PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: 2 adult websites



ieziemedia
15/06/05, 20:11
Ik bied 2 van mijn adult sites te koop aan:

www.sextoppertjes.nl
CJ site
Domeinnaam geldig tot 31/12/05
Domein geregistreerd bij linkgidshosting
Bezoekers: gemiddeld 250 per dag (zie site voor exacte stats)
Inkomsten: ongeveer 10 euro per maand (zonder enige promotie)

Bieden vanaf 100 euro
Opbieden met 5 euro
Buy now: 300 euro

=============================================

www.bloteplaatjes.nl
CJ site
Domein geldig tot 15/08/05
Domein geregistreerd bij linkgidshosting
Bezoekers: gemiddeld 400 per dag (zie site voor exacte stats)
Inkomsten: ongeveer 20 euro per maand (zonder enige promotie)

Bieden vanaf 200 euro
Opbieden met 5 euro
Buy now: 600 euro

In beide gevallen geldt dat je de domeinnaam en site layout zoals die online staat krijgt, maar geen hosting. Aangezien beide sites op dezelfde account draaien kan ik helaas geen exacte stats per site laten zien van de inbelminuten, wel totaalstats van beide sites samen.

Verkoop ook op DF en Trafficbeamer

Vragen? Please ask ;)

D-host
15/06/05, 20:28
met factuur neem ik aan?

ieziemedia
15/06/05, 20:38
is eigenlijk een prive verkoop, maar kan eventueel ook zakelijk worden aangekocht incl. (BTW) factuur

ieziemedia
16/06/05, 10:09
bod van 150 euro ontvangen via msn voor beide sites samen.

EWS
16/06/05, 10:51
Ik bied 160 euro voor beide website's samen, op voorwaarde dat u mij ook een inleiding geeft. Oftewel, uitlegt hoe de boel werkt, waar de plaatjes vandaan komen, hoe ik de website update, etc.

TWeaK-XS
16/06/05, 17:19
165, zelfde voorwaarden als de heer hierboven

TWeaK-XS
16/06/05, 17:21
Oh EWS heeft het over een uitleg na de aankoop, ik zou deze graag zien voor de aankoop want ik snap echt niks van de inkomsten.

EWS
16/06/05, 17:22
Ik biedt 170 euro, weer dezelfde voorwaarden.

Edit: de uitleg etc ook voor de aankoop, ik heb niet vermeld dat ik die pas na de aankoop wilde ;)

zone
16/06/05, 19:13
180 hier. (ja, op beide...)

@ de heren hierboven: Snuffel eens rond op het internet en adultwebmasterfora. Dat maakt vaak een hoop duidelijk.

nikolensen
16/06/05, 20:40
het bieden op beide gaat toch vanaf 300 euro?
100+200=

zonder uitleg kom je idd niet veel verder.
en zelf zoeken??
geen tijd. het moet snel makkelijk en easy voor die paar tientjes per mnd.
dus graag eenmalig volledige uitleg.


in geval van onderbieden + txt en uitleg, doe ik graag mee.
190 euro.

XBL
16/06/05, 20:46
Ik zou graag willen horen hoeveel minuten je per maand draait met de sites samen (eventueel via PB), voordat ik overga tot een bod.

Jochem

Webhosters
16/06/05, 20:55
10 euro per maand inkomsten, aan pakweg 40 cent per ingebelde minuut. Dat is 25 minuten per maand.

ieziemedia
17/06/05, 11:42
uitleg is natuurlijk geen probleen, zolang het geen complete tutorial moet zijn ;)

De sites werken met een trade systeem voor de linkpartners, wat ook voor een (groot) gedeelte van de bezoekers zorgt. Principe van dit systeem is dat voor elke kwalitatief goede bezoeker die je naar een tradepartner stuurt je er ook een terug krijgt, of meer als die bezoeker een goede productie heeft (lees: veel klikt op galleries en links) op de website van de tradepartner. Dit script is ook zo in te stellen dat x% van de kliks op de gallerie links op je sites naar de trade partners gaan in plaats van naar de galleries. Naam van het script: CJ Ultra, gratis te downloaden op www.cjultra.com

De galleries komen van een aantal NL affiliate programma's, zoals klikeuro, cashvip, vpscash of partnerclicks. Deze stellen de content (filmpjes, plaatjes etc) beschikbaar (dmv een gallery builder of copy en paste van de gallerie links met je affiliate id daar al in verwerkt). Deze plaats je op de site, en je krijgt betaald voor de bezoekers die daadwerkelijk inbellen op een van de adultsites. Verdiensten per minuut is gemiddeld 0.38 eurocent.

Ik heb zelf de gallerie urls in een random php select pagina geplaatst, wat inhoud dat elke keer als op een van de gallerie links op de sites geklikt wordt er een andere gallerie te zien is, ook als je meerdere keren op dezelfde link klikt.

Zoals gezegd draaien beide sites op dezelfde accounts bij de affiliates. Met beide sites draai ik gemiddeld nu 100 minuten per maand totaal, maar dit is zonder enige promotie van de sites, dus dit moet eenvoudig te verbeteren zijn. Voorheen, toen de sites nog wel gepromoot werden was dit ook een veelvoud aan minuten per maand, maar door tijdgebrek heb ik geen tijd meer om deze sites te promoten. Screenshots van de inbelminuten stats belangrijkste affiliate programma's heb ik als bijlage bijgevoegd, deze stats zijn van de maand mei 2005.

Zoals jullie zullen begrijpen gaan de sites met een gemiddelde inkomsten van 100 minuten x 0.38 = 38 euro totaal per maand niet voor een appel en een ei weg, dan kan ik ze beter gewoon laten doordraaien en vang ik iedere maand gemiddeld 38 euro.

Onderbieden mag daarom altijd, maar heeft vrij weinig zin.....

Hoop dat alles duidelijk is, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel ;)

purehosting
17/06/05, 11:43
200,- euro is ons bod voor de bundel van de 2 site's

ieziemedia
17/06/05, 12:25
siteverkoop ook geplaatst op adultwebmaster.nl

Hoogste bod tot nu toe: 225 euro voor beide sites samen op adultwebmaster.nl

nikolensen
17/06/05, 20:23
advies, verkoop ze los van mekaar. ;-)
100 euro voor sextoppertjes.nl

ieziemedia
17/06/05, 21:41
wat zou daar het voordeel van zijn dan? Maar het staat iedereen vrij natuurlijk om slechts op 1 site te bieden ;)

Maar voor de duidelijkheid: de 2 sites zijn zowel als set als apart te koop.

lenior
18/06/05, 00:00
250 als set

ieziemedia
18/06/05, 10:03
Bod van 400 euro voor beide sites samen ontvangen per email. Bieder wenst anoniem te blijven.

ieziemedia
20/06/05, 16:44
Veiling loopt tot maandag 20 Juni 20.00 uur.

nikolensen
20/06/05, 21:49
en wat is er gebeurt?

ieziemedia
21/06/05, 22:48
sites zijn verkocht, topic mag dicht