PDA

Bekijk Volledige Versie : OR - SRS - DirectI mailing



Mikey
18/07/05, 14:38
Aan alle domeinen die nog als active staan in het DirectI account is het volgende e-mail bericht gestuurd:

Subject: mijnsleutel.nl Zal verlopen

Beste,

Dit is een eenmalige attentie om nog een keer de aandacht te vestigen op de domeinen die bij OR en SRS staan. Mocht u deze e-mail ontvangen, neem dan contact op met uw Webhosting provider. Dit is een automatisch verstuurde mail naar verschillende aliassen. Het kan dus voorkomen dat u deze mail meerdere keren onvangen hebt.

mijnsleutel.nl zal verlopen op 2005-07-21


We hopen u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Mijn-Sleutel.net

het bericht is naar de volgende aliasses verstuurd : admin/info/postmaster. Zowel het betreffende domein als de eerste nameserver heeft deze mail ontvangen op bovenstaande aliasses.

Vragen of hulp bij verhuizing, pm of mail volstaat.

Groetend,
Mike

Erik H.
18/07/05, 15:03
Ik heb niks (meer) bij de genoemde toko maar vind dit SUPER van jullie.

Mikey
18/07/05, 17:41
Ik heb dus als laatste denk ik nog zicht op de aanwezige domeinen, hierbij zitten nog een handvol gegadigden die opereren op wht. Ik ga alleen niet diegene op de schouders tikken, hebben meer dan genoeg pogingen gedaan om het kenbaar te maken en het is na deze mail ook een gesloten boek.

Icheb
20/07/05, 09:51
Even een subtiele vraag; heb hier 1 mail ontvangen van een domein wat wel bij mij staat maar via het niet meer bestaande Montu Studio's loopt/liep.
Zover mij bekend hebben wij in februari/maart alle klanten van Montu aangeschreven en de kans gegeven weg te gaan bij Montu danwel klant van ons te worden.

Tot op heden zijn er nog dingen in de klantenadministratie van Montu die fout zijn, incompleet zijn of iets in die koers.
Wij hebben er geen zicht meer op, en we hebben het dan ook opgegeven. Alle websites van Montu die nog bij ons draaien verwijzen nu naar een bepaalde 'dropoff' site met wat informatie.

Wij hebben dus niet bepaald interesse in de naam, kunnen wij het mailtje gewoon negeren zonder dat het voor iemand problemen geeft ? (Naast de eigenaar die na 7 maanden niet meer bestaan toch wel zou moeten weten dat Montu Studio's niet meer bestaat...)

Mikey
20/07/05, 10:56
Geen probleem, alle domeinen die hun tijd uitzitten zullen uiteindelijk pending delete en drop tegen komen. Het directI account zal net als het godaddy account nagenoeg leeg zijn over een half jaar.

user01
20/07/05, 12:05
Als dit een algemene mededeling voor (ex)SRS klanten dan snap ik het niet helemaal. Waarom krijgen die een mail van mijn-sleutel.nl over het verlopen van domeinen die bij SRS staan?

Of is dat alleen voor jullie klanten die hun domeinen via jullie bij SRS onder hebben gebracht?

XS-24
20/07/05, 13:00
Omdat resellersrs het niet doet...

Mikey
20/07/05, 13:52
Origineel geplaatst door user01
Als dit een algemene mededeling voor (ex)SRS klanten dan snap ik het niet helemaal. Waarom krijgen die een mail van mijn-sleutel.nl over het verlopen van domeinen die bij SRS staan?

Of is dat alleen voor jullie klanten die hun domeinen via jullie bij SRS onder hebben gebracht?

Alleen al het feit dat er nog domeinen staan snap ik niet. Zowel SRS en OR is het schip van gezonken. Ik ben denk ik de laatste die zich bezig houdt met de domeinen in de accounts. Ik geef voor de laatste keer aan dat ik nog zal helpen met verhuizen.

Dit is geen algemene mededeling maar een mededeling dat je aangeraden wordt de domeinen weg te verhuizen. Of je het in de wind slaat is je eigen keus, of je over tijd nog hulp krijgt is de vraag.

Johan-nl
20/07/05, 16:09
Mensen dit is geen SPAM.

De dingen die Mike al maanden doet vanuit Mijnsleutel voor ex klanten van OR/SRS
zijn gewoon een beetje extra gratis hulp.

Hij heeft toestemming + alles codes.

user01
21/07/05, 08:33
Origineel geplaatst door Johan-nl
Mensen dit is geen SPAM.

De dingen die Mike al maanden doet vanuit Mijnsleutel voor ex klanten van OR/SRS
zijn gewoon een beetje extra gratis hulp.

Hij heeft toestemming + alles codes.

Toestemming van wie?

henkowz
21/07/05, 09:19
Toestemming van die toko lijkt mij, sinds de hele kwestie OR/SRS een ramp is geweest en deze jongens de dupeerden uit de brand helpen, lijkt mij het niet nodig om daar moeilijk over te gaan doen.

user01
21/07/05, 09:26
Origineel geplaatst door henkowz
Toestemming van die toko lijkt mij, sinds de hele kwestie OR/SRS een ramp is geweest en deze jongens de dupeerden uit de brand helpen, lijkt mij het niet nodig om daar moeilijk over te gaan doen.

Ik hoor het liever van SRS zelf dan..

Mikey
21/07/05, 11:31
Origineel geplaatst door user01


Ik hoor het liever van SRS zelf dan..

Ik zie op moment jouw probleem niet, blijkbaar ben je niet blij ermee dat wij nog het voortouw in handen hebben om de laatste domeinen met onze support weg te zien krijgen.

Je geeft aan dat je het liever van SRS hoort, rondom SRS - OR is het al heel lang stil. Verwacht je nou echt nog een reactie vanuit die twee partijen ?

Tevens stop gewoon met bashen, ik heb in een PB al aangegeven dat dit verre van zakelijk gewin is. Er zijn van alle domeinen die Sebastiaan en Ik verhuist hebben 3 domeinen verhuist naar mijn eigen account. Dit omdat die persoon zelf geen saldo had op z`n eigen reseller account.

user01
22/07/05, 07:55
Origineel geplaatst door Mikey


...

Je geeft aan dat je het liever van SRS hoort, rondom SRS - OR is het al heel lang stil. Verwacht je nou echt nog een reactie vanuit die twee partijen ?

...


Daarom vraag ik me af van wie jullie toestemming hebben om alle klanten waarvan nog domeinen bij SRS staan te benaderen.

Ik kan me voorstellen dat jullie dit doen om al die klanten waarvan hun domein dreigt te vervallen te helpen maar ik zit er mee dat jullie dit vanuit een bedrijf doen en dat vind ik ook een goed initiatief. Maar het moet natuurlijk wel allemaal volgens de nederlandse wetgeving gebeuren en daar twijfel ik aan. Overigens had ik het in alle gevallen beter gevonden als jullie dit als twee individuen hadden gedaan, dat vergroot de geloofwaardigheid.

Mikey
22/07/05, 11:18
Origineel geplaatst door user01


Daarom vraag ik me af van wie jullie toestemming hebben om alle klanten waarvan nog domeinen bij SRS staan te benaderen.

Ik kan me voorstellen dat jullie dit doen om al die klanten waarvan hun domein dreigt te vervallen te helpen maar ik zit er mee dat jullie dit vanuit een bedrijf doen en dat vind ik ook een goed initiatief. Maar het moet natuurlijk wel allemaal volgens de nederlandse wetgeving gebeuren en daar twijfel ik aan. Overigens had ik het in alle gevallen beter gevonden als jullie dit als twee individuen hadden gedaan, dat vergroot de geloofwaardigheid.

Als jij nou eens goed leest dan zie je dat de oude eigenaar van SRS in deze thread al heeft gezet dat wij toestemming hebben. Wat betreft de nederlandse wetgeving, zoek het uit zal ik zeggen tot die tijd ga ergens in een hoekje iemand anders zitten te jennen. Typisch nederlands. Tevens ben je bang dat ik klanten van je af zou nemen puur omdat ik een automatische notificatie gestuurd hebt ? Lekker triest, misschien dat je je zelf een en ander af moet vragen... Ondernemers talent ?


Ooh en aangezien je hem zelfs al gequote hebt laat ook heel duidelijk zien waar jij van op de hoogte bent. Johan-nl is de oprichter geweest van SRS.

®on
22/07/05, 11:22
Origineel geplaatst door user01


Ik hoor het liever van SRS zelf dan..
Dan kun je heel lang wachten, want dat gebeurt niet meer. Vooral geen gebruik maken van het aanbod van Mikey, vooral niet blij zijn met dit iniatief.

Mikey en Sebastiaan: hulde. Ik heb geen domeinen staan bij rsrs, die heb ik al weggehaald voordat OR overging naar rsrs, maar dit iniatief is/blijft echt top!

user01
22/07/05, 13:02
Origineel geplaatst door Mikey


Als jij nou eens goed leest dan zie je dat de oude eigenaar van SRS in deze thread al heeft gezet dat wij toestemming hebben. Wat betreft de nederlandse wetgeving, zoek het uit zal ik zeggen tot die tijd ga ergens in een hoekje iemand anders zitten te jennen. Typisch nederlands. Tevens ben je bang dat ik klanten van je af zou nemen puur omdat ik een automatische notificatie gestuurd hebt ? Lekker triest, misschien dat je je zelf een en ander af moet vragen... Ondernemers talent ?


Ooh en aangezien je hem zelfs al gequote hebt laat ook heel duidelijk zien waar jij van op de hoogte bent. Johan-nl is de oprichter geweest van SRS.

Ik ben juist wel op de hoogte, ik hecht er dan ook geen waarde aan dat de oude eigenaar van SRS zegt dat je toestemming hebt om dit alles te ondernemen.

XS-24
22/07/05, 13:38
Hoezo ik spreek mezelf tegen, sommige mensen zijn echt niet te begrijpen.

Mikey
22/07/05, 14:55
Origineel geplaatst door user01


Ik ben juist wel op de hoogte, ik hecht er dan ook geen waarde aan dat de oude eigenaar van SRS zegt dat je toestemming hebt om dit alles te ondernemen.

Jammer voor je, wat is nu je boodschap dan ?

Stetson
22/07/05, 15:06
Origineel geplaatst door Mikey


Jammer voor je, wat is nu je boodschap dan ? Hij wil het graag getekend en op papier.

Nah... OR/SRS kennende kan 'ie dan lang, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeel lang w88 . En tegen de tijd dat je dan nog nix hebt zijn de domeinen pleite :p

Johan-nl
23/07/05, 17:36
Origineel geplaatst door Stetson
Hij wil het graag getekend en op papier.

Nah... OR/SRS kennende kan 'ie dan lang, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeel lang w88 . En tegen de tijd dat je dan nog nix hebt zijn de domeinen pleite :p


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

* = Vestiging is opgeheven, ontbonden of verplaatst.
V = Verkorte naam

Handelsnaam KvK-inschrijfnummer
Adres Vestiging

* ResellerSRS
Kievitstraat 27, 3514VA Utrecht Hoofdvestiging

user01
24/07/05, 12:50
Origineel geplaatst door Stetson
Hij wil het graag getekend en op papier.

Nah... OR/SRS kennende kan 'ie dan lang, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeel lang w88 . En tegen de tijd dat je dan nog nix hebt zijn de domeinen pleite :p

Klopt ik wil graag zien dat Mijn-sleutel toestemming heeft om alle klanten te mailen, daar hoef ik als het goed is niet lang op te wachten aangezien mijn-sleutel zegt toestemming te hebben. Als mijn-sleutel geen toestemming heeft (op papier) dan vind ik het verkapte spam wat hier verzonden word.

Rik-edit: Valt me van je tegen... deze account heeft een ban.

Stetson
24/07/05, 13:44
Origineel geplaatst door user01


Klopt ik wil graag zien dat Mijn-sleutel toestemming heeft om alle klanten te mailen, daar hoef ik als het goed is niet lang op te wachten aangezien mijn-sleutel zegt toestemming te hebben. Als mijn-sleutel geen toestemming heeft (op papier) dan vind ik het verkapte spam wat hier verzonden word. Je kunt ook doordraven natuurlijk :rolleyes:

Mikey
24/07/05, 17:18
Origineel geplaatst door user01


Klopt ik wil graag zien dat Mijn-sleutel toestemming heeft om alle klanten te mailen, daar hoef ik als het goed is niet lang op te wachten aangezien mijn-sleutel zegt toestemming te hebben. Als mijn-sleutel geen toestemming heeft (op papier) dan vind ik het verkapte spam wat hier verzonden word.


op papier, wordt moeilijk. Wat als de communicatie nu via mail of telefoon is verlopen...

Tevens bestempel het maar als een verkapte manier van spam. Ik denk dat er meer dan genoeg zijn die uitermate blij zijn met de reeds geholpen domeinen uit het godaddy account en directi. Doe wat je er mee wilt doen :W:

s.vossen
24/07/05, 17:39
Origineel geplaatst door user01


Klopt ik wil graag zien dat Mijn-sleutel toestemming heeft om alle klanten te mailen, daar hoef ik als het goed is niet lang op te wachten aangezien mijn-sleutel zegt toestemming te hebben. Als mijn-sleutel geen toestemming heeft (op papier) dan vind ik het verkapte spam wat hier verzonden word.

Dit gaat totaal nergens over. Naast dat Mijn-Sleutel een uitstekende provider is wil het niet zo zijn dat deze actie bedoeld is om klanten te winnen (klanten die naar Mijn-Sleutel overstappen geef ik groot gelijk, het is daar immers beter dan waar ze vandaag kwamen/komen). Mijn-Sleutel heeft in eerste instantie voor haar eigen klanten toegang gekregen tot DirectI van ResellerSRS en heeft daarna de mogelijkheid gekregen ook anderen te helpen.

Wat als Mijn-Sleutel er niet was geweest? Precies, dan hadden we nu nog veel meer problemen met domeinen die in een REDEMPTION-PERIOD kwamen etc, of die vrij zijn gekomen. Het hele gedoe wat Registrant.nl waarschijnlijk wel zal overkomen.

Iedere klant van ResellerSRS die bij Mijn-Sleutel een ticket heeft aangemaakt gaat akkoord met de werkwijze van Mijn-Sleutel. De klant is de baas van het domein uiteindelijk.

Geef deze heren waardering en ga niet zoeken om een bevestiging zwart-op-wit. Ze hebben hun uiterste best gedaan, als je bekijkt dat ze er tot nu toe nog tijd in steken en blijven proberen te voorkomen dat een domein komt te vervallen.

:W:

Leandros
24/07/05, 17:49
Mijn-sleutel heeft gewoon perfect geholpen. Ze doen dit alles kosteloos wat ik vrij bezonder vind, aangezien dit alles hun ook gewoon tijd kost. Gewoon top!

host3000
24/07/05, 17:55
Blijkbaar zijn er mensen met tijd teveel, die dit soort discussies aanzwengelen.

Mikey en cs hebben keurig en uitstekend geholpen. Prima initiatief en geen spoor van belangenverstrengeling.

Qualion
24/07/05, 18:41
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de verkapte spam van Mikey en co. Dank u heren, dat u middels uw verkapte spam een aantal domeinen voor me gered heeft. =]

(Lekker makkelijk ook, om vanuit een vers en anoniem accountje een potje te gaan azijnpissen, met het gezever van "staat het wel op papier". Pff...)

AlfaHosting
24/07/05, 20:51
Waar maakt men zich druk over ? Mike en Sebastiaan hebben ons ook kosteloos en vrijblijvend verder geholpen bij een domein, waarvoor dank. Minder ben ik te spreken over Johan zelf, die iedereen gewoon laten stikken heeft.

Icheb
24/07/05, 23:21
What is this fuss all about...

Het hele Mijn-Sleutel team heeft toch zijn best gedaan de klanten van een ANDER bedrijf te helpen die in moeilijkheden kwamen door dat andere bedrijf ?!
Ditzelfde hebben wij ook gedaan bij het opheffen van Montu Studio's voor de klanten van dat bedrijf. Er is totaal 1 klacht hier binnengekomen van iemand die geen mail gehad zou moeten hebben, die deze wel gehad heeft. Niet meer dan uitzonderlijke service lijkt mij zo.

Dat meer bedrijven niet precies weten wat goede service is, is natuurlijk al lang en breed duidelijk, maar om dan een ander bedrijf op een forum zwart te moeten gaan maken...
Waarom zou je ?
Het is slecht voor je eigen reputatie, het heeft geen zin en het kost tijd.

Om even een vergelijking te trekken, het regelen van die Montu opheffing heeft hier pakweg totaal 1 tot anderhalve werkweek gekost in uren, we hebben er zelf 4 klanten aan over gehouden. Grote verliespost dus, maar we hebben wel onze uiterste best gedaan goede service te leveren.
Ditzelfde heeft Mijn-Sleutel gedaan voor gebruikers van ResellerSRS/Openregistrar.

Ieder bedrijf dat zegt dat dergelijke service niet hoort moet eens bij zichzelf ten rade gaan hoe het dan wel zou moeten in een soortgelijke situatie.

Ik heb met dit bericht geen flame willen opzetten t.o.v. bepaalde bedrijven en/of personen, de mensen die zich geflamed voelen door dit bericht hebben er dan ook geen reden voor, als het goed is...