PDA

Bekijk Volledige Versie : Dancespy.nl te koop



HD-Hosting
02/07/05, 20:19
Bij deze bied ik het totale script van http://www.dancespy.nl aan.

Dit is inclusief layout (over het domein valt eventueel te praten)

Dancespy is een letterlijke kleinere versie van het grote partyflock.
Dancespy heeft een ledensysteem
Forum
Shoutbox
Profiel optie (zoals partyflock of cu2)
Nieuws systeem
Foto album
Simpele admin

Dit systeem is door ons zelf gescript.

Dancespy is makkelijk te gebruiken voor een jongeren community of iets in die richting.

Website: http://www.dancespy.nl

Op dit moment sta ik helemaal open voor een leuk bod.

Gegroet..

dopi84
03/07/05, 14:15
Ik bied 10 euro voor het gehele script en layoutJE.

Groet

WH-Tim
03/07/05, 14:19
Origineel geplaatst door dopi84
Ik bied 10 euro voor het gehele script en layoutJE.

Groet

En ik wil jouw bedrijf overkopen voor 25 euro!

dopi84
03/07/05, 14:21
Niet te bijdehand worden jij hé.
Ik begin gewoon met bieden, als je daar niet tegen kan moet
je gewoon je PIEP dicht houden.

Kortom, je post was weer een zéér bruikbare.

Conclusion
03/07/05, 15:03
Origineel geplaatst door dopi84
Niet te bijdehand worden jij hé.
Ik begin gewoon met bieden, als je daar niet tegen kan moet
je gewoon je PIEP dicht houden.

Kortom, je post was weer een zéér bruikbare.

volgens mij ben JIJ de gene die niet zo'n aggeressieve toon aan moet slaan.

dopi84
03/07/05, 15:06
Er is een verschil tussen geirriteerd en agressief.

Nu niet meer offtopic, als je niet meebiedt, dan post je niks.

Jorem
03/07/05, 15:33
Is het mogelijk dat leden berichten naar elkaar versturen? Heb mezelf aangemeld maar kom daar niet helemaal uit. Zie nergens leden staan bijvoorbeeld zodat ik leden aan mijn vrienden lijst kan toevoegen.

Is het voor een lid ook mogelijk een foto aan zijn profiel toe te voegen?

Hier en daar werken knoppen ook niet helemaal goed en het forum doet nu helemaal niks.

Hoe zit het met het beheer. Gewoon CMS met admin gedeelte? Moet namelijk makkelijk bij te werken zijn voor me.

Is de stijl makkelijk aan te passen?

Verder ziet het er super uit en heb ik zeker interesse als de dingen hierboven mogelijk zijn en werken.

Galactus
03/07/05, 15:50
Origineel geplaatst door HD-Hosting


Op dit moment sta ik helemaal open voor een leuk bod.

Gegroet..



Misschien zou je een indicatie kunnen geven, wat je er voor zou willen
hebben?
Een leuk bod kan voor de één 50 euro zijn, terwijl een ander het pas
bij 100 á 200 euro leuk begint te vinden :)


Groeten,

Willie

Jorem
03/07/05, 16:05
Heb nog een vraagje?

Wordt het script 1 keer verkocht, of verkoop je het gewoon meerdere keren aan iedereen die interesse heeft?

Koop je dus iets unieks, of kom je het straks meerdere keren tegen?

WH-Tim
03/07/05, 18:16
Origineel geplaatst door dopi84
Niet te bijdehand worden jij hé.
Ik begin gewoon met bieden, als je daar niet tegen kan moet
je gewoon je PIEP dicht houden.

Kortom, je post was weer een zéér bruikbare.

Ieder kind vanaf 12 jaar ziet met eigen ogen dat het een kwalitatief goede layout is, een goede website (coding; zelf expliciet aangegeven) en bijbehorend content. Daarnaast is het een bestaande website en geen concept. En ook jij weet dat je voor een waardeloos domein nog meer krijgt dan 10 euro, dus over bijdehand gesproken wil ik het nog wel een keertje met je hebben als ik meer tijd heb voor offtopic gelul.

janneman
04/07/05, 00:23
He, wat een dolle boel hier!
Dopi: wat voor reacties had je precies verwacht na een bod van 10 euro voor een complete website?
Nu is Tim niet direct koning in het posten van ontopic reacties, maar jouw reactie daarop gaat naar mijn mening nog even een streep of 20 verder.

ONTOPIC en SERIEUS!

HD-Hosting
04/07/05, 05:13
Zoals ik zei ik verkoop het script in 1 x het is mogelijk om foto's te uploaden of te plaatsen via een ubb code.. er zit idd een handige admin achter dus alles is zo aan te passen..

http://www.dancespy.nl/members.php daar staan alle members dus vriendjes toevoegen geen probleem..


(ps.. alles is snel aan te passen behalve de layout dat kost wat meer tijd :)... )

en een bod moet je toch wel boven de 100 euro gaan denken :) voor een compleet script..

Pinocchi
04/07/05, 11:51
De informatie die nu op de website staat. Wordt die door jullie zelf ingevuld of wordt dat bijvoorbeeld gedaan door dance organisaties?

HD-Hosting
04/07/05, 12:19
Wij hebben pers relaties met grote organisaties zoals die van Dancevalley etc etc, wij krijgen dus per feest een email met een persbericht, dit is natuurlijk zo aan te passen, hoe je het zelf wilt, want zeg zelf een beetje je eigen draai er aan geven is wel wat leuker dan gewoon (copy paste) ;)

BsHosting
04/07/05, 13:45
ik bied 50 euro

HD-Hosting
04/07/05, 17:21
50 eruo is geboden, vindt dit zelf aan de lage kant, en kan hier dan ook niet op ingaan..

Jorem
04/07/05, 17:50
Ik wil er best voor betalen maar ben zelf op zoek naar een community script in de stijl van Link2party. Als jij kan garanderen dat de stijl is aan te passen. Dus andere knoppen met rollover images bijvoorbeeld.

Niemand weet nu wat hij echt koopt omdat er geen demo van bijvoorbeeld het admin gedeelte aanwezig is. Als je alleen al wat schermafbeeldingen hebt wordt het ook al een stuk duidelijker denk ik.
Simpel admin gedeelte is voor iedereen anders namelijk.

Verder werkt het forum niet en werken sommige knoppen niet. Is ook niet echt goed voor de verkoop denk ik zo.

HD-Hosting
04/07/05, 19:50
Alles is simpel aan te passen, layout bestaat uit 6 images, dus zo simpel als wat, voeg me anders toe op msn: msn@hd-hosting.nl kan ik u dr wat meer over vertellen en laten zien...

Gegroet..

HD-Hosting
14/07/05, 18:16
Het bod hebben we naar beneden gehaald bieden vanaf 75 euro.. buy now is 110!

alles inclusief btw :) betaling via bank...