PDA

Bekijk Volledige Versie : zat van APC



XS-24
24/06/05, 01:09
Ik wordt echt zo moe van die APC's van ons. Ik heb vanavond met mijn laptop ingelogt, laptop afgesloten maar niet op uitloggen gedrukt bij de APC, nu kom ik dus met geen mogelijkheid meer in mijn APC... Zelfde als een klant inlogt. Iemand enig idee wat dit kan zijn, dit is niet gebruikelijk ofwel (heb altijd zelf APC beheerd, reboots voor klanten gedaan).


Notice
Someone is currently logged into the APC Management Web Server.
Please try again later.

MikeN
24/06/05, 01:18
Misschien moet je die APC ook aan een APC hangen :D

Dat ding zou na 5 of 30 minuten ofzo moeten timeouten, dan moet je er weer in kunnen.

jurrian
24/06/05, 08:15
Geen firmware-update hiervoor?

Veel providers geven ook geen toegang tot de APC zelf, maar maken een aparte pagina op hun service-pagina. Het (php)script achter deze pagina spreekt dan via SNMP met je APC om de boel te rebooten.

Het voordeel is dat je niet kun vergeten om uit te loggen.

flen
24/06/05, 13:37
Ik log nooit uit maar kan er altijd later weer in?

XF-RICK
24/06/05, 14:04
Origineel geplaatst door flen
Ik log nooit uit maar kan er altijd later weer in?

Klopt, als het goed is een time-out van 5 minuten (default).

XS-24
24/06/05, 14:05
3 ;)

blackberry
15/03/07, 17:09
Heb hem nu ook... weer dezelfde server... kan nu al 2 weken niet meer op de APC inloggen door deze foutmelding.

Leaseweb heeft zelfs de APC vervangen, maar de nieuwe APC 7920 vertoont hetzelfde probleem alweer na korte tijd.

Onze eigen 7920 functioneert gelukkig nog goed. Enige verschil is HTTP-authentification ipv de Java-applet.

dreamhost_nl
15/03/07, 17:24
Hmm... is iedereen uiteindelijk van EPC overgestapt naar APC... Heeft APC ineens soortgelijke problemen... :S

Jethro
15/03/07, 17:33
Veel providers geven ook geen toegang tot de APC zelf, maar maken een aparte pagina op hun service-pagina. Het (php)script achter deze pagina spreekt dan via SNMP met je APC om de boel te rebooten.



Iemand ie zo'n script heeft en deze wilt delen ? Of waar meer info hierover te vinden is. Ben al even aan het google'en geweest maar dat leverde niet zoveel op.

ju5t
15/03/07, 18:07
Eerste hit op Google: http://systembash.com/content/use-php-for-apc-snmp-mib/.

santema
15/03/07, 18:21
Hmm... is iedereen uiteindelijk van EPC overgestapt naar APC... Heeft APC ineens soortgelijke problemen... :S

Dit topic is 2 jaar oud :).

Ijsbox
15/03/07, 19:44
Hmm... is iedereen uiteindelijk van EPC overgestapt naar APC... Heeft APC ineens soortgelijke problemen... :S

EPC v2 werkt als een zonnetje hoor....

Netfeed
15/03/07, 19:56
EPC v2 werkt als een zonnetje hoor....

Inderdaad, hier ook al een tijd meerdere nieuwe type's EPC's draaien zonder problemen!

dreamhost_nl
16/03/07, 11:24
Mooi... goed om te weten... :)
Overigens was ik niet degene die het topic kickte...