PDA

Bekijk Volledige Versie : Harry Potter Site



Wes
14/06/05, 20:03
Hallo,

ik heb op het moment de grootste Harry Potter Community van de benelux draaien. Webalizer verteld me dat ik 1800 bezoekers per dag heb, 28 000 pageviews per dag.

Constant zo een 50 leden online, met pieken van 100 (en hoger) Wat valt hier mee te verdienen? Wat is een redelijk tarief voor 468x60 banner op elke pagina?

Alvast bedankt!

Wes Oudshoorn

Webhosters
15/06/05, 08:56
Wie ga je laten adverteren?

Probeer anders zelf eens een aantal affiliate programma's uit, van www.tradedoubler.com

Google Adwords is anders ook wel te overwegen, die betalen per klik. Maar er verschijnen geen advertenties op de zoekwoorden "harry potter".

Rico
17/06/05, 00:19
boeken van poter verkopen ? h potter films etc?

VTI
19/06/05, 20:07
Wellicht via TRadedoubler bol.com campagnes laten lopen waar men allerlei HP dingen kan aanschaffen?

vincent1977
10/07/05, 01:37
ik heb op het moment de grootste Harry Potter Community van de benelux draaien. Webalizer verteld me dat ik 1800 bezoekers per dag heb, 28 000 pageviews per dag.
is niet de grootste ben ik bang ;)
Maar zonder daar verder op in te gaan... voor HP-sites is google adsense een goede bron voor inkomsten. Bedrijven zelf zijn niet zo happig om te adverteren op HP-sites voor redelijke bedragen. Google adsense brengt dan meer in het laadje! (tenzij je een adverteerder hebt die mid xxx per maand wil betalen :) )