PDA

Bekijk Volledige Versie : serverkastje



msdevasp
09/07/05, 19:40
Hallo,

Ik heb een eigen bedrijf aan huis en binnen nu en een paar werken heb ik 2 eigen 19" 2u rackservers voor mijn programmeer werkzaamheden. Deze wil ik netjes in een kastje opbergen. Kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan doen? Ik heb gezocht op internet en kan alleen grote kasten vinden. Ik zit nu al te denken om een eigen kastje te maken. Eventueel zet ik er dan ook een ventilator in om voor extra koeling te zorgen.

Ik hoor graag jullie ideeën!

Alvast bedankt!

Groeten van msdevasp

19021987
09/07/05, 19:45
Is het niet slimmer om dan gewoon 4U rackspace te huren in bijvoorbeeld WeDare (Rotterdam)? Ik zie dat je in Papendrecht woont, is dus aardig dichtbij, idealere omstandigheden en een snellere verbinding. En zo heel duur hoeft dat niet te zijn.

Wouter K
09/07/05, 19:50
In deze thread worden de kastjes aangeboden die jij zoekt denk ik: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=72002

msdevasp
09/07/05, 19:51
Origineel geplaatst door 19021987
Is het niet slimmer om dan gewoon 4U rackspace te huren in bijvoorbeeld WeDare (Rotterdam)? Ik zie dat je in Papendrecht woont, is dus aardig dichtbij, idealere omstandigheden en een snellere verbinding. En zo heel duur hoeft dat niet te zijn.

Dat zou opgaan als ik van plan was de servers als webservers te gebruiken. Dat is niet de bedoeling. Het zijn machines die ik intern gebruik binnen mijn bedrijf.

Remigius
10/07/05, 15:54
Ik zat inderdaad ook te denken aan de kastjes welke Wouter K aangeeft. Dit zijn volgens mij leuke kastjes voor onder een bureau.

msdevasp
11/07/05, 18:43
Is het noodzakelijk om voor dergelijke kasten extra koeling te regelen? Zo ja, hoe? Deze komt waarschijnlijk onder een bureau te staan.

dreamhost_nl
11/07/05, 19:21
19" rackservers onder een bureau?
Sorry, maar als ik één van onze 19"rackservers hier aanzet op kantoor lijkt het net of er een vliegtuig opstijgt... die wil ik echt niet onder mijn bureau... of worden er oordopjes bij het serverkastje geleverd?

henkowz
11/07/05, 23:39
Haha, inderdaad, geen strak plan. Of het is niet zo'n zware machine, dan kan het wel.

XS-24
12/07/05, 00:34
4u kast met 120 mm fans op lage snelheid, kan prima :D.

*zwijgt over 1u modellen*

Swiftway
12/07/05, 13:47
Je zou een oude KPN kast moeten nemen, die zijn is verschillende U grotes, zoek eens op Marktplaats.nl