft en net als alle andere sponsors zelf te kunnen kiezen waneer zij de sponsor deal beeindigen.

Jij zegt dat ze niet te vertrouwen zijn, nou dat is dus echt dikke onzin als je dat gaat zeggen. 1. Je hebt geen klanten ervaring, 2. Je hebt maar een paar dagen ervaring als gesponsorde.

Dus niet zo zeiken.

RPH
19/07/05, 20:03
9 jaar oud?

Deimos
19/07/05, 20:07
Dicht ermee, ongenoegen uiten doen we op een nette manier en niet dmv flame.