PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke order systeem en waarom?



Totalin
17/06/05, 16:41
Ik ben benieuwd naar welke order systeem jullie gebruiken voor webhosting en waarom juist voor dat ene pakket?

®on
17/06/05, 16:56
Even de zoekfunctie gebruiken; dit soort vragen zijn al zeer vaak voorbij gekomen.

renekosterman
17/06/05, 16:57
Ik denk dat de meeste hier hun eigen order systeem hebben ontwikkeld of gekozen hebben voor pakketten zoals modernbill en clientex

fcolor
17/06/05, 17:18
Op dit moment gebruiken wij modernbill en dit werkt uitstekend precies wat wij wouden maar de meesten hebben andere fuctie's nodig en helaas die zitten dan weer niet in mordernbill dus maken ze een eigen systeem

izdesign
17/06/05, 17:35
Ik heb zelf scriptje gemaakt =)

MaffeMuis
17/06/05, 21:23
Ik heb ook me eigen script geschreven. Werkt het beste, omdat je hier je eigen functie's in kan schrijven of bij schrijven :)

http://www.hostje.nl/administratie/

Totalin
17/06/05, 22:01
Dat ziet er leuk uit hostje! Je hebt ook zeker veel tijd erin gestopt om het uiteindelijk zo ver te krijgen.

Remigius
17/06/05, 22:27
Ik zou ook adviseren om zelf je administratie systeem te maken of te laten maken. Wij hebben het zelf ontwikkeld en totaal geen spijt van. Als je een functionaliteit nodig hebt programmeer je deze er gewoon bij. Zo'n systeem verdient zichzelf snel genoeg terug.

MaffeMuis
17/06/05, 23:04
Origineel geplaatst door Totalin
Dat ziet er leuk uit hostje! Je hebt ook zeker veel tijd erin gestopt om het uiteindelijk zo ver te krijgen.

Langzaam opbouwen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
En elke keer als ik iets tegen kom op een todolist zetten, wat ik graag anders wil zien. En je past het aan, wanneer je tijd te veel hebt. En op en duur krijg je wat ik nu heb. Scheeld je een hoop tijd en geld :)

Nitroserve
17/06/05, 23:28
Wij hebben een vergelijkbaar systeem als hostje.nl.
Ook zelf ontwikkeld.
Je kan hem zelf aanpassen aan je eigen wensen, werkt veel lekkerder...

Hjalmar
18/06/05, 11:36
icehosting heeft een geweldig systeem!

AlexanderOnline
18/06/05, 12:14
Ook deels zelf ontwikkeld en deels door vriend (we hadden niet zoveel tijd) in php/mysql. Tip: bedenk van te voren al goed wat je wil. We hebben steeds wat bijgemaakt, en achteraf denkje, het was handiger geweest om dat in het begin te hebben. Natuurlijk kan niet alles tegelijk, maar probeer wel zoveel mogelijk. zo hebben we een nieuwe versie gemaakt waarbij een klant meedere facturen kan hebben, hierdoor moest de database structuur iets veranderd worden, en gelijk een hoop veranderd.
Het systeem werkt met php/mysql

Mikey
18/06/05, 12:22
https://klant.mijn-sleutel.net/

IceHosting
18/06/05, 14:37
Origineel geplaatst door Hjalmar
icehosting heeft een geweldig systeem!

Idd,

Ik heb net versie 1.5 klaar liggen, diegene die hem nog niet hebben, stuur aub een mail.

Nieuwe functies 1.5:
- Aanpasbare factuur layouts
- Facturen worden in pdf verzonden
- Automatisch registreren van com/net/org namen bij enom
- Inlog api voor com/net/org domeinen die bij enom geregistreerd zijn (domein control paneel)
- Nieuw factuur verzend bugfix (meteen de goede vervolg datum)
- Standaard template factuur
- Standaard eigen nameservers (handig voor uw reseller klanten)
- bestel wizzard verbeterd.

Meer info is hier te vinden:
http://www.icehosting.nl/webprogramering.php

Cliff
18/06/05, 20:07
SAP Business One in combinatie met wat perl scripts.