PDA

Bekijk Volledige Versie : Profielensite Script Funkybabes.nl



Yourprofile
03/07/05, 10:05
Beste Webmasters,

Ik verkoop de zeer uitgebreide profielensite script plus de volledige rechten van het script van www.funkybabes.nl www.funkyhunks.nl Diegene die de script koopt krijgt dus de volledige rechten en is gemachtigd om de script doorteverkopen aan derden.

De scripts verkoop ik omdat ik op dit moment bezig ben met de v2 van funkybabes/funkyhunks die morgen word gelanceerd.

Diegene die de script koopt heeft dus volledige rechten over de script en is gemachtigd om deze doorteverkopen. Eventueel stellen we dit vast in een contract. Startbod is dan ook 500 euro opbieden met 10 euro. Je krijgt ook de layout erbij dus je hoeft infeite niet een layout te maken. Je past de headers aan en je hebt een kant en klare site.

De scripts zijn heel makkelijk aantepassen zodat ze op een makkelijke manier integreerbaar zijn in je eigen layout.

Voor meer info kan je me altijd mailen of toevoegen op msn Emanuel@funkybabes.nl is zowel mail en msnadres.

Ik heb ook een testaccount aangemaakt op de site zodat je weet wat je in huis haal.

Inlognaam: Test_Profiel
wachtwoord: 123456

Gelieve ontopic te blijven om zo de overzicht te behouden

Triloxigen
03/07/05, 12:57
Maar hoe zit het met Stylowdudes (of wat was het?).
Want dat zijn nagenoeg dezelfde websites..

Yourprofile
03/07/05, 13:05
Origineel geplaatst door Triloxigen
Maar hoe zit het met Stylowdudes (of wat was het?).
Want dat zijn nagenoeg dezelfde websites..

Stylowdudes draait op een oudere versie. De versie wat nu nog draaiend is op funkybabes/funkyhunks heeft niemand.

HD-Hosting
14/07/05, 18:22
is dit script nog wel te koop? zoja voeg me even toe op msn: msn@hd-hosting.nl wil wat details weten...