PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanneerbevaltmaxima.nl



Conclusion
29/06/05, 14:38
Domein is onder grote aandacht geweest van de landelijke media namelijk: Sbs (Hart van Nederland & Shownieuws), Noordzee Fm, RTV noord, Radio 3FM, BNN radio, Telegraaf, Radio 538, AD, Parool, Fries Dagblad, Dagblad van het Noorden en nog wat kleine locale bladen.

In 4,5 maand ruim 45 000 hits. Met als toppunt de dag van de geboorte met 18 000 hits. Dit zijn echter de statistieken van de maand februari - juni ; omdat door een server fout de statistieken van januari verloren zijn gegaan.

Domein wordt verkocht omdat het een uit de hand gelopen grap is en we willen niet verder met het domein.



Bij de koop is inbegrepen:

* wanneerbevaltmaxima.nl domeinnaam
* webhosting
* scripting + layout

Datum registratie 24-12-2004
Geldig tot 24-12-2005

webhosting bestaat uit:
* 1 GB webspace
* 10 GB bandbreedte per maand
* direct admin control panel

webhosting is geldig tot eind december 2005 ; begin januari 2006.



Deze advertentie is ook gepost op speurders.nl ; maar ik zal iedereen hier op de hoogte houden van evt. biedingen.


T.E.A.B (maar biedt wel een beetje met niveau.

;

evt. ruil ook mogelijk.

//

eventuele vragen kunnen worden gesteld d.m.v de PM of een e-mail te sturen aan info@wanneerbevaltmaxima.nl

Henky!
29/06/05, 14:47
Probleempje is denk ik dat Maxima reeds bevallen is. De waarde lijkt me dus afhankelijk van het feit of nog meer prinsesjes staan gepland.

Tip: www.wanneerbevaltalexia.nl. Krijgt ooit een boel hits!

Triloxigen
29/06/05, 14:55
Origineel geplaatst door Henky!
Tip: www.wanneerbevaltalexia.nl. Krijgt ooit een boel hits!

Dat denk ik niet, de kans dat Alexia koningin wordt is klein. Als eerste staat Amalia op de lijst.

Maar de kans dat Lex en Max nog een kind nemen is niet zo groot, meestal stopt het bij 2.
Het domeinnaam zelf zal daarom een zeer minimale waarde hebben.
De bezoekers aantallen zouden wel interesant kunnen zijn, maar kan eigenlijk geen doelgroep verzinnen hiervoor.

Verder zeggen de stads niks, het zijn hits.
Je geeft aan dat er 45.000 hits zijn - 18.000 van die ene dag, dat zijn er nog 27000.
Dat zijn 180 hits per dag, dat kunnen 50 unieke bezoekers per dag zijn, misschien meer misschien minder.

Als ik naar deze berekening kijk denk ik dat het domeinnaam niet echt veel waard meer is.

Furbster
29/06/05, 15:09
Ik denk dat Maxima nog wel een keer zal bevallen. Willem Alexander deed daar geheimzinnig over. Volgens mij willen ze nog wel graag een prinsje. Bovendien hadden Beatrix en Juliana ook meer dan 2 kinderen. En om het geld hoeven ze het niet te laten. De kans is dan ook groot dat over 2 jaar Maxima wel weer zal bevallen...

LoungeRoom
29/06/05, 15:13
Waarom waarderen jullie een domeinnaam in een verkooptopic?
Zijn jullie gek geworden?

Bieden of niet bieden mensen!

Triloxigen
29/06/05, 15:41
Mijn fout! :o
Ik dacht dat het in het waardebepalings forum stond.

Conclusion
01/07/05, 02:30
Origineel geplaatst door Henky!
Probleempje is denk ik dat Maxima reeds bevallen is. De waarde lijkt me dus afhankelijk van het feit of nog meer prinsesjes staan gepland.

Tip: www.wanneerbevaltalexia.nl. Krijgt ooit een boel hits!

naar waarschijnlijkheid zal er nog wel een kind komen ...

en wat betreft wanneerbevaltalexia ; dat duurt denk ik nog wel een tijdje :p

Henky!
02/07/05, 00:17
Origineel geplaatst door LoungeRoom
Waarom waarderen jullie een domeinnaam in een verkooptopic?
Zijn jullie gek geworden?


Nou ja, de prijs is in dit geval direct afhankelijke van indirecte zaken als vruchtbaarheid en geilheid van een bepaald stel:-)