PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vind jij van WHT ?



kevers84
25/06/05, 00:33
Heey mensen,

en wat vinden jullie van WHT, gooi je meningen bloot..

Ik zelf vind het een serieus forum waarop velen bedrijven te vinden zijn en er strenge regels zijn.

En jullie wat is jullie mening, laat het ons weten en doe ook even stemmen in de poll

InstantXs
25/06/05, 01:16
Zit niet echt een optie bij die ik kan kiezen.

Vaak is de professionaliteit ver te zoeken bij een aantal gebruikers. Optie 2 valt dus al af.
Verder vind ik het ook niet SUPER tof ofzo, maar gewoon leuk om te lezen. Optie 1 valt dus ook af :)
als ik optie 3 zou kiezen, dan was iet hier niet, dus die valt ook al af.

Moeilijk moeilijk dus ;)

kevers84
25/06/05, 01:18
Origineel geplaatst door InstantXs
Zit niet echt een optie bij die ik kan kiezen.

Vaak is de professionaliteit ver te zoeken bij een aantal gebruikers. Optie 2 valt dus al af.
Verder vind ik het ook niet SUPER tof ofzo, maar gewoon leuk om te lezen. Optie 1 valt dus ook af :)
als ik optie 3 zou kiezen, dan was iet hier niet, dus die valt ook al af.

Moeilijk moeilijk dus ;)

Tjah dat is zo ;) maar je mag een eerlijke mening geven.. ik persoonlijk vind domeinforum net wat gezelliger en wht wat zakelijker/strenger maar doe toch net wat beter mn zaken als het ook gezellig is :)

InstantXs
25/06/05, 01:28
Zo streng zijn ze hier niet als je je aan de regels houd hoor (nog steeds 0 strafpunten ;) )
Om het gezellig te houden moeten er gewoon bepaalde regels zijn, anders loopt het uit de hand.

Speeddd
25/06/05, 01:38
ik vind ook dat bepaal de dingen aan de strenge kant zijn, maar als je helemaal geen regels heb dan word het natuurlijk een gaos.

vergelijk het maar met de regering die wetten maakt.
daar heb je het ook niet altijd mee eens maar je moet je er wel aan houden.

WH-Tim
25/06/05, 02:21
Origineel geplaatst door kevers84


Tjah dat is zo ;) maar je mag een eerlijke mening geven.. ik persoonlijk vind domeinforum net wat gezelliger en wht wat zakelijker/strenger maar doe toch net wat beter mn zaken als het ook gezellig is :)

Tja, tis maar hoe je het bekijkt. Je hebt al meer gepresteerd dan mij en vraag janneman maar eens hoe goed ik ben in offtopic gezwam :p

DF kent geen waarschuwingspunten en loopt achter op de bezoekersaantallen vergeleken met WHT. Wht heeft iets van 7000 members als ik me niet vergis en DF zullen er misschien nog geen 1000 zijn, maximaal 50 actieve leden. Toch wel een verschil in beheerbaarheid, denk je niet?

Maar voor de rest is wht wel grappig. Hier en daar een moeilijke mod/admin, maar ook daar kom je wel weer bovenop :)

XF-RICK
25/06/05, 02:27
Wat de mods eigenlijk vragen:

- Geen asociaal gedrag, wat je thuis niet doet doe je ook niet op WHT
- Respect voor elkaar
- Geen genaai

Kortom redelijk normale dingen, helaas is dit soms niet terug te vinden, en snap dat de mods/admins dan ingrijpen.

Als je op het werk wat gekloot wordt je ook op de vingers getikt, op WHT dus ook.

FransVanNispen
25/06/05, 02:33
Ben het helemaal met je eens Rick.

Remigius
25/06/05, 05:06
Ik sluit mij hier ook bij aan. Ik heb niet gestemd omdat er voor mij ook geen juiste mogelijkheid is. Een aantal nadelen in mijn ogen:

- Teveel 'gezeik' en meestal om niets. Hierdoor worden topics van anderen onnodig verpest.

- Sommige mensen zijn nogal heel erg snel op hun teentjes getrapt. Zie ook af en toe de humor van dingen in! :)

- Soms lijkt het op een battle tussen enkele users en moderators. Ik heb het idee dat sommige niet inzien hoeveel werk het kost om zo'n forum een beetje bij te houden (en dit zeg in niet om te slijmen oid). Mods zijn ook wel eens moe, zijn ook wel eens sago en ik denk dat het een hoop zou helpen als bepaalde users als ze punten krijgen of als hun topic gelockt wordt dit even voor lief nemen en de dag erna gewoon een PB'tje sturen ipv openbaar een grote bek open te trekken of een discussie aan te gaan. Ik denk dat dit ook een stuk beter is voor de (toekomstige) klanten van de user in kwestie.

Mijn excusses als mijn zinnen niet helemaal kloppen, maar het is al laat en ik denk dat iedereen begrijpt wat ik bedoel :)

Ook even iets positiefs, ik kom té vaak op WHT, het is verslavend, er zijn genoeg gezellige en professionele gebruikers, etc.

AlexanderOnline
25/06/05, 10:18
Erg fijn, gewoon een plek waar hosters bij elkaar zitten en elkaar advies etc kunnen vragen. Het is ook gewoon leuk ;)

Santario
25/06/05, 10:19
Origineel geplaatst door Remigius
ik kom té vaak op WHT, het is verslavend, er zijn genoeg gezellige en professionele gebruikers, etc.

Geld ook voor mij :) Door lastige users moet je heen kijken, zolang jezelf maar beter weet. Tuurlijk, ik ben het soms ook niet helemaal eens als ik een actie van een modje zie, maar denk dat ik uiteindelijk toch precies hetzelfde zou doen als ik modje was dus... :)

cridea
25/06/05, 10:30
Een serieus forum met goede regels waar ruimte is voor een lolletje op zijn tijd en ook regelmatig nuttige topics te vinden zijn. Ook een flink aantal leden die nooit te beroerd zijn om hun kennis te delen, essentieel voor een goed forum. Natuurlijk ook veel kaf tussen het koren maar dat hou je altijd.

HBCS
25/06/05, 11:28
Origineel geplaatst door Remigius
Ik sluit mij hier ook bij aan. Ik heb niet gestemd omdat er voor mij ook geen juiste mogelijkheid is.

Ook even iets positiefs, ik kom té vaak op WHT, het is verslavend, er zijn genoeg gezellige en professionele gebruikers, etc.

hier kan ik mij in vinden
je wil niet te veel komen op wht maar als je dan een uurtje achter je pc zit gaat toch automaties wht aan bij mij om te zien of er nog wat leuks te lezen is en dat is er bijna altijd wel

als ik wht een cijfer zou moeten geven tussen 0 en 10 dan zou het een 8,5 zijn

ik hoop dat wht zo blijft en zelfs nog iets beter wordt maar dat licht ook aan de gebruikers en daar ben ik er 1 van

AlexanderOnline
25/06/05, 11:53
Ik vind trouwens de RSS feeds erg handig, die heb ik gewoon in mn firefox zitten

Leandros
25/06/05, 12:01
Tja, ik me in geen van alle opties vinden..

ThePostman
25/06/05, 19:30
Geen optie van:

Wel leuk...

Dit was vroeger misschien nog zo:

"Gewoon een prof. forum waarop hosters terecht kunnen"

:) Maar daarvoor zit je niet lang genoeg op WHT dacht ik zo ;)

Henky!
26/06/05, 23:53
Professioneel! Heb hier veel geleerd en daarbij werden zowel domme als slimme vragen uiteindelijk beantwoord.

Gezellig! Ik ben ook fan van de zogenaamde afzeik topics. Mag ik graag volgen hoewel moderators in deze inderdaad noodzakelijk zijn.

Streng inderdaad, maar edoch niet altijd even rechtvaardig. Spaanders waar gehakt wordt, zo zie ik het.

Grootste nadeel, heb net twee dagen op een camping gestaan en zie nu een berg van 1000 nieuwe berichten. Pfff....

mguilmot
27/06/05, 14:47
Veel teveel gezaag, gezwam, offtopic zever, medehosters afkraken, etc.
In iets téveel topic kom je wel "iets" tegen dat niet kan.

Buiten dat is het hier super.

_arno_
27/06/05, 17:43
ik ben het met mguilmot eens :)

ThePostman
27/06/05, 17:50
Origineel geplaatst door Henky!
Professioneel! Heb hier veel geleerd en daarbij werden zowel domme als slimme vragen uiteindelijk beantwoord.

Gezellig! Ik ben ook fan van de zogenaamde afzeik topics. Mag ik graag volgen hoewel moderators in deze inderdaad noodzakelijk zijn.

Streng inderdaad, maar edoch niet altijd even rechtvaardig. Spaanders waar gehakt wordt, zo zie ik het.

Grootste nadeel, heb net twee dagen op een camping gestaan en zie nu een berg van 1000 nieuwe berichten. Pfff....

Waarvan 900 onzinnig ;)

XBL
27/06/05, 19:14
Ik stoor me er soms aan dat er vragen komen die beantwoord kunnen met een klein beetje zoeken of gewoon helemaal niet op dit forum thuis horen. Maar dat geld voor elk forum.

Ik stoor me er soms aan dat mod's erg extreem de regels naleven (van "zo staat het in de regels, dus zo is" terwijl het nergens op slaat om die regels op die manier te volgens, als die regel niet van toepassing is). Maar dat heb je op elk forum (van formaat).

Verder vind ik het een leuk forum, leerzaam, maar het is niet m'n favo forum ;) (gelukkig ben ik geen forum-whore, dus staat WHT automatisch op twee omdat ik nog maar op twee fora actief ben).

Ik stem overigens niet: zit geen optie tussen die mij aanspreekt.

Jochem

wv-
27/06/05, 19:39
best wel arrogant volk hier zoals (fictief voorbeeld), "hoi ik wil een full rack voor 20 euro met 5 mbit traffic". Krijg je van die replies van budget hosters voor 21 euro, maar dan scheldt de topic starter die uit omdat het 1 euro kost en hij zogezegt "offtopic" post :)

voor de rest de standaard flames, afbreken van concurentie, sluiten van koele topics waar budget hosters is goed de grond in worden geboord... en niet te vergeten: de posts die je 100x moet lezen vooraleer je er iets van snapt :)