PDA

Bekijk Volledige Versie : Twee Bel&Win Sites ( Met evnt. Potentie )



Spiderweb
07/07/05, 19:32
Domeinnaamen:
http://www.wineennokia.nl
http://www.wineenmobieltje.nl
Startbod: 40 Euro
Ophogen met: 2,50
Veiling eindigt: 24 Uur naar laatste bod
Geregistreerd via: Triple-V
Betaling per: Bank
Privè verkoop
Informatie:
De scripts heb ik gekocht op trafficbeamer.nl, maar heb ik zelf veranderd in een Bel&Win script, het staat nu zo ingesteld dat de 500ste beller het mobieltje wint.
De sites hebben geen stats,dit is omdat ik helemaal niks aan de sites heb gedaan.
Het script gaat via het 0900 nummer van MobileMoney, maar dit kan ook evnt. via Ringtonio.
Mvg,
Carlo Dekker

Gothronic
07/07/05, 20:33
En wordt er ook af en toe gebeld ?
Heb je geen MobileMoney verslag met alle ontvangen oproepen in ?
Zoja... toen die dan even aub ?

Rick L.
07/07/05, 20:44
Is dit niet in strijd met de wet op de kansspelen?

Spiderweb
07/07/05, 23:53
De site heeft helemaal geen stats,geen enkele beller dus.
Ik heb nooit gecontroleerd of de site "legaal" is omdat een vriend van mij de site zou runnen, inruil voor 50% van de winst.
Daarom heb ik ook geen duidelijke AV opgesteld, wat zeker nodig is bij een Bel&Win site.

HD-Hosting
08/07/05, 14:20
Dus je wilt nu iets verkopen, wat dus niet helemaal pluis is.

Denk niet dat iemand zo gek is om zoiets te kopen voor minimaal 40 euro terwijl het niet helemaal 100% waterdicht is..

Spiderweb
08/07/05, 20:15
Ik heb wat onderzoek gedaan voor de evnt. nieuwe eigenaar.

<quote>
Ik heb de regels m.b.t. tot prijsvragen en kansspelen even goed doorgenomen.
Ten eerste moet je onderscheidt maken tussen een kansspel en een prijsvraag. Over het algemeen gelden er voor kansspelen veel zwaardere en meer regels dan voor prijsvragen. Je hebt met een prijsvraag te maken als de deelnemer invloed kan uitoefenen op de winkans. Dit kun je doen door een vraag te stellen. Deze moet goed beantwoord worden. Kan de deelnemer geen invloed uitoefenen, dan heb je te maken met een kansspel. Dan houdt het al snel op, want bij een kansspel moet de opbrengst ten goede komen van een algemeen belang (denk hierbij om de renovatie van een kerk e.d.). En ik denk niet dat jij dat van plan was . Daarnaast zijn er nog allemaal andere regels, waar je vaak niet makkelijk aan kan voldoen (zoals een vergunning).

Ondanks dat de regels m.b.t. prijsvragen minder 'streng' zijn, zijn er wel een paar:
- Deelnemer moet invloed kunnen uitoefenen
- Is de prijs meer dan €2300, moet je een vergunning hebben
- Je kunt een veel groter prijzenpakket aanbieden dan €2300, maar het gaat om de duurste prijs. Dus niet alle prijzen bijelkaar.
</quote>

Tevens, wil ik ook even vermelden dat als je de site koopt, dat je het beste een scripter een mooi bel&win script kan laten scripten, aangezien deze scripts eigenlijk voor iets anders zijn bedoelt.
Ik probeer hier dus meer, de layouts + domeinen te verkopen....

Spiderweb
10/07/05, 11:58
Startbod Verlaagt naar 20 Euro

Spiderweb
15/07/05, 11:42
Startbod Verlaagt naar 15 Euro

Spiderweb
15/07/05, 18:15
Hoogste bod op Trafficbeamer.nl is nu 25 Euro

Spiderweb
19/07/05, 12:28
Veiling Gesloten.