PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe succesvol ben jij?



hires
07/07/05, 10:01
Omdat de hostingmarkt hard gegroeid is de laatste jaren en er veel (al dan niet goeie) bedrijven bijgekomen en ook veel weer ten onder gegaan. Mede daarom leek het mij leuk om hier eens de volgende vraag op te werpen:

Hoe lang ben je al bezig met je hostingbedrijf (en eventueel andere diensten) en doe je dit fulltime of parttime, al dan niet naast een andere baan? En als je fulltime aan je bedrijf werkt, hoe lang heeft het geduurd voordat je dit fulltime kon gaan doen?

Ben benieuwd!

HBCS
07/07/05, 10:34
ik ben sinds 1998 al aktief als zelfstandig ondernemer
en heb het eerste jaar niet full time er aan gewerkt en na dat jaar full time bezig met ict en de laatste 5 jaar ook als hosting provider
ik doe dit 110 % met erg veel plezier

Xerious
07/07/05, 16:09
Ik ben nog relatief nieuw, namelijk van maart dit jaar. Ik doe dit officieel parttime maar omdat ik constant met computers in de weer ben kan ik het eigenlijk haast wel fulltime noemen omdat ik constant bereikbaar ben.
Ik doe dit bedrijf meer als een hobby dan om echt geld te verdienen, dat vertaald zich ook wel in de prijzen. Inmiddels ben ik ruim uit de kosten en zit de plezier er nog steeds goed in.

smurf
07/07/05, 17:02
Actief sinds Jun 2003, eerst als onderdeel van reclamebureau, sinds mei 2005 onder nieuwe aparte onderneming (bvba Stone Internet Services) die zich full time bezig houdt met de hosting / IT activiteiten. De nood aan eigen server-infrastructuur bracht de mogelijkheid tot het aanbieden van hosting diensten.

Groei was in 2004 vrij explosief te noemen, in geen tijd hadden we meer dan 3000 klanten. grootste deel van de omzet wordt gerealiseerd door een 10 tal grotere klanten. Al snel relatief grote speler in België: http://www.webhosting.info/webhosts/tophosts/Country/BE?pi=2&ob=RANK&oo=ASC

Naast goedkope hosting pakketten bieden we ook diensten aan bedrijven, ontwikkeling van complete oplossingen, server en lokaal netwekbeheer in Gent en omgeving.

We zijn met 2 quasi full time bezig. Ik doe de accounts, en de support, mijn collega houdt zich bezig met systeembeheer en de facturatie.

Boekhouding en andere bedrijfstechnische zaken zijn uitbesteed aan Mazars. http://www.mazars.nl .

Winst in 2004 is niet exact te meten daar kosten gedeeld werden met andere activiteiten van de onderneming, wordt geraamd op een paar 10.000 euro's omzet was +/- 60.000 euro.

Dit boekjaar wordt een verdrievoudiging van de cijfers verwacht.

Geen goudmijn en veel hard werk en nu en dan op de tanden bijten als er wat mis gaat.

Plus: nadeel van onze low cost bedrijfsvoering: er kruipt er veel in de support en dat gaat niet altijd even vlot.

Dit is één van de redenen waardoor we momenteel meer proberen te focussen op een ander segment van de markt zodat we op termijn minder afhankelijk zijn van de minimale winstmarges van de low cost activiteiten.

Remigius
07/07/05, 23:12
Bedrijf bestaat uit 1989 en ik ben in 2000 parttime begonnen met webdesign/webhosting. In 2004 alles overgenomen (aandelen e.d.) en alles wordt rustig opgebouwd. Kwaliteit ver boven kwantiteit. Naast mijzelf zijn er nog 3 freelancers en een boekhouder.

Henky!
08/07/05, 00:17
Online sinds 1993! Met verschillende websites. Vanwege falende hosters zelf maar servers aangeschaft en zo dus ook per ongeluk hoster geworden. Maar slechts een klein en toevallig groepje klanten van jullie gepikt. Toch mooi meegenomen natuurlijk:-)

Stetson
08/07/05, 01:04
Sinds 1975 handelaar in alles wat los en vast zit en sinds 1994 bezig met internet. Door de vele domeinnamen in 1999 besloten dat een eigen server goedkoper was dan 'tig' hostingpakketten (die toen nog ècht duur waren). Van lieverlee wat hostingklanten opgepikt. Begin 2005 hostingactiviteiten verkocht aan een grote 'speler' (wat een rust ;)) en nu alleen nog maar een huurservertje voor eigen gebruik en bezig met digitale media/producties.

eMiz0r
08/07/05, 08:18
Sinds december 2003 actief met hosting begonnen. Hiervoor een aantal mislukte pogingen om iets voor mezelf te kunnen beginnen (in andere takken). Wel altijd die droom gehad, dus na wat vallen en opstaan uiteindelijk toch nog succes kunnen boeken :)

Werk sinds april 2004 fulltime in het bedrijf. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 6 fulltimers. Tussen december 2003 en heden ruim 5000 klanten binnengesleept. De groei zit er nog behoorlijk hard in.

Overigens een leuk onderwerp om eerlijk te zijn. Leest hier en daar wel interessante dingen. Ook goed om te zien dat we elkaar (nog) niet bashen :P

jinxedworld
08/07/05, 08:41
Januari van dit jaar gestart met het leveren van server management services. Dat loopt nog steeds lekker door.

Omdat sommige klanten alles willen uitbesteden ben ik begonnen met het leveren van kwaliteits dedicated servers (Dell, Supermicro). Dit trekt ook redelijk aan.

Al met al komt er een mooi bedrag binnen welke ook bijna direct de deur weer uit gaat ivm investeringen in hardware, bedrijfsonkosten en dergelijke. Als het een jaartje zo doorgaat met de aanwas van nieuwe klanten kan ik er prima van leven :-)

We doen het met z'n tweeen, waarvan eentje alleen de boekhouding en administratie regelt.

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat niet alles in één keer komt, maar dat het een rustige groei is, zodat er alle tijd is om dingen in de bedrijfsstructuur wat meer op regel te brengen. Als je start loop je toch altijd tegen onvoorziene situaties aan welke je nog niet hebt ingeregeld. Daar is nu alle tijd voor.

Raptor
08/07/05, 09:15
Origineel geplaatst door eMiz0r
Sinds december 2003 actief met hosting begonnen. Hiervoor een aantal mislukte pogingen om iets voor mezelf te kunnen beginnen (in andere takken). Wel altijd die droom gehad, dus na wat vallen en opstaan uiteindelijk toch nog succes kunnen boeken :)

Werk sinds april 2004 fulltime in het bedrijf. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 6 fulltimers. Tussen december 2003 en heden ruim 5000 klanten binnengesleept. De groei zit er nog behoorlijk hard in.

Overigens een leuk onderwerp om eerlijk te zijn. Leest hier en daar wel interessante dingen. Ook goed om te zien dat we elkaar (nog) niet bashen :P
En geadverteerd bij Radio538 :D Toch?

eMiz0r
08/07/05, 09:34
Hehe, klopt!

Radio 538, Computer Idee enkele maanden en zojuist TMF gehad.

MaffeMuis
08/07/05, 11:37
Origineel geplaatst door eMiz0r
Hehe, klopt!

Radio 538, Computer Idee enkele maanden en zojuist TMF gehad.

Werpt dat zijn vruchten af?? Of is het alleen om naams bekendheid?

eMiz0r
08/07/05, 14:52
We hebben het puur om de naamsbekendheid gedaan in de eerste instantie. Als je een goed en interessant product hebt verkoopt dit zichzelf wel.

hires
08/07/05, 16:47
Leuk topic! :)
Ik ben zelf nog niet officieel van start maar door dit topic te lezen krijg ik ook alweer zat ideeën. Langzaam groeien lijkt me zinnig, een hoop leren door zelf te doen en voor mensen in mijn omgeving proef-accountjes aanmaken. Ik loop al wel een tijd met het idee rond om voor mijzelf te beginnen en denk er nu klaar voor te zijn (voor zover dat kan! :)) en ga binnenkort dan ook naar de Kvk.. eindelijk.. De site is zo goed als klaar en ga vrienden maar eens een mailtje sturen. Ik begin met een reseller account en ga ook webhosting aanbieden, want daar was ik in de hobbysfeer al wel mee bezig. Het feit dat je steeds meer te weten komt over hoe zaken werken en wat waar precies voor dient; dat maakt ondernemen leuk; dat je met je kennis en kwaliteit je klanten kan adviseren.

Technotop
08/07/05, 20:32
Origineel geplaatst door hires
Leuk topic! :)
Ik ben zelf nog niet officieel van start maar door dit topic te lezen krijg ik ook alweer zat ideeën. Langzaam groeien lijkt me zinnig, een hoop leren door zelf te doen en voor mensen in mijn omgeving proef-accountjes aanmaken. Ik loop al wel een tijd met het idee rond om voor mijzelf te beginnen en denk er nu klaar voor te zijn (voor zover dat kan! :)) en ga binnenkort dan ook naar de Kvk.. eindelijk.. De site is zo goed als klaar en ga vrienden maar eens een mailtje sturen. Ik begin met een reseller account en ga ook webhosting aanbieden, want daar was ik in de hobbysfeer al wel mee bezig. Het feit dat je steeds meer te weten komt over hoe zaken werken en wat waar precies voor dient; dat maakt ondernemen leuk; dat je met je kennis en kwaliteit je klanten kan adviseren.

Ik ben een paar weken geleden begonnen. Eigen servers gekocht laptopie alles etc Ik heb nu een aantal klanten onder me waaronder 1 reseller. Niet veel ik haal er momenteel nog lang niet mijn maandelijkse kosten uit. Niets mis mee want de website is nog niet klaar.

Ik moest eerst een beetje proberen te werken met LINUX (SSH) lukte etc,, en momenteel werkt alles perfect.

Mijn verhaal,

Server staat er nu 3 weken ongeveer en sinds een week heb ik een aantal mensen via mijn contacten te overtuigen om voor een spot prijsje te gaan hosten op mijn servers. Werkt allemaal en nu ben ik al 3 dagen bezig met het maken van de website want ja die moet ook af!

Ik heb momenteel 6 klanten onder me, die momenteel erg te vreden zijn na 1 week hosten :D

En ja alles op zijn tijd, beter langzaam en goed dan snel en veel ellende!

BTW ik host ook nog bij eMiz0r (hierboven in het topic wat heeft gezegt)
en ja goede servers soms beetje langzaam heb wel net mijn contract verlengt :@ dat is wel fuck :D heb ik nu een groot account voor een heel jaar als ik mijn eigen servers heb :( maarja gooi ik daar wel wat troep op :)

EWS
09/07/05, 00:02
Ik ben officieel in Januari dit jaar begonnen met de bedrijfsvoering.

Ik doe al enkele jaren aan webdesign, en mijn klanten (toen nog vooral vrienden/kennissen) vroegen steeds vaker of ze ook niet bij mij konden hosten. Vorig jaar heb ik dus een reseller pakket genomen waarop ik ze kon neerzetten, en waarmee ik mijn diensten compleet kon maken.

Omdat het reseller pakket regelmatig offline ging, en domeinnaam registraties 2 weken duurden met veel mailtjes, heb ik in Januari besloten een goede managed dedicated server te nemen evenals een betrouwbare registar. Thevens heb ik mij in Januari bij de KvK ingeschreven, en bij de belasting (brief waren ze kwijt, afgelopen maand opnieuw moeten invullen :rolleyes: ).

De hosting loopt nog niet erg hard, de winst komt momenteel van het webdesignen en de webapplicaties, de server kost voorlopig nog. Wel proberen we hosting er steeds meer bij te betrekken door een soort van totaalpakketten te lanceren. Thevens zijn we enkele ideeën aan het uitwerken en programmeren waarbij we gebruik gaan maken van de server, in NL worden we de eerste met hetgene waar we nu mee bezig zijn (kan niet meer verklappen :P) dus we zijn benieuwd of het aanslaat.

Een tijd geleden heb ik mijn eerste freelancer kunnen betrekken bij de zaak, welke zich hoofdzakelijk richt op scripten, support, billing en het managen van de klanten op de server. Ikzelf houd me (naast de bovengenoemde zaken) bezig met webapplicaties/designing, de administratie/boekhouding, regelen van projecten, nieuwe producten, contacten etc.

Aangezien ik parttime werk (alhoewel ik zo goed als altijd bereikbaar ben) en nog maar net ben begonnen heb ik al best wat bereikt, en we gaan met goede moed verder:)

Hjalmar
09/07/05, 11:04
Leuk topic! Nu ben ik ook wel benieuwd waarom jullie zelfstandig begonnen zijn.

EWS
09/07/05, 11:33
Origineel geplaatst door Hjalmar
Leuk topic! Nu ben ik ook wel benieuwd waarom jullie zelfstandig begonnen zijn.

In principe omdat ik als hobby zwart werkte, en ik als ik wit zou werken een groter publiek zou aanspreken.

Daarnaast is het handig om ervaring te hebben met bedrijfsvoering, administratie, KvK/belasting, etc. Wellicht kan ik daar later mijn voordeel uit halen. Ook het zakelijke contact met klanten vind ik erg leuk.

IceHosting
10/07/05, 01:05
Leuk topic,

Ik zal mijn verhaaltje wel houden.

Meer dan een jaar geleden begonnen, dit kwam doordat ik daarvoor een zeer vervelende klant was, die alleen maar gratis hosting wou:p. Ik vond die pakktten destijds gewoon te duur. (niet pcx of e-d gezien). Ik pakte gewoon me oude pc (celeron 1,7 ghz) en plante die thuis aan internet. (maart 2004) Zo heb ik goed mijn ervaringen kunnen ontwikkelen omtrends hosting. Begonnen met windows, maar later over op linux. Ik hoste destijds alleen me eigen site's. Maar steeds meer kennissen begonnen te vragen of ik ook hun site erbij kon hosten. Dus zo begon Icehosting. Eerste maand was nog zonder kvk, met een eerste site opzet:
http://www.projecten.icehosting.nl/icehosting/

Geven moment had ik (jaja) wel 3 betalende klanten. Genoeg reden om een 19" server te kopen. En sinds September 2004 hoste ik (eindelijk) vanuit een datacenter.

Dat is inmiddels uitgegroeid naar 12 servers, en we hosten momenteel meer dan duizenden site's. (afgezien van colo en dedi klanten)

Stetson
10/07/05, 01:18
Origineel geplaatst door Hjalmar
Leuk topic! Nu ben ik ook wel benieuwd waarom jullie zelfstandig begonnen zijn. Omdat ik niet voor een 'baas' kan werken en er eigenlijk ook geen 'baas' is die mij wil hebben...
Kortom; te eigewijs, te zelfstandig en te vrij :D

LoungeRoom
10/07/05, 01:35
Sinds begin december 2004.
Gestart met webdesign en ontwikkeling voor klanten, maar ook met het idee om eigen activiteiten netjes 'wit' te kunnen uitbreiden.

Langzaamaan minder klanten, maar een grotere omzet.
Voor onze kleine klantenkring leveren we wel webhosting, maar dat is niet onze hoofdactiviteit.

Altijd met hart en ziel aan het werk, en de ingestoken tijd begint nu goed zijn vruchten af te werpen.

DutchTSE
10/07/05, 04:00
Begonnen: 13 juni 2005, sinds 5 juli ingeschreven bij KVK

nu 12 klanten die samen 17 game/voice servers huren. Maandelijkse kosten halen we er al uit en draaien dus per maand positief. Groei zit er (natuurlijk) nog in

Hessel
10/07/05, 21:28
Origineel geplaatst door IceHosting
Leuk topic,

Ik zal mijn verhaaltje wel houden.

Meer dan een jaar geleden begonnen, dit kwam doordat ik daarvoor een zeer vervelende klant was, die alleen maar gratis hosting wou:p. Ik vond die pakktten destijds gewoon te duur. (niet pcx of e-d gezien). Ik pakte gewoon me oude pc (celeron 1,7 ghz) en plante die thuis aan internet. (maart 2004) Zo heb ik goed mijn ervaringen kunnen ontwikkelen omtrends hosting. Begonnen met windows, maar later over op linux. Ik hoste destijds alleen me eigen site's. Maar steeds meer kennissen begonnen te vragen of ik ook hun site erbij kon hosten. Dus zo begon Icehosting. Eerste maand was nog zonder kvk, met een eerste site opzet:
http://www.projecten.icehosting.nl/icehosting/

Geven moment had ik (jaja) wel 3 betalende klanten. Genoeg reden om een 19" server te kopen. En sinds September 2004 hoste ik (eindelijk) vanuit een datacenter.

Dat is inmiddels uitgegroeid naar 12 servers, en we hosten momenteel meer dan duizenden site's. (afgezien van colo en dedi klanten)

zie je toch nog een succesverhaal zelfs in de periode waarin veel mensen zeggen. Je bent te laat als je een webhosting bedrijf wilt oprichten zeggen: is het jouw toch nog gelukt! :thumbs up:

FransVanNispen
11/07/05, 01:03
Wij zijn actief in de ICT sinds 1999. Sinds 2002 als Xentronix, daarvoor als Sentronic. Sinds 2001 leveren we hosting diensten, en begin dit jaar zijn we ook begonnen met het aanbieden van dedicated servers en colocatie.

Qualiteit betaalbaar maken is ons motto.

Dit geld niet alleen voor hosting diensten, maar ook voor onze software. Met ongeveer een maand van nu zal ons eerste software pakket in productie gaan.

Of het een succes verhaal is? Dat kun je pas over een aantal jaar zeggen denk ik, als is gebleken dat je groeiende kunt blijven en continuiteit hebt.

Ahead-IT
11/07/05, 01:23
Ikzelf heb vroeger een community gehad met meer als 2000 leden, doel was simpel: gratis gameservers leveren aan clans voor hun wars op te spelen. Zo is het eigenlijk allemaal begonnen.

Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Zo ben ik in contact gekomen met PCDOC, computerverkoop in bijberoep, die het hele gebeuren sponsorde.

Op een dag midden 2003 kregen we een aanvraag binnen voor het leveren van 5 servers.

Meer als een 2 jaar, duizenden servers en enkele websites later hebben we een vennootschap met een ruim pand, grote stock, tevreden klanten en een goede reputatie in de Benelux.

Veel werk, veel risico's, maar ons klantenbestand liegt er niet om. Heel grote namen, sommige zelfs bekend in heel Europa door de gemiddelde IT-er.

Raptor
11/07/05, 13:36
Origineel geplaatst door Ahead-IT
Ikzelf heb vroeger een community gehad met meer dan 2000 leden, doel was simpel: gratis gameservers leveren aan clans voor hun wars op te spelen. Zo is het eigenlijk allemaal begonnen.

[...]

[...]

Meer dan 2 jaar, duizenden servers en enkele websites later hebben we een vennootschap met een ruim pand, grote stock, tevreden klanten en een goede reputatie in de Benelux.

[...]

Sorry, kon het niet laten :P

Ahead-IT
11/07/05, 13:43
Origineel geplaatst door Raptor

Sorry, kon het niet laten :P
Waar doel je op?

Luuc
11/07/05, 13:53
Origineel geplaatst door Ahead-IT

Waar doel je op? Hij bedoelt dat het woordje 'als' vervangen moet worden met 'dan'.

Edit: Idd, per PM is beter ;)

Ahead-IT
11/07/05, 14:00
Nau, hier in België is dat algemeen aanvaard.

Anyway, bedankt voor de opmerking. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Dergelijke opmerkingen stuur je trouwens beter via PM. ;)

Raptor
11/07/05, 14:05
Origineel geplaatst door Ahead-IT
Nau, hier in België is dat algemeen aanvaard.

Anyway, bedankt voor de opmerking. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Dergelijke opmerkingen stuur je trouwens beter via PM. ;)
Klopt inderdaad, mijn excuses. Maar in Nederland staat het nogal knullig. :)

hires
11/07/05, 16:40
Origineel geplaatst door Stetson
Omdat ik niet voor een 'baas' kan werken en er eigenlijk ook geen 'baas' is die mij wil hebben...
Kortom; te eigewijs, te zelfstandig en te vrij :D

Heel erg herkenbaar! Alleen.. hoe is bij jouw de overstap gegaan van werken-voor-de-baas naar full-time-zelfstandig? Wat is er in die tussentijd allemaal gebeurt?

Henky!
11/07/05, 21:45
In mijn geval. Jaaaren geleden na de studie een half jaar lang part time gewerkt. Bleek ik daarna tot mijn grote verbazing recht te hebben op een WW uitkering!

Zal nu wel niet meer zo gaan denk ik. Maar was een mooie overbrugging.

t.bloo
11/07/05, 22:30
steuntrekker :)

OperatorCitus
11/07/05, 22:41
Wij zijn in april 2003 begonnen, toen zijn we ingeschreven bij de KVK. Hiervoor waren we al wel enigszins actief in de Webhosting en Domeinnaamregistratie. Binnen ruim 2 jaar zijn we toch aardig gegroeid, begonnen als een reseller, en nu hebben we een half rack met 11 servers d'r in. Maandelijkse kosten halen we d'r zeker uit, en we verdienen ook nog een klein beetje, maar ik heb nog steeds een baan ernaast.

Ik werk nog steeds onder een baas, zo'n 15 uur per week, al bijna 4 jaar, en dat is in mijn geval prima te combineren met de eigen business. Verder ga ik ook nog deeltijd naar school, tot nu toe is alles goed te combineren.

Stetson
11/07/05, 22:51
Origineel geplaatst door hires


Heel erg herkenbaar! Alleen.. hoe is bij jouw de overstap gegaan van werken-voor-de-baas naar full-time-zelfstandig? Wat is er in die tussentijd allemaal gebeurt? Mijn vader was een hele bekende kroegbaas en diens vader ook en diens vader ook en diens vader ook en..........
Dus gewoon met de paplepel ingegoten zeg maar.
Mijn ouwe heer zei altijd "zorg dat je een baas vindt en als je echt niks anders kan, begin dan maar voor je zelf" :D
Ik heb zo links en rechts wat bazen versleten maar tegelijkertijd of soms ook alleen maar voor me zelf bezig geweest (ook kroegbaas :p). Ik ben dus eigelijk altijd min of meer 'zelfstandige' geweest op het moment dat ik in 1975 uit militaire dienst kwam (zelfs toen had ik mijn eigen handeltjes als ingehuurde portier voor nachtclubs).
Het heeft dus altijd in mij gezeten ook al werkte ik af en toe voor een baas. De laatste keer was in '94. Toen werd ik weggestuurd wegens een reorganisatie met een redelijk goed gevuld envelopje in mijn hand.
Sindsdien kon ik geen baas meer krijgen maar aan de andere kant kon geen baas mij meer krijgen ;)

//Edit:
Ik heb overigens wel het geluk dat ik een vrouw heb die 15 jaar jonger is en een zeer goedbetaalde baan heeft :W:

Mathieu
12/07/05, 16:36
En die baan is? :)

msdevasp
18/07/05, 13:40
Het is nu dan tijd voor mijn verhaal. Om maar met de deur in huis te vallen. Op dit moment werk ik nog steeds als fulltime programmeur voor één van de grootste ICT dienstverleners ter wereld. Ik ben gespecialieerd in Microsoft technologie en bouw eigenlijk van alles: websites, webapplicaties, windows applicaties, windows serverices enz.

Naast mijn fulltime job ben ik langzaam aan het werken om een eigen bedrijf te krijgen. Hiervoor heb ik ActiveICT opgericht. Op dit moment richt ik mij daarmee met name op het ontwikkelen van toepassingen voor internet. Dit kunnen zijn het exploiteren van eigen sites, het bouwen en runnen van sites voor klanten en het ontwikkelen van scripts. Ook maatwerk software doe ik zo nu en dan. Ben natuurlijk nog wat beperkt in mijn tijd omdat ik nog fulltime werk.

Omdat ik wat sites heb gebouwd voor klanten wilde deze ook bij mij hosten. Dat is prima en daarvoor heb ik een hosting service (uiteraard ook Microsoft geörienteerd ivm specialisme op Microsoft gebied) onder de naam Cheap DotNet Hosting. In eerste instantie is deze service alleen bedoeld als extra voor mijn klanten.

Wat is mijn doel? Op langere termijn wil ik ActiveICT en Cheap DotNet Hosting verder uitbouwen. Op korte termijn zal ik daarvoor een dag minder per week gaan werken. Je zult begrijpen dat ik het allemaal voorzichtig aanpak. Echt heel succesvol ben ik nog niet, maar het houd me in ieder geval van de straat en het groeit langzaam. Met name op marketing gebied en het aantrekken van nieuwe klanten moet ik nog wel wat leren! Is toch wat anders als uren achter een monitor applicaties in elkaar kloppen! :)
Oh ja, ik ga binnenkort ook een shop openen voor iets wat ik al langer doe. Het inkopen en verkopen van hardware. Dit gaat zowel over 2e hands hardware als nieuw spul. Mocht je nog een pc of server zoeken! ;)

Genoeg plannen in ieder geval om de komende paar jaren mee bezig te zijn. Het blijft een boeiende wereld die IT....

Nog even een toevoeging (was ik bijna vergeten):

http://www.activeict.com
http://www.cheapdotnethosting.com

Op deze sites is meer info te vinden. Moet ze spoedig bijwerken. Heb er te weinig tijd voor gehad omdat ik drukker was met klanten. Das opzich natuurlijk weer goed! :D

Stetson
18/07/05, 18:19
Origineel geplaatst door msdevasp

Oh ja, ik ga binnenkort ook een shop openen voor iets wat ik al langer doe. Het inkopen en verkopen van hardware. Dit gaat zowel over 2e hands hardware als nieuw spul. Mocht je nog een pc of server zoeken! ;)
Yeeheeheehee.... Na het sluiten een paar jaar geleden van "de Computerdump" in Papendrecht dan eindelijk weer een nieuwe Computerdump? :D
PM me maar als je hulp nodig hebt. Ik heb ook wat 'inkoopkanalen' ;)

Stetson
18/07/05, 18:20
Origineel geplaatst door Mathieu
En die baan is? :) Laten we het maar houden op iets juridisch :p

msdevasp
18/07/05, 20:14
Origineel geplaatst door Stetson
Yeeheeheehee.... Na het sluiten een paar jaar geleden van "de Computerdump" in Papendrecht dan eindelijk weer een nieuwe Computerdump? :D
PM me maar als je hulp nodig hebt. Ik heb ook wat 'inkoopkanalen' ;)

Ik heb je een PB gestuurd!!! :)

Stetson
18/07/05, 20:31
Origineel geplaatst door msdevasp


Ik heb je een PB gestuurd!!! :) Xzagut en jij hebt nu ook een PB èn een meel ;)