PDA

Bekijk Volledige Versie : Router -> Poorten openen



Nathanael
16/07/05, 17:13
Beste leden van WT,

Allereerst heb ik al gegoogled alleen die heeft mij tot nu toe nog niet kunnen helpen.
Ik heb een router, een Edimax, en daarvan zou ik graag bepaalde poorten willen openen.
Uiteraard heb ik al op de index van de router gekeken 192.168 zeg maar alleen daar staat nergens "poorten openen".
Heeft iemand anders ook een edimax router die wel weet hoe ik mijn poorten kan openen.
Ik wil namelijk een bepaalde poort openen om zo de maximum snelheid van een bepaald programma te halen.

Het type/nummer van het apparaat weet ik op dit moment niet maar daar zal ik wel even achteraan gaan.

B.v.d,

Nathanael

ThePostman
16/07/05, 17:35
Ik heb zelf geen edimax router maar ik gok dat er in de panel wel ergens iets staat over:

Appliction/Gaming

Zo staat het bij mij, daar kan ik poorten openzetten...Zoek eens naar dat soort termen of maar eens een screenshot van de panel.

ju5t
16/07/05, 17:46
http://www.portforward.com/routers.htm

Dan even je type erbij zoeken en gaan met die banaan.

Nathanael
16/07/05, 18:32
@ThePostMan:
Zou het dan eventueel op deze pagina kunnen zijn?

Some applications require multiple connections, such as Internet gaming, video conferencing, Internet telephony and others. These applications cannot work when Network Address Translation (NAT) is enabled. If you need to run applications that require multiple connections,-specify the port normally associated with an application in the "Trigger Port" field,select the protocol type as TCP or UDP, then enter the public ports associated with the trigger port to open them for inbound traffic. Note:The range of the Trigger Port is 0 to 65535.

Dit heb ik namelijk al wel geprobeerd alleen zonder succes helaas.