PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk Billing?



Michel2
07/07/05, 12:15
Hey mensen, ik wou graag weten hoe het met de facturatie mogelijkheden zit in Plesk (nieuwste)

Zijn hier add-ons voor, en hoe doen jullie dit zelf ?

Is hier bijvoorbeeld een Cliop output ingebouwd ?

En hoe zit het met SIDN? staat plesk verbonden met hun, simpel en snel domeinen aanmaken ?

Heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,
Michel Hiemstra.

DigiOnline
07/07/05, 12:21
Hmmz volgens mij heb ik iets gemist, ik gebruik Plesk 7.5.3 for linux (de laatste versie) maar bij mij zit er geen billing in?

Welke versie gebruik jij dan ?
Ik zat er wel aan te denken dat het goed te combineren is met plesk en een of ander systeem voor de facturatie.

Proxio
07/07/05, 12:31
Je kan ModernBill er aan hangen...

Michel2
07/07/05, 12:50
Origineel geplaatst door Proxio
Je kan ModernBill er aan hangen...

Kun jij mij over dit wat uitleggen ?
Wat kun je er allemaal mee

Proxio
07/07/05, 12:51
http://www.modernbill.com

Ik zou zeggen, kijk zelf.

DigiOnline
07/07/05, 16:41
Het programma ziet er zekers nice uit, iemand hier gebruikers ervaring mee ?

DigiOnline
08/07/05, 23:58
Weet iemand waar dit in nederland ergens te koop is ?

EWS
09/07/05, 00:41
Je kunt het gewoon online bestellen, en (maandelijks of jaarlijks) betalen via bijvoorbeeld Paypal.

Ik zou wel aanraden om eerst eens verder te kijken, en geen instinctieve aankopen te doen ;)

Clientexec werkt namelijk ook mooi en is de helft goedkoper. Minder functies, maar makkelijker in gebruik. Ach kijk zelf maar, www.clientexec.com .

Ik weet alleen niet of in de komende versie PLESK supported is.

Triloxigen
09/07/05, 09:58
Clientexec is maar 50,- goedkoper (afhankelijk van het aantal klanten uiteraard) maar MB kan vele malen meer.

Alleen wat ik niet heb gevonden, totalen wat je moet ingeven voor de belastingdienst.

henkowz
09/07/05, 12:05
Kun je geen functie aanvraag doen bij de MB makers, of zijn die daar niet zo happig op?