PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleempje met Gameserver sounds



Danger
17/07/05, 20:54
Beste,

Ik heb een klein probleempje met een aantal sounds van een gameserver. Het gaat hier om de game 'Half-Life: Condition Zero'

Error:
'Warning: Couldn't get duration of phrase'

//edit
de server restarten/updaten heeft geen nut. Dit heb ik al 2 x geprobeerd en de gameserver bleef deze errors geven.
het zijn trouwens een heel aantal sounds maar wel steeds met de zelfde error.

wie kan me helpen?

Euro-Servers
17/07/05, 21:59
Server-side hoeven sounds toch niet te werken?

Maico
18/07/05, 02:03
Zijn het geen mod sounds ofzo.. maar puur van de game zelf..?

Danger
18/07/05, 02:11
van de game zelf. er staan geen mods op.
'klant' vind het nogal vervelend dat deze errors er zijn bij het connecten word dit vermeld in de console.

Maico
18/07/05, 02:15
al ens geprobeerd gewoon ff een nieuw mapje aanmake.. ff te downe via steam... is zo gebeurd:)

JelleD
18/07/05, 05:59
reinstall, en cz is een mod van een mod tis maar datje het weet. of remake van een mod kan ook :)

Kenneth
18/07/05, 10:16
had ik laatst ook met wav file die corrupt was denk ik.

probeer backup te maken en herinstalleren, mss dat dat helpt

Danger
18/07/05, 12:38
ik ga het proberen

TiMMiEJ
18/07/05, 14:56
Het opnieuw installeren heeft geen nut, de serverfiles zijn allemaal compleet. Ik start hem met; ./hlds_run -game czero +ip x.x.x.x -port 27025 +map de_aztec +maxplayers 12

Maico
18/07/05, 15:28
Miss iets kleins.. wie weet..
Start je hem met de user van wie de map ook is.. en heeft ie alle toegang tot de map (777)..

abcinternet
18/07/05, 18:31
Hoi ik ben nieuw hier maar ik weet niet of ik hier mag posten.. maar je wat je met cz moet doen is niet zo moeilijk.. je geeft hem gewoon 700 meer is niet nodig. Daarna moet je heel je sounds map even weghalen en dan de update draaien. Ik doe reselling voor gamehosting bij iemand... maar dat ging dus fout tijdens de laatste update.

Die sounds liggen bij je klant fout en bij je zelf. Maar als het goed is maakt dat niet zoveel uit. Je klant moet gewoon die zaakjes ook updaten en jij ook. Wanneer je de nieuwe hebt is er niks aan te doen. Wij hoorden een shotgun ipv een usp laatst toen we cs updaten.. zelfde euvel.. er gaat blijkbaar iets fout tijdens de piekuren.

TiMMiEJ
19/07/05, 15:36
Origineel geplaatst door abcinternet
Hoi ik ben nieuw hier maar ik weet niet of ik hier mag posten.. maar je wat je met cz moet doen is niet zo moeilijk.. je geeft hem gewoon 700 meer is niet nodig. Daarna moet je heel je sounds map even weghalen en dan de update draaien. Ik doe reselling voor gamehosting bij iemand... maar dat ging dus fout tijdens de laatste update.

Die sounds liggen bij je klant fout en bij je zelf. Maar als het goed is maakt dat niet zoveel uit. Je klant moet gewoon die zaakjes ook updaten en jij ook. Wanneer je de nieuwe hebt is er niks aan te doen. Wij hoorden een shotgun ipv een usp laatst toen we cs updaten.. zelfde euvel.. er gaat blijkbaar iets fout tijdens de piekuren.

:) we hebben het opgelost, hier mag een slotje op