PDA

Bekijk Volledige Versie : Administratieprogramma voor webhosters/webdesigners



StijnDesmettre
29/06/05, 12:22
Beste,

Een eerste versie van ons administratiesysteem is klaar om te verkopen.

Een demo kan u vinden op:
ADMIN:
http://www.online-administratie.be/DEMO/_ADMIN/
Login: demo
Pasw: demo

KLANT:
http://www.online-administratie.be/DEMO/_KLANT/


Uiteraard kan je de lay-out eenvoudig aanpassen via de templates en css.


PRIJZEN:
Eenmalig: € 165
=> U ontvangt alle code!!!

Indien u alle updates/uitbreidingen wenst te ontvangen: € 25/jaar of
€ 10 per update
€ 15 per uitbreiding

We zullen maandelijks een nieuwe update en een nieuwe uitbreiding uitgeven.

Indien u meerdere versies wilt aankopen om te verkopen:
€ 20euro per versie.

Er is zijn uiteraard duidelijk afspraken (vastgelegd in een contract) rond het verkopen van het script.


Voor meer informatie of het bestellen van het systeem kan u mailen naar stijn@ds-webdesign.be

Mvg

Desmettre Stijn
DS-Webdesign

stijn@ds-webdesign.be
www.ds-webdesign.be

DutchTSE
29/06/05, 19:01
leuk programma, alleen iets te onoverzichtelijk vind ik zelf (of iets te uitgebreid voor wat ik zoek). Daarnaast zie ik geen mogelijkheid hoe ik dit in me eigen website kan gaan implanteren.

StijnDesmettre
29/06/05, 22:11
Je kan dit perfect koppelen aan uw bestelsysteem in de website + knopje inloggen verwerken om na het inloggen de functie weer te geven ... . Binnenkort komen ook enkele voorbeelden online.

Je hebt gelijk dat door de vele functionaliteiten alles soms wat onoverzichtelijk overkomt. Hieraan zullen we nog werken.

Dana
29/06/05, 22:41
ziet er netjes uit:)

IceHosting
29/06/05, 23:06
Rik-edit: niet de bedoeling :mad:

cowb
03/07/05, 12:48
Njah die opmerking geef ik ook wel beetje onduidelijk! Geef een tip maar een eens een mooie design rond :) trekt aan! en maakt alles ook wel overzichtelijken als je met icoontjes gaat werken enz ben bereid te helpen :p

StijnDesmettre
03/07/05, 12:54
In de toekomst zullen we het zelf wat aantrekkelijker maken. Toch bedankt voor je hulp!!

Maar nogmaals, de klantenmodule moet dus in de lay-out van de website waarin deze module gebruikt wordt.

De beheermodule moet simpel blijven voor ons naar lay-out toe, al kan de huidige lay-out hiervan uiteraard wat beter. We gaan er echter wel van uit de webhosters geen kleuters zijn die niet kunnen lezen :-)

Tegen dat je bij sommmige programma's doorhebt welke functies de icoontjes hebben ... . Daarom plaatsen ze meestal nog een tekst bij de icoontjes, maar wat is dan de meerwaarde van het icoontje? Leuker voor het oog ... ja ... dat is waar. Voor ons van minder belang, daarom dat we nu nog geen tijd steken in een afgelikt design :-), maar wel voorkeur geven aan het implementeren van handige functies.

Showeb
04/07/05, 01:53
StijnDesmettre,

Niet zo handig: 20 euro voor de resellers.

Dan kan ik namelijk gaan roepen dat ze bij mij 25 euro zijn. zo ben je dief van je eigen portefuille

TIP: Stel een minimum adviesprijs/verkoopprijs op.

Persoonlijk: Heb zelf eventueel interesse, echter niet voor 165 euro.
Het is de eerste versie die je uitbrengt, er zullen dus nog wel haken en ogen aan zitten neem ik aan.

Hoe zit het met support? en bereikbaarheid tbv support?

StijnDesmettre
04/07/05, 09:29
Beste,

Alvast bedankt voor je mening.
Maar we hebben daaraan gedracht. In het contract staat er dan duidelijk dat hun prijs verkoopprijs ofwel gelijk of hoger moet zijn dan de onze.

Ivm de eerste versie: het script is al door tientallen mensen getest zodat zeker crutiale zaken bugvrij zijn.

Voor de support schakelen we de support van onze hosting diensten in die 24/24 bereikbaar is en dit ook 7op7. Belangrijk daar veel bedrijven de zondag hun administratie doen ...

Daarnaast werken we aan een website, faq, forum, ... rond het systeem.

Groeten

Stijn D