PDA

Bekijk Volledige Versie : Communicatie SIDN matig



wdv
21/06/05, 20:16
Het valt mij steeds meer en meer op dat het erg matig gesteld is met de communicatie van de SIDN.

Als je ze belt krijg je vaak iemand aan de lijn die je in zeer gebrekkig Nederlands te woord staat. Ik vind het echt belachelijk dat ik moeite moet gaan doen om een normaal gesprek te kunnen voeren met mijn leverancier (hun begrip van Nederlands is ook niet al te best).

Daarnaast duurt het vaak minstens een week voordat je reactie krijgt op een e-mail.

Heb ik gewoon telkens pech of zijn dit ook jullie ervaringen?

PS: Over het feit dat het technisch ook niet al te best loopt zullen we het nu maar even niet hebben.

s.vossen
21/06/05, 20:27
Klopt helemaal.

Wel 10 (bij wijze van spreken) mailtjes over een onderzoek of alle gegevens nog juist zijn (iets wat wij als deelnemer toch zelf wel doorgeven als het niet juist is?), maar verder krijg ik op mail vaak niet tot nauwelijks een antwoord.

MediaServe
21/06/05, 20:27
Ik werd gisteren gebeld door ze, vanwege wat controle vragen.
Stelt ze zich voor als Marietje nogiets van de ISDN :huh:

Zal wel een ingehuurde kracht zijn :D

wdv
21/06/05, 20:29
Origineel geplaatst door MediaServe
Ik werd gisteren gebeld door ze, vanwege wat controle vragen.
Stelt ze zich voor als Marietje nogiets van de ISDN :huh:

Zal wel een ingehuurde kracht zijn :D

Is inderdaad van één of ander call center, heb je als het goed is een mail over gehad :)

®on
21/06/05, 20:33
Ik werd daarover ook gebeld vandaag. Ik had niet het idee dat de andere kant van de lijn doorhad waarover men nou daadwerkelijk belde :huh:

Men reageert vrij traag op vragen valt mij op. En als men al reageert krijg je half antwoord. (Of mijn vraag is niet duidelijk genoeg)

Tomas
21/06/05, 20:37
Zijn vandaag bij de AdviesRaad Deelnemers-vergadering ook diverse klachten over deze belactie naar voren gekomen (vragen zijn niet of verkeerd gesteld / klungelige communicatie). De verantwoordelijken bij de SIDN voor deze actie (inclusief de directeur Roelof Meijer) zullen dit gaan onderzoeken.

internettoday.nl
21/06/05, 20:40
Misschien een stomme vraag. Maar waar heb je die mensen voor nodig ?
Ben al jaren lid en heb misschien 10 keer contact gehad.

Daniel

wdv
21/06/05, 20:52
Origineel geplaatst door HostingDirect
Misschien een stomme vraag. Maar waar heb je die mensen voor nodig ?
Ben al jaren lid en heb misschien 10 keer contact gehad.

Ik heb ze bijvoorbeeld onlangs een juridisch vraagstuk voorgelegd. Ik had pas na twee (!!) weken het antwoord dat ik wilde.

E.e.a. overleggen over een nameserver vraagstuk is ook niet echt fijn met iemand die amper Nederlands kan :)