PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] UltraSoccer.nl



Remy
12/06/05, 11:07
Beste Webmasters,

Ik verkoop mijn website www.ultrasoccer.nl/ omdat ik zelf geen tijd meer heb om hem te beheren. De website heeft een volledige administratie waarbij je:
- Nieuws
- Links
- Downloads
- Transfers
- Specials
- Polls
- Spelers datase (staat niet online, scripting is er al wel)
kunt beheren.

Verder kunnen leden op de site reageren & is er een uitgebreid forum op de website. Om van een gewoon lid een nieuwsredacteur of beheerder te maken verander je de status gewoon in de phpmyadmin.

Hosting:
De website wordt gehost bij neostrada.nl voor onbepaalde tijd. Dit komt omdat het een sponsoring is en ik nooit heb gevraagd wanneer dit afloopt. Ik heb laatst wel een email gestuurd met de vraag of de sponsoring nog liep en kreeg daarop als antwoord dat hij inderdaad nog wordt gesponsord. Ik denk dat ze nog wel een tekstlinkje op de site willen, die moet je er zelf even op zetten.

Bieden vanaf 100 euro.

Groeten Remy

Mark17
12/06/05, 12:41
traffic?

Remy
12/06/05, 13:35
Op de host zit 1 gig / maand maar dat trekt hij lang niet (is vrij kleine site).

Hier kun je de statistieken zien van nedstat:
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=2565744

TWeaK-XS
12/06/05, 16:10
Is wel leuk, valt zeker wat van te maken, het is dat ik geen verstand heb van engels voetbal dat ik het niet aandurft maar.. :-)

Remy
12/06/05, 18:45
Haha bedankt voor het compliment. Ik heb gekozen voor de engelse competitie omdat dat gewoonweg het beste voetbal is. Ook zijn hier nog maar weinig websites over.

(natuurlijk kun je met een nieuw headertje erop er een hele andere site van maken)

Remy
16/06/05, 22:49
Site verkocht voor 100 euro. Topic kan gesloten worden.