PDA

Bekijk Volledige Versie : Addertje of geen Addertje



Bertjan
12/06/05, 10:35
Ik bestelde onlangs een dedicated server op www.ict-development.be , hij had een btw nummer enzo dus hij leek me wel vertrouwbaar , op 27 Mei ondertekende ik het contract voor een dedicated server en daarin stond dat het maximaal 5 dagen kon duren vooraleer ik met de dedicated server ging kunnen werken , nu zijn we al 13 Juni en nog steeds niks , ik heb hem al gefaxet , gebeld (neemt niet op) , geëmaild , wat zou ik het beste doen , is het slim om mezelf dan maar een andere host te zoeken ?

HostServe
12/06/05, 10:37
Privé bellen ? OF heb je dat al gedaan..
Nu ik hun website bekijk, werkt hij niet eens helemaal.
Ik denk inderdaad iets anders zoeken..

Bertjan
12/06/05, 10:41
Origineel geplaatst door Sinan
Privé bellen ? OF heb je dat al gedaan..
Nu ik hun website bekijk, werkt hij niet eens helemaal.
Ik denk inderdaad iets anders zoeken..

Hij heeft inderdaad een gsm maar toen ik hem de laatste keer spreekte wou hij hem niet doorgeven.

AlfaHosting
12/06/05, 12:22
Origineel geplaatst door Bertjan
Ik bestelde onlangs een dedicated server op www.ict-development.be , hij had een btw nummer enzo dus hij leek me wel vertrouwbaar , op 27 Mei ondertekende ik het contract voor een dedicated server en daarin stond dat het maximaal 5 dagen kon duren vooraleer ik met de dedicated server ging kunnen werken , nu zijn we al 13 Juni en nog steeds niks , ik heb hem al gefaxet , gebeld (neemt niet op) , geëmaild , wat zou ik het beste doen , is het slim om mezelf dan maar een andere host te zoeken ?

Heb je al iets betaald ? Vreemde is dat de site blijkbaar nog maar half af is ?

Euro-Servers
12/06/05, 13:14
Die site doet 't inderdaad nog maar half, hoe heeft hij z'n server dan besteld als ik vragen mag :D

Bertjan
12/06/05, 13:32
Origineel geplaatst door Euro-Server
Die site doet 't inderdaad nog maar half, hoe heeft hij z'n server dan besteld als ik vragen mag :D

Hij doet "msn support" als je dat nog support kan noemen , nee had nog niks betaald

AlfaHosting
12/06/05, 13:42
Origineel geplaatst door Bertjan


Hij doet "msn support" als je dat nog support kan noemen , nee had nog niks betaald

Het beste wat je kan doen, als je hem niet kan bereiken en hij je blijft negeren, is een aangetekend schrijven sturen waarin je hem in gebreke stelt op basis van het ondertekende contract en dat je om die reden het contract opzegt.

Unixadmin
12/06/05, 14:56
Ach als jij hem nog niet hebt betaald dan zal ik gewoon een ander dedicated server gaan zoeken en verder alles vergeten. Het heeft niet zo veel zin om met hem verder te gaan want vroeg of laat krijg jij weer gedonder met hem.

Speeddd
13/06/05, 01:37
je mag van geluk spreken dat je nog niet betaald heb.

XS-24
13/06/05, 07:47
Aangetekende brief sturen, kan hij je later niks maken en gewoon ergens anders bestellen.

Tha_Wiz
13/06/05, 11:22
Origineel geplaatst door Mario


Het beste wat je kan doen, als je hem niet kan bereiken en hij je blijft negeren, is een aangetekend schrijven sturen waarin je hem in gebreke stelt op basis van het ondertekende contract en dat je om die reden het contract opzegt.

Inderdaad, precies doen wat Mario zegt, dan weet je zeker dat je niet verplicht bent straks toch nog die server af te nemen.