PDA

Bekijk Volledige Versie : Overdreven?



p4ubenl
12/06/05, 20:10
Beginnen de mods in het aanbiedingen topics nu niet OVERDREVEN te doen met slotjes?

Als ik 100mbps uplink Redbus Amsterdam zet lijkt me toch duidelijk dat het netwerk zo niet heet -_-

Sorry, maar overdrijven kan hoor!
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=71404


Rick

Remigius
12/06/05, 20:54
Misschien de volgende keer erbij zetten hoe het netwerk wel heet. Dan heb je ook geen problemen :)

Unixadmin
12/06/05, 23:19
De regels zijn nu eenmaal zo dat jij wel een netwerk erbij moet vermelden. In Redbus zijn er een aantal partijen die een eigen netwerk hebben en sommigen van ons willen niet dat hun servers aan een bep. netwerk hangen.

Triloxigen
12/06/05, 23:41
Ik vind er ook weinig overdreven aan, het is hier geen speeltuin.

p4ubenl
12/06/05, 23:56
nee, goed, maar de plaatser krijgt niet eens de kans om het te verbeteren?... om nu meteen voor een week iemand te bannen //objectief bekeken over alle gebruikers

Remigius
13/06/05, 00:03
Mja, maar wat is een week nou? Opzich snap ik het wel, de mod's proberen dat iedereen de regels leest waardoor alles overzichtelijk blijft.

Triloxigen
13/06/05, 00:26
Origineel geplaatst door p4ubenl
nee, goed, maar de plaatser krijgt niet eens de kans om het te verbeteren?... om nu meteen voor een week iemand te bannen //objectief bekeken over alle gebruikers

Hoezo de kans om het te verbeteren?
Als je de regels had gelezen had je het direct geweten...

MikeN
13/06/05, 00:54
Als je geflitst wordt krijg je ook altijd een bon hoor, ook als het je eerste keer is =)

Erik H.
13/06/05, 01:53
Zonder TS nou persoonlijk aan te vallen vind ik wel dat de kwaliteit van sommige posts / aanbiedingen ver beneden de maat is.

Dus opzich goed dat dit "bestraft" wordt maar begrijp de frustratie van TS ook.

Pantsy
13/06/05, 02:34
Dit is zo klaar als een klontje, lees de regels nog even door en de volgende keer heb je vast en zeker een perfecte aanbieding.