PDA

Bekijk Volledige Versie : 9 van de 25 aex bedrijven altijd bereikbaar



Rusrink
29/06/05, 16:44
Er zijn maar 9 van de 25 bedrijven die in de aex staan met een uptime van meer dan 99,9%

lees hier meer (http://www.emerce.com/nieuws.jsp?id=688168)

Hjalmar
29/06/05, 17:05
Ik dacht op eerste gezicht dat je telefonisch bedoelde :D

Dennis
29/06/05, 17:12
Getronics... dat vind ik wel schokkend hoor... 3,13% van de tijd down zijn is natuurlijk veels te hoog.

Voor de rest vind ik dat zulke grote bedrijven best wat meer hun best mogen doen om ook voor een 99,9% uptime te kunnen gaan.

ivs
29/06/05, 19:13
Origineel geplaatst door DennisCitus
Getronics... dat vind ik wel schokkend hoor... 3,13% van de tijd down zijn is natuurlijk veels te hoog.

Voor de rest vind ik dat zulke grote bedrijven best wat meer hun best mogen doen om ook voor een 99,9% uptime te kunnen gaan.

Getronics heeft zijn netwerk volgens mij erg slecht op orde. Ik moest daar laatst een paar jaarverslagen(pdf) downloaden dat ging met toch langzaam.

xserve
29/06/05, 19:25
Die hebben vast de servers op kantoor staan, waar toevallig iedereen filmpjes zit te leechen de hele dag...

Maar best schandalig dit. Tuurlijk kan er af en toe een server een tijdje uitliggen van een bedrijf. Maar bij zo veel bedrijven van de aex, dan is er toch geen toeval meer.

Santario
29/06/05, 22:06
Nou twijfel ik eerlijk gezegd ook wel aan de betrouwbaarheid van WatchMouse. Wij waren daar vroeger ook klant en om de haverklap kregen we meldingen dat er iets down was of niet goed functioneerde. Gingen we kijken, niets aan de hand :huh: Toen hebben we eens andere monitoring applicaties gebruikt (waaronder ipMonitor) en jawel hoor, geen problemen meer (tenzij er echt iets aan de hand was).

xserve
30/06/05, 01:05
Sowieso lijkt me WatchMouse niet helemaal betrouwbaar, gezien zij de dienst leveren om het te monitoren. En je moet natuurlijk hun hebben om het te monitoren, want dan weet je het het eerst...

En weer wat aandacht voor het bedrijf.