PDA

Bekijk Volledige Versie : Meningen Teleglobe



Reinier v Eeden
16/06/05, 21:54
Heren,

Graag hoor ik jullie meningen over dit netwerk, alleen partijen die ervaringen hebben.

Wij staan op het punt om toch voor een vrij hoog commitment te gaan met deze partij.

Graag zie ik ook wat internationale traceroutes etc..
Het gaat om een volledige transit feed die we af gaan nemen.

groeten
reinier

MikeN
16/06/05, 22:05
http://reporter.teleglobe.net/bin/lg voor een looking glass, misschien heb jij (of iemand anders) d'r wat aan.

Reinier v Eeden
16/06/05, 22:07
Jij hebt dus ervarnig? Anders reageer je niet.

Vertel..

MikeN
16/06/05, 22:14
Je vroeg om meningen van mensen met ervaring én om internationale traceroutes. Dat eerste kan ik je niet geven, dat tweede wel ;)

Reinier v Eeden
16/06/05, 22:15
"" alleen partijen die ervaringen hebben. ""

http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&q=teleglobe+looking+glass&spell=1 hij staat bovenaan


thanks
nu nog reacties waar ik wat aan heb.

groeten
reinier

MikeN
16/06/05, 22:17
Anders lees je de hele startpost even ;) (Oh, je hebt hem zelf getypt)
En als je hem zo goed zelf kon vinden, waarom vraag je dan om internationale traceroutes ;)

Reinier v Eeden
16/06/05, 22:20
Hou je nou eens op met mijn topic verzieken, ik heb geen zin in dat kinderachtige gedrag van jou.

Je hebt ook nog een trace terug naar isps die bij teleglobe staan (of verkeer dat eroverheen gaat naar die ISP) dat zie ik graag want een uitgaande traceroute kan wel 5 hops zijn maar een inkomende kan 24 hops zijn. (example).

Nu alleen nog maar nuttige reacties aub van evt partijen die ervan afnemen, bekvechten doe je maar elders, en zeker met die rare gezichtjes in je post.

groeten
reinier

Clanhost
16/06/05, 22:45
Houdt eens een keer op met dat zielige gedrag Reinier. Ongelooflijk, je lijkt wel een baby dat oppas nodig heeft. Zodra iemand iets over jou of Linkup te melden heeft wat je niet aanstaat, is het direct laster of smaad en krijg je krijg je lading private messages, waar slaat dat op? Iedereen heeft mening over een onderwerp en als je niet om kunt gaan met beetje kritiek... Net als deze reacties van je nu. MikeN geeft alleen een linkje naar de looking glass van Teleglobe zodat je wat internationale traceroutes kan bekijken. Hij probeert gewoon behulpzaam te zijn en jij kunt alleen weer op deze manier reageren "Jij hebt dus ervarnig? Anders reageer je niet."

Daarnaast stelt de opening post van een (waarschijnlijk serieuze) vraag ook weinig voor. Ik weet niet hoor maar het lijkt me als je een dergelijke overeenkomst gaat afsluiten dat je aardig wat informatie hebt verzamelt. Hell als ik een nieuwe PC ga kopen ben ik al twee weken zoet met lezen van reviews, en dit is wel totaal iets anders. Dus beginnen met informatie die je tot nu toe hebt verzamelt plus de bedenkeningen die je nog hebt (anders had je dit topic neit gestart) even aan ons meedelen. Daarnaast hebben veel grote (internationale) ISP een looking glass online om routes te bekijken. Zulke zaken kun je van te voren even melden in de startpost (/me mompelt wat over het niveau waar iedereen het over heeft) zodat er ook daadwerkelijk een zinvolle discussie kan ontstaan waar mensen later ook nog iets aan hebben.

Je haalt het toch echt zelf op je dak elke keer, door zo te reageren.

Reinier v Eeden
16/06/05, 22:51
ik vraag om serieuze reacties en je komt hier uithuilen in MIJN topic.

maargoed, ik denk dat je jezelf wel bewezen hebt. Ook tegenover anderen op dit forum met dat bitchy gedrag. Dat zien we ook wel aan jouw strafpunten en die weerwoorden.

Een reactie wil ik niet maar die zal ik ongetwijfeld van je krijgen. Die arrogantie kunnen we allemaal ruiken.

groeten
reinier

Speeddd
17/06/05, 00:21
hallo Reinier,


we zijn toch wel zeer tevreden over het netwerk.
maar wat wij vernomen hebben dat onze gameservers in het zuiden van europa een ping van 100 hebben.
in verhouding met een ping vanaf Amerika die meestal rond de 150 vind ik dat wel aardig hoog.
we zijn al heel blij dat KPN en Telefónica hun datanetwerken gaan koppelen maar daar gaat natuurlijk wel wat tijd overheen voordat wij daar iets aan hebben.

Mvg,
P. van Eede
vaneedehosting.nl

PS: laat je niet zo opfokken door dat noob gedrag van anderen

Cliff
17/06/05, 08:49
Wij zijn opzich erg tevreden over TeleGlobe, qua support en afhandeling. De routes zijn niet zo goed als bijvoorbeeld NTT en Teleglobe heeft de neiging om veel routes via Frankfurt af te handelen. Alhoewel de laatste tijd dat erg aan het veranderen is.

Traceroutes kun je op ons looking glass doen als je wilt. noc.unilogicnetworks.net/lg/

Pantsy
17/06/05, 11:08
Ik wil geen enkel offtopic post, heb je geen ervaring met Teleglobe? Hou dan aub je mening voor je! Anders gaan er punten vallen.

Reinier v Eeden
19/06/05, 14:06
dankjewel voor je uitleg cliff. zijn er nog meer partijen die ervaruingen hebben?

groeten
reinier