PDA

Bekijk Volledige Versie : Professioneel Trouwportaal te koop



conac
27/06/05, 17:59
Tweetalig trouwportaal www.mabrook.be is te koop! (ook www.mabrook.nl)

Trouwen is trendy en sjiek beste mensen en jullie zullen het wel geweten hebben. Kijk maar naar al die trouwportaals op het net die de voorbije jaren de grond uit zijn geboord. Met deze gedachte in het hoofd zijn we twee jaar geleden gestart met het uitbouwen van een project: Een trouwmagazine - trouwgids voor organiseren van trouwfeesten maar in een Orientaals sfeer. Na 1 jaar ontwikkeling onstond www.mabrook.be . Zoals jullie kunnen zien is dit een professionele website geworden volledig ontwikkeld door twee personen (jarenlange design ervaring) met een weldoordachtte lay-out. Zowat alle eigenschappen van de website (kleurschema, navigatie,..) resulteert uit studie en professioneel advies. Bezoekers worden meteen in een feestsfeer gegooid zodra ze op de website komen.

Mabrook staat vermeld op nr 5 bij google onder het zoekwoordje “trouwgids”.

Mabrook.be kan eenvoudigweg aangepast worden naar uw wensen en eisen. Het kan heel envoudig omgetoverd worden naar een “normaal” trouwportaal. Gezien de website bijna volledig dynamisch is (zelfs de foto’s in de header) kan het Orientaals accent op geen tijd weg indien nodig. Dit kan door ons gebeuren. In dit geval kan U eenvoudig weg een nieuwe domeinnaam koppelen aan de website en gebruik maken van de goede google positie van de oorspronkelijke domeinnaam mabrook.be (Mabrook is een arabisch woord voor “ik wens je geluk!) om een breed publiek aan te trekken in de huwelijksbusiness- niche. Koppel deze website aan de domeinnaam trouwgids.nl en je hebt een winner.


Mabrook.be bevat oa :
- Een Trouwgids waarop dienstenleveranciers in de Trouwsector zich kunnen laten inschrijven tegen betaling :
o 100 Euro / jaar voor een gewone tekstvermelding
o 150 Euro / jaar voor een fotovermelding
o 250 Euro / jaar indien ze een kleine mini-website van maximaal 5 pagina’s willen
o Andere mogelijkheden zijn mogelijk en op de website te lezen
De Trouwgids is ingedeeld in verschillende categorieën (bruidsmode/traiteurs/..). Ook dit kan aangepast worden naar wens door gebruik van het beheerssysteem. Subcategorieën kunnen met één klik worden toegevoegd. Bij inschrijving moet je enkel nog de betalingsformaliteiten doorzenden via email of factuur. Nadat je de betaling ontvangt hoef je enkel de vermelding te valideren. Het inschrijven gebeurt via een online formulier en wordt beheerd door een bijzonder sterke intern administratie systeem.

- Een trouwmagazine met artikels en tips gerelateerd aan trouwen in het algemeen, ook met eigen administratief en redactioneel gedeelte.

- Een forum waarop mensen met elkaar kunnen communiceren , dit alles in een huwelijkssfeer natuurlijk.

- Een krachtig administratie systeem

Het administratief systeem laat toe alle verzamelde emailadressen te beheren, nieuwsbrieven op te stellen , enz,enz..Alles is volledig operationeel, instelbaar en vol-automatisch. Betaling van de trouwgids vermeldingen gebeuren evenwel nog niet online.


Statistieken:
De website is recent vernieuwd (twee weken geleden) en was enkele weken offline voor re-design.
Stats : http://stats.mabrook.be:8086/
Server ID : mabrook.be
Username : siteadmin
Paswoord : s4z572kc



Omzet :
15 advertenties op een tijdspanne van 2 maanden !!
11 x een tekstvermelding = 11 x 100 Euro = 1100 Euro
4 x fotovermelding = 4 x 150 Euro = 600 Euro
Google ads = 417$ op zes maanden waarvan (zie http://www.mabrook.be/images/adsense.jpg voor bewijs)

+ Twee webdesign opdrachten voor twee trouwboetiekjes !!!

In totaal een goede 2000 Euro zonder de websites die we hebben ontwikkeld voor twee klanten. Terugkerende inkomsten: de klanten van de Trouwgids betalen voor 1 jaar.
Mabrook.be werd niet of weinig gepromoot. Promotie gebeurde enkel vie een andere website die ook mijn eigendom is, almedina.be . Enorm potentieel voor mensen die er hun tijd in steken. De huwelijksbusiness is aan het exploderen in belgië / nederland.

Kosten:
40 Euro hosting kosten per maand.

Het pakket bevat :
De volledige website
Exclusieve rechten op de layout, zal nergens anders gebruikt worden
2 domeinnamen mabrook.be en Mabrook.nl
Eventueel aanpassen van de website naar een traditioneel huwelijksportaal (andere foto’s, andere domeinnaam en aangepaste categorieën)

Vraagprijs:
Geef een serieus en doordacht bod. Dit is een professionele website met ontzettend veel potentieel in een booming business niche. Biedingen vanaf 1000 Euro.

De enige reden waarom ik dit wens te verkopen is omdat ik in een enorm tijdsgebrek zit met andere web-projecten. Deze website verdient een waardig marketing strategie waarvoor ik spijtig genoeg weinig tijd voor heb.

Meer info? admin@almedina.be

Luuc
27/06/05, 18:42
Slechts een klein vraagje, je hebt het over mabrook.nl. Dit domein is nog vrij voor registratie...

flen
27/06/05, 18:57
Origineel geplaatst door Luuc
Slechts een klein vraagje, je hebt het over mabrook.nl. Dit domein is nog vrij voor registratie...

Wie zou de eerste zijn die hem gaat registreren? :D

WH-Tim
27/06/05, 21:05
User Accounts for server mabrook.be

Add User


Leuk, maar niet iedereen is zo aardig als jij denkt ben ik bang. Je kunt nu volgensmij de hele website platgooien, toch?

conac
27/06/05, 21:13
Origineel geplaatst door Luuc
Slechts een klein vraagje, je hebt het over mabrook.nl. Dit domein is nog vrij voor registratie...

Nee, heb het reeds gereserveerd. Laten we zeggen dat deze "on hold" is. Het lullige is dat ik deze heb gereserveerd bij een NL bedrijf en die vragen steeds een schriftelijk getekend contract waardoor alles langer duurt dan gepland. Maar het is reeds vergoed. ;-)

conac
27/06/05, 21:16
Origineel geplaatst door WH-Tim


Leuk, maar niet iedereen is zo aardig als jij denkt ben ik bang. Je kunt nu volgensmij de hele website platgooien, toch?

Het lijkt me moeilijk om dit te doen via de statistieken, ik denk dat dit een discussieforum is met iets serieuser mensen. Voorts heb ik nog steeds de touwtjes in handen, niemand heeft toegang gekregen tot de server. :-)

Misschien jullie -onpartijdige- mening over de website en de lay-out ?

Conac

Dillard
27/06/05, 21:30
Mooie site overigens !

Ik zie wel dat de .nl inmiddels door iemand uit Maastricht is geregd. Ik hoop jouw leverancier ?

conac
27/06/05, 21:52
Origineel geplaatst door Dillard
Mooie site overigens !

Ik zie wel dat de .nl inmiddels door iemand uit Maastricht is geregd. Ik hoop jouw leverancier ?

Waarschijnlijk wel. Heb gisteren het ondertekend contract doorgefaxed. :)

Conac

WH-Tim
27/06/05, 22:02
Lol nee ik heb hem, maar voel me er nu al slecht over.. wat een domainer :p

Pb me maar ff..

conac
27/06/05, 22:06
Origineel geplaatst door WH-Tim
Lol nee ik heb hem, maar voel me er nu al slecht over.. wat een domainer :p

Pb me maar ff..

Twee mogelijkheden :
- Je liegt
- Je hebt hem wel , in dit geval is mijn domeinregistreerder incompetent en jij spijtig genoeg een zak.

Tja, afwachten tot morgen zeker ?

WH-Tim
27/06/05, 22:08
Nee echt waar, hij staat toch op mijn naam.. dat zei Dillard toch al. Maar ik moet je vertellen dat als ik het niet gedaan had dat iemand anders het wel gedaan had, maar aangezien ik het normaal nooit doe vind ik het wel netjes om het domein netjes aan jouw over te dragen. Met schelden bereik je echter totaal niets 'vriend' ;)

mguilmot
27/06/05, 22:08
Het was wel te verwachten als je hem zelf niet geregistreerd hebt he :)

WH-Tim
27/06/05, 22:09
Mede daarom heb ik hem geregd, wilde hem er ook even op wijzen. Als ik het niet had gedaan had iemand anders het wel gedaan, lees voorgaande reply :)

Jan-Hein
27/06/05, 22:20
Conac.

Zou je even je pb willen aanzeten ?

Luuc
27/06/05, 22:48
Origineel geplaatst door mguilmot
Het was wel te verwachten als je hem zelf niet geregistreerd hebt he :) Hij mag van geluk spreken dat een gozer met goede bedoelingen hem geregistreerd heeft :)

mguilmot
27/06/05, 23:12
Inderdaad.
Heel mooi van je WH-Tim :)

Zo zie je maar, niet alle domainers zijn schurken ;)

Henky!
28/06/05, 01:30
Was ook wel een beetje vreemd verhaal, dat wachten op contracten bedoel ik. Reserveren kan alleen als iemand ergens registreerd.

Maar WH-Tim is een aardige jongen. Heeft voor TS nu daadwerkelijk gereserveerd zo te zien.

Terug naar de Belgische bruidsjurken?

conac
28/06/05, 14:21
Nou heb ik wel geluk dat ik dan op een "vriendelijke" gozer ben gevallen !! Ik heb inderdaad Mommahost gecontacteerd daarnet en ze bevestigden me dat dit wel waar is. Ze vertelde me dat de SIDN vraagt om een getekend contract alvorens tot registratie van een domeinnaam over te gaan.

Ik geef me gewonnen, als WH-Tim zo vriendelijk wil zijn om me het domein over te handigen! :)