PDA

Bekijk Volledige Versie : Adulsite Pronx.nl



Yourprofile
27/06/05, 13:17
Beste Webmasters,

Bij deze verkoop ik de site www.pronx.nl

Wat krijg je?
Domeinnaam: pronx.nl
makkelijk te onthouden domein, bij het ontwerpen van de layout is er ook met identificatie rekening gehouden, de domeinnaam wordt duidelijk weergegeven zodat de bezoeker de domeinnaam makkelijker onthoud.

Layout: Professionele, unieke layout, de kleur bruin werd gebruikt om het libido te stimuleren.

Volledige site: De site update zich automatisch, om het uur worden de gallerijen ververst en elke dag komt er een vervolg van de 3 filmseries die onderaan de pagina staan.
Door deze frequente autoupdates + elke dag nieuwe filmseries worden herbezoeken aangemoedigd.

Hosting: 3 maanden hosting

Bieden vanaf 90 euro opbieden met 10 euro.

veenman
27/06/05, 13:49
Wie levert de content (automatisch) aan?
Zijn er inkomsten?

Yourprofile
27/06/05, 13:56
Origineel geplaatst door skunkah
Wie levert de content (automatisch) aan?
Zijn er inkomsten?

Op dit moment zijn er nog geen inkomsten omdat ik niet echt actief bezig ben met de site.

nikolensen
27/06/05, 21:06
ah, een reactie.
zou je die ook op kamers.nu kunnen geven??

zit er al even op te wachten.

ActiveDomain
29/06/05, 13:39
Hoeveel biedingen zijn er al?

En de sites waaraan gelinkt zijn, zijn dat ook referral programs, of moet daar nog zelf voor worden gezorgd?

Is het eventueel makkelijk andere sites eraan te knopen?

nikolensen
30/06/05, 23:56
moet je deze jongen serieus nemen als het gaat om verkopen?
hij verkoopt elders zijn sites en kan hier niet even een post doen van hoe en wat.
pronx.nl verkocht voor 90 euro...

EWS
01/07/05, 00:17
Lijkt me wel zo eerlijk ja als je de post up-to-date houdt, en vragen beantwoord. Nikolensen ik zag dat hij in een andere thread ook niet reageerde op uw vragen.

Wellicht toch iets voor de modjes om in de gaten te houden, aangezien dit niet bepaald een goede manier van zaken doen is?

Yourprofile
01/07/05, 09:27
Origineel geplaatst door nikolensen
moet je deze jongen serieus nemen als het gaat om verkopen?
hij verkoopt elders zijn sites en kan hier niet even een post doen van hoe en wat.
pronx.nl verkocht voor 90 euro...

Ik zal dit rapporteren bij een moderator. Ten eerste ik ben de afgelopen week de hele tijd afwezig geweest omdat ik in het buitenland was ivm met het overlijden van me oma en ik dus sinds 3 dagen terug ben. Anders lees je dit even http://www.funkybabes.nl/forum/viewtopic.php?t=992 dan zie je dat het ook op me site stond. Ten 2de dat ik pronx heb verkocht is ook de grootste onzin en dit zuig je dan ook letterlijk uit je duim.

Yourprofile
01/07/05, 09:28
Origineel geplaatst door ActiveDomain
Hoeveel biedingen zijn er al?

En de sites waaraan gelinkt zijn, zijn dat ook referral programs, of moet daar nog zelf voor worden gezorgd?

Is het eventueel makkelijk andere sites eraan te knopen?

Ik heb tot nu toe 2 bods gehad en de hoogste is 80 euro. Het zijn referal programma's waarnaartoe de site word gelinkt. Jij hoeft voor niks te zorgen de content word om de 3 uur automatisch ververst en verzorgd van nieuw content. Daarnaast is het makkelijk om andere sites eraan te koppelen mocht je dit willen.

ActiveDomain
01/07/05, 14:05
Off topic: ik kom redelijk de kant van het adres op elemis.nl op verhuisd, over een maandje. Maar wees niet bang :)

On topic: dit loopt gewoon via een PHP/CGI script en is eventueel zelf nog aan te passen? Niet dat dat nodig gaat zijn, maar misschien verandert dat referral programma ooit iets. Mocht dat mogelijk zijn, dan bied ik bij deze 90 euro.

EWS
01/07/05, 20:45
De referral programma's, die betalen uit via Paypal ofzo? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd.

nikolensen
01/07/05, 23:42
mijn excuses voor de moeilijke periode die je ondergaat.
dacht dat ik het gelezen had op een andere site.

World
05/07/05, 08:40
Wie levert de content?

freddy
05/07/05, 10:19
Is deze eigenlijk wel nog te koop?

EWS
05/07/05, 10:46
Origineel geplaatst door freddy
Is deze eigenlijk wel nog te koop?

Er wordt niet meer gereageerd... ik vermoed van niet dus.

Yourprofile
05/07/05, 14:09
De website is inderdaad nog tekoop. Ik ben 2 dagen druk bezig geweest met de v2 van me profielensite dus had niet echt tijd om te reageren me excuses hiervoor. De website staat igg nog tekoop.

freddy
06/07/05, 10:14
Origineel geplaatst door Yourprofile
De website is inderdaad nog tekoop. Ik ben 2 dagen druk bezig geweest met de v2 van me profielensite dus had niet echt tijd om te reageren me excuses hiervoor. De website staat igg nog tekoop.

90 euro

Yourprofile
08/07/05, 13:08
Origineel geplaatst door freddy


90 euro

Mocht er binnen 24 uur geen hogere bod komen freddy dan ben jij de nieuwe eigenaar van pronx.nl

ActiveDomain
08/07/05, 18:37
Ik neem aan dat mijn vraag in dat geval negatief beantwoord is en dus mijn bod van 90 euro is komen te vervallen?

Yourprofile
08/07/05, 20:24
Origineel geplaatst door ActiveDomain
Off topic: ik kom redelijk de kant van het adres op elemis.nl op verhuisd, over een maandje. Maar wees niet bang :)

On topic: dit loopt gewoon via een PHP/CGI script en is eventueel zelf nog aan te passen? Niet dat dat nodig gaat zijn, maar misschien verandert dat referral programma ooit iets. Mocht dat mogelijk zijn, dan bied ik bij deze 90 euro.

Je kan zelf ook dingen aanpassen maar dat is dus niet nodig. Dit gaat infeite allemaal via hun.

freddy
12/07/05, 16:53
Origineel geplaatst door Yourprofile


Mocht er binnen 24 uur geen hogere bod komen freddy dan ben jij de nieuwe eigenaar van pronx.nl


:o tja en dan reageerd niemand meer op mails of pm's.

EWS
12/07/05, 18:30
Ik zou zeggen, doe de veiling opnieuw of doe er geen meer yourprofile. Je manier van zaken doen past bepaalt niet bij een professioneel forum.

Yourprofile
14/07/05, 18:17
Origineel geplaatst door freddy



:o tja en dan reageerd niemand meer op mails of pm's.

Dit komt vanwege een fout waardoor ik geen mails meer kan ontvangen. Je kan me mailen op Emanuel@funkybabes.nl ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

ProConto
05/08/05, 22:35
Ik zal het maar eventjes melden... Deze site is inmiddels verkocht.