PDA

Bekijk Volledige Versie : cPanel licentie



XrD
02/07/05, 15:19
Hey,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat als ik een cpanel licentie wil hebben in redbus interhouse Amsterdam dat dit mij op dit moment 50 euro per maand zal gaan kosten omdat het niet goedkoper is te krijgen.
Ik kan het dan wel goedkoper krijgen, maar dan moet ik per se een jaar licentie kopen van cpanel.net, wat ik niet al te fijn vindt.

Mijn vraag,
weet iemand of er een bedrijf is dat goedkoper licenties voor cpanel kan leveren in RedBus?
uiteraard moet het in een netwerk naar mijn keuze geleverd moeten worden indien mogelijk...

Triloxigen
02/07/05, 15:32
Ik weet niet exact hoe het zit met cPanel.
Maar bij de meeste mag je alleen binnen je eigen netwerk resellen.
Heeft dus niks met RedBus te maken, maar met het netwerk :)

Proxio
02/07/05, 15:39
Ìk denk dat 50 euro per maand toch wel een redelijke prijs is voor een external licentie hoor. En waarom zou je geen jaar licentie aan willen schaffen? Ben je uiteindelijk toch goedkoper uit.

LeaseWeb biedt de licenties goedkoper aan maar ik weet niet of dat ook buiten hun netwer is. Ik geloof rond de 35 per maand.

Flexuro
05/07/05, 12:59
De licenties van Leaseweb zijn ook buiten hun netwerk bruikbaar, althans dat hebben ze mij aan de telefoon verteld.

Eurovps
05/07/05, 13:07
DOMENICO EDIT: Adverteren buiten de advertentieforums?

Flexuro
07/07/05, 11:56
Beste EuroVPS,

als je voor cPanel interessante prijzen hebt, mag je mij ook contacteren.

ter info: bij leaseweb komt een cpanel licentie op 39 EUR ex BTW. Naar aanleiding met een telefoongesprek is die ook buiten hun netwerk bruikbaar. Ik ga hiervoor nog eens een mail sturen ter bevestiging.

Mvg,