PDA

Bekijk Volledige Versie : |||GEZOCHT||| website die draait en winst maakt



Joris_h
16/07/05, 00:59
Hallo,

Vind het wel leuk dit deeltje, een plaats waar mensen hun site kwijt kunnen.

Maar na dit te lezen heb ik misschien interesse in een site die draait en winst maakt.

OF een leuke site die véél bezoekers heeft en die op termijn misschien wat betalende functies kan hebben of aan de hand van reclame... ?

Sites groot of klein... als het winst maakt, of als er winst kan gerealisserd worden op termijn... laat mij iets weten; ook sites met veel data en veel trafiek (kan ook, geen probleem)

Alvast bedankt!

Silverback
17/07/05, 07:36
?

LOL :) Wat wil je nou precies? Heb zelf helaas geen sites in de aanbieding... alle ideetjes van mij waren op prut uitgekomen :)

Jeroenn
17/07/05, 11:32
Wat is je budget, en wat wil je gemiddeld betalen? 12 x de maandomzet of?

Jeroen

mguilmot
17/07/05, 13:05
Inderdaad, wat is het budget?

Joris_h
17/07/05, 16:14
12 x maandomzet is te veel... iets in de zin van X keer de winst ofzo ...

budget is er niet :p allé het is er wel maar het hangt er van af wat jullie mij kunnen aanbieden en wat het echt waard is...

mguilmot
17/07/05, 16:24
Dan hou ik hem zelf wel bij. Draait constant aan dezelfde winst (ongeveer).

Zal wss ook wel uit jouw "league" zijn dan. ;)

Joris_h
17/07/05, 16:27
"Zal wss ook wel uit jouw "league" zijn dan.".... hoe bedoel je ?

Ik bedoel met mijn post dat ik geen jaar OMZET ga betalen ... als je bijvoorbeeld afhangkelijk van de site met een omzet zit van bijvoorbeeld 2000 euro en daar gaan 1500 euro kosten af ... dan ga ik geen 2000 euro betalen.

Maar hangt er allemaal van af ... voor de site kan ik ook betalen hé ... alléjah het hant er echt van af wat de resultaten zijn en wat voor een site.

Dus als je één hebt, shoot !

mguilmot
17/07/05, 16:31
Hoeveel maanden winst wil je betalen?

Joris_h
18/07/05, 18:30
Nogmaals... dat hangt van de website af...

Als het op zijn eigen goed draait .. en de website is oké en er is een groei in de winst per maand... dan is een jaar winst betalen geen probleem. Maar ik zeg het het hangt er van af met wat je op de proppen komt en of dat je cijfers kan voorleggen.