PDA

Bekijk Volledige Versie : Een goed advies?



juicy
23/06/05, 04:14
Ok wij zijn dus een "startend" webhosting bedrijf.
http://iscommunity.nl/ISCwebsolutions

En wij gaan dus dedicated servers gebruiken, die we huren bij Valueserver.de

Wat zijn de ervaringen van jullie met deze host?

Remigius
23/06/05, 04:21
Geen ervaringen mee, maar bekijk het volgende topic eens over duitse (game)hosters.

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=53883

XS-24
23/06/05, 09:45
Ga gewoon bij een nederlands bedrijf zitten, je betaald iets meer maar je klanten zijn dan veel meer tevreden, want wat doe jij als ze in duitsland 24 uur niet reageren en een server ligt offline?

Triloxigen
23/06/05, 09:53
Origineel geplaatst door XS-24
Ga gewoon bij een nederlands bedrijf zitten, je betaald iets meer maar je klanten zijn dan veel meer tevreden, want wat doe jij als ze in duitsland 24 uur niet reageren en een server ligt offline?

Zal weinig uitmaken, persoon zal toch niet in persoonlijk contact staan met de levrancier van de dedi's.
Of ze dan in Nl of Dtsl zitten maakt dan weinig uit.

Maar Nederlands praten richting je leverancier kan wel prettig zijn (als je duits niet zo goed is ;)).

XS-24
23/06/05, 09:59
Wat versta je onder persoonlijk contact, wij doen dit wel indien reseller dat wil.

Triloxigen
23/06/05, 10:02
Zoals ik het zeg :)
Ik geloof best dat je dit doet, maar er zijn er weinig die dit doen. Zeker als ze niet in de buurt wonen.

repsaj
23/06/05, 12:38
voor websites is het denk ik prima, daar bij valueserver

Maar voor gameservers denk ik iets minder,
ping is altijd hoger

Unixadmin
23/06/05, 13:00
Ga er maar vanuit dat hun service/support erg karig zal zijn. Als dat geen probleem is dan zijn zij wel een goeie dediboer.

TiMMiEJ
23/06/05, 13:11
Ik zou zeker geen gameservers gaan hosten duitsland voor Nederlandse klanten, dit omdat de ping gewoon veel hoger is.

Voor webhost zou het wel kunnen.

twilightinc
01/07/05, 00:55
Ga gewoon voor een nederlandse leverancier. Dat scheelt problemen met support en vaak zijn de nederlanders een stuk vriendelijker laat staan behulpzamer.

Tja het is soms wat duurder maar dat hoeft helemaal niet. Aan kwaliteit zit een prijskaartje maar dat zit aan service ook. Zoek een mooie balance daar tussen zonder teveel op te geven en voila. Je hebt het.. een mooie Nederlandse Dedi te amsterdam. En het mooiste van allemaal. Ze zijn allen per openbaar vervoer te bereiken en vaak als je ISP lief genoeg is, geheel naar jouw wensen geinstalleerd of ze laten het je zelf doen als je dat liever hebt.

Probeer dat maar eens in duitsland...

Energie
03/07/05, 02:50
Jullie doen alsof duitsland aan de andere kant van de wereld zit. Ik ken geloof ik iemand die daar een server heeft staan en het gebruikt als gameserver, ik zal eens kijken wat de ping ervan is.

Hypernia
03/07/05, 03:03
duitsland pingt +/- 40 a 50ms
nl +/- 15 a 30
in een gameserver

dit zal voor bijde wat lager zijn indien men de ping opdracht gebruikt in uitvoeren