PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie verkoopt zijn boeltje ?



Anoniem
16/07/05, 00:53
Misschien een rare vraag maar wie verkoopt héél zijn boeltje ?

Er staan hier enkele over te nemen bedrijven maar deze zijn TE groot.

Ik zoek een bedrijfje met een omzet van tussen de +/- 1200 euro en de 4000 euro.
en een winst van minimum 1000 euro.

klanten aantal +/- 80

Server aantaal 1 > 2


Veel eisen maar het is het idee van iets wat ik momenteel in mijn gedachten heb. Ik zou graag nog een tijd klein blijven (en dat is dus de hoofdgedachte). Reden is ook dat ik er wel tijd voor heb... maar ik kan er niet te lang mee bezig blijven. Dus als je buiten de "eisen" valt maar toch denkt dat ik interesse zou hebben, laat dan iets weten.

Dus als je zo'n bedrijfje hebt en je bent het beu laat mij iets weten!, ...

Alvast bedankt

RPH
16/07/05, 02:05
Ik ben ook geinteresseerd in zo'n bedrijfje. Stuur mij ook aub een pm

internettoday.nl
16/07/05, 08:54
Doe mij er ook 6 van die (-;

Anoniem
16/07/05, 11:03
mja...je weet nooit hé dat er hier iemand uit de bus komt.

Maar het zou voor mij een leuk aanbod kunnen zijn. Simpel om de reden dat het niet tè groot is... .

Triloxigen
16/07/05, 11:57
Hier is ook wel intresse naar zoiets..
Die 'grote' bedrijven die worden aangeboden zijn ver weg van interesant..
13.000 omet per jaar en daarvan is 800,- 'winst' (niet eens winst, want daar moeten nog kosten als telefoon, computers, werkruimte, etc vanaf).

Raptor
16/07/05, 12:37
Origineel geplaatst door Triloxigen
Hier is ook wel intresse naar zoiets..
Die 'grote' bedrijven die worden aangeboden zijn ver weg van interesant..
13.000 omet per jaar en daarvan is 800,- 'winst' (niet eens winst, want daar moeten nog kosten als telefoon, computers, werkruimte, etc vanaf).
Wat is je punt? Dat het voor jou onbereikbaar is, ligt dat voor andere bedrijven misschien wel anders.

mguilmot
16/07/05, 12:53
*geeuw*

Hier gaan we weer.

Triloxigen
16/07/05, 13:14
Origineel geplaatst door Raptor

Wat is je punt? Dat het voor jou onbereikbaar is, ligt dat voor andere bedrijven misschien wel anders.

Lees je wel wat ik zeg?

Een bedrijf met 12.000 omzet en 800,- niet eens effectiueve winst is simpelweg niet interesant.

Pantsy
16/07/05, 14:31
3 2 1, ok dan houden we het vanaf nu netjes? Anders krijgen jullie beide punten.

BiLLie
19/07/05, 16:49
misschien is de juist interessant. Als je dat bedrijf koopt en binnen een jaar optimaliseerd en verbeterd kun je makkelijker een leukere winst krijgen dan bij een klein bedrijfje. Maar inderdaad draai ik als klein bedrijf al 1300 winst per jaar. Erg veel domeinregistratie waarvoor je 1 keer per jaar een rekening kan sturen en verders weinig omkijken naar hebt bijvoorbeeld.

hostb
19/07/05, 16:53
haha, ja wie wil het niet denk ik..
Maargoed, is er al iemand die een leuke aanbieding heeft gekregen?
Of houd een ieder die voorzichzelf?

Als dat zo is mogen die aanbieders mij ook wel contacteren :p

Dennis_utrecht
21/07/05, 19:31
Goedenavond,

ik heb een klein webdesign bedrijf met een 10 tal klanten en een omzet van 1938 euro incl. BTW. Ik wil graag stoppen met deze activiteiten en ik las jullie interesse in kleine bedrijven.

Wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen. Bij serieuze interesse even contact dennis@maxarts.nl

groeten,

Dennis

inetservices
22/07/05, 18:56
Hmz, als er nog iemand interesse heeft in bedrijven over te nemen, ik weet er nog eentje :)

Stuur mailtje naar kristof@inetservices.be indien meer info gewenst :) Er werd gevraagd dit niet publiek te doen...

marijn79
27/07/05, 11:56
wij mailen jullie vandaag.

inetservices
27/07/05, 12:48
Ik wil iedereen danken voor de massale mails die ik mocht ontvangen.

Het bedrijf is intussen reeds verkocht sinds gisterenavond.

Ik krijg wel af en toe de vraag binnen of ik niemand weet die en bedrijf wil overnemen, als er nog iets vrijkomt, laat ik het zeker horen.


Mvg,
Kristof

xYnta
27/07/05, 13:25
Als je 10 van zulke bedrijfjes hebt ben ik wel geintresseerd ;)

Energie
22/08/05, 01:05
Origineel geplaatst door Triloxigen


Lees je wel wat ik zeg?

Een bedrijf met 12.000 omzet en 800,- niet eens effectiueve winst is simpelweg niet interesant.
Alles is te veranderen, dus ook de overhead.