PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk 7.5.3 windows gratis



Eurovps
30/06/05, 19:11
En ja hoor het is ze eindelijk gelukt om plesk 7.5.3 windows te hacken zodat je deze gratis kan gebruiken vandaag hadden we al de eerst klant ontdekt die deze versie gebruikte. Het eenigste wat je moest doen was plesk instaleren en een .exe file runnen en de licencie werd geactiveerd.
Dus nu kijken hoeveel nieuwe hosting bedrijven er beginnen met deze illigale versie :P


Groet,

Mikey
30/06/05, 19:12
Nou heel eerlijk begon ik me steeds harder te verbazen dat het nog steeds niet gebeurd was :)

The MAzTER
30/06/05, 19:15
die shit was vorige week al uit ;)

plesk zal wel ip ranges gaan afscannen op het gebruik er van ;)

of geven gewoon 7.5.4 uit en zeggen dat er een grote secu bug zit in 7.5.3

Eurovps
30/06/05, 19:18
Ja dat is een idee :P
Want als deze vaak gebruik gaat worden gaat het hun heel wat geld kosten.


Origineel geplaatst door The MAzTER
die shit was vorige week al uit ;)

plesk zal wel ip ranges gaan afscannen op het gebruik er van ;)

of geven gewoon 7.5.4 uit en zeggen dat er een grote secu bug zit in 7.5.3

Eurovps
30/06/05, 19:19
Ouwe versie's op linux zijn ook al een keer gehackt zo ver als ik weet.


Origineel geplaatst door Mikey
Nou heel eerlijk begon ik me steeds harder te verbazen dat het nog steeds niet gebeurd was :)

Triloxigen
30/06/05, 19:34
Origineel geplaatst door Mikey
Nou heel eerlijk begon ik me steeds harder te verbazen dat het nog steeds niet gebeurd was :)

Mij ook, lijkt mij relatief makkelijk af te vangen ook allemaal..
(Maar nog nooit naar gekeken eigenlijk)

Ber|Art
30/06/05, 19:57
Ik vind het toch wel zorgelijk dat Plesk 7.5.3. zo snel al gekraakt is, dat geeft niet veel vertrouwen... vreemd eigenlijk dat SW-Soft dit soort zaken niet vermeld op de web site? mss toch tijd voor cPanel?

XS-24
30/06/05, 19:58
Waarom, zulke dingen gebeuren.

ThePostman
30/06/05, 20:11
BerArt, bijna elke software die ontwikkeld word, word gehackt. ;) Denk toch wel 99% ervan

Heb al eerdere gehackte versies van plesk gezien...

Mikey
01/07/05, 03:26
Origineel geplaatst door Eurovps
Ouwe versie's op linux zijn ook al een keer gehackt zo ver als ik weet.



Denk dat jij een en ander door elkaar haalt. Voor de linux versies zijn er verschillende keys in omloop. Niks gehacked dusver.

Triloxigen
01/07/05, 10:25
Origineel geplaatst door BerArt
Ik vind het toch wel zorgelijk dat Plesk 7.5.3. zo snel al gekraakt is, dat geeft niet veel vertrouwen... vreemd eigenlijk dat SW-Soft dit soort zaken niet vermeld op de web site? mss toch tijd voor cPanel?

Ach, zo moeilijk is dat niet te misleiden... :)
En waarom overstappen? Wat maakt mij het uit dat andere het illegaal hebben draaien :)

deeltje
01/07/05, 12:33
illegaal draaien en dan balen dat je bak crashed/gehacked (wordt) vanwege een exploit en dan niet direct kunnen updaten omdat je plesk illegaal is. Lachen man, zullen je klanten blij mee zijn :P

roelp
01/07/05, 14:33
gaan we dan ook allemaal overschakelen op linux omdat windows ook illegaal in omloop is?
beetje overdreven reactie imho.

Alle software kan gekraakt worden.

lijken me ook al niet echt serieuze bedrijven die een illegale versie van plesk gaan draaien