PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht Domeinnaam..



Bapolo
11/06/05, 21:56
Ik ben opzoek naar een leuke domeinnaam in de richting van '' webmaster community :) ''

Wmcity,
Webmasters,
*********,
Webfreak,

Zulke namen spreken mij erg aan!
Gaarne hier een leuke domein naam plaatsen.

Bezoekers: Niet belangrijker, mim: 20.

WH-Tim
11/06/05, 22:12
pb ;)

Bapolo
11/06/05, 22:12
Geen pb?

janneman
11/06/05, 22:24
webmastertop.nl?

Bapolo
11/06/05, 22:51
Hmm niet slecht, maar het zou prettiger zijn als het webmaster zou zijn ;)

WH-Tim
11/06/05, 22:55
Bapolo, dergelijke namen die jij in gedachte hebt krijg je niet voor jouw budget..

< 20 is bijna regfee :rolleyes:

Bapolo
11/06/05, 23:23
Nou hoger is ook geen probleem. 300 voor een domeinnaam is wel erg boven m'n buget, ja.

janneman
11/06/05, 23:50
Origineel geplaatst door Bapolo
Hmm niet slecht, maar het zou prettiger zijn als het webmaster zou zijn ;)

Wat zie ik over het hoofd?
Of je bedoelt dat je eigenlijk webmaster.nl zoekt, maar dan onder de 20 euro :huh:

WH-Tim
12/06/05, 00:41
Origineel geplaatst door janneman


Wat zie ik over het hoofd?
Of je bedoelt dat je eigenlijk webmaster.nl zoekt, maar dan onder de 20 euro :huh:

Jaaa janneman, dat was vroeger toch ook al zo toen jij nog maar net in de biz zat? Waarom zou hij dan meer dan jouw betalen :p

Bapolo
12/06/05, 01:11
Origineel geplaatst door janneman


Wat zie ik over het hoofd?
Of je bedoelt dat je eigenlijk webmaster.nl zoekt, maar dan onder de 20 euro :huh:

Je ziet niks over je hoofd, ik bedoel: als je nou webmaster.nl had i.p.v webmastertop, en 20 euro voor z'n domein? ga buiten spelen.

daar verdiend men zeker z'n paar honderdjes mee ;)


Begrijp me niet verkeerd, maar dit gaat om de domeinnaam webscripters.nl. Wh-tim wilt er 300 euro voor en dat is absoluut niet mijn budget voor deze domeinnaam. en ik vroeg aan hem; word dit onder de 20 euro dat betekend niet meteen dat ik er 20 euro voor geef he.

Logischer nadenken de volgende keer :)

Mbolat
12/06/05, 01:37
Origineel geplaatst door Bapolo


Je ziet niks over je hoofd, ik bedoel: als je nou webmaster.nl had i.p.v webmastertop, en 20 euro voor z'n domein? ga buiten spelen.

daar verdiend men zeker z'n paar honderdjes mee ;)


Begrijp me niet verkeerd, maar dit gaat om de domeinnaam webscripters.nl. Wh-tim wilt er 300 euro voor en dat is absoluut niet mijn budget voor deze domeinnaam. en ik vroeg aan hem; word dit onder de 20 euro dat betekend niet meteen dat ik er 20 euro voor geef he.

Logischer nadenken de volgende keer :)

ik nie snap :S

Unixadmin
12/06/05, 01:38
Pb verstuurd

WH-Tim
12/06/05, 01:52
Ik ben alleen maar een beetje aan het grappen Bapolo, niet teveel van aantrekken ;)

pascald
12/06/05, 02:00
Origineel geplaatst door Bapolo

Begrijp me niet verkeerd, maar dit gaat om de domeinnaam webscripters.nl. Wh-tim wilt er 300 euro voor en dat is absoluut niet mijn budget voor deze domeinnaam.

Mijn budget voor een nieuwe benz is 12.000 euro. Gelachen dat ze hebben bij de dealer!

janneman
12/06/05, 02:03
Ik snap hier werkelijk geen ruk meer van :s

Je zoekt een topnaam, maar 300 euro is erg boven je budget?

janneman
12/06/05, 02:05
En trouwens: "ga buiten spelen" en "logischer nadenken de volgende keer"?

Dat was aan mij gericht?

Zowiezo
12/06/05, 11:59
Ik denk niet dat het nodig is dat er iemand buiten moet spelen. :D

De topicstarter moet zich realiseren dat topnamen veel geld kunnen kosten en dat ie anders genoegen moet nemen met een tweederangs-naam.

Bapolo
12/06/05, 12:41
Sorry heren, Wh-tim stuurde mij een Prive bericht met daar in Webscripters.nl te koop. Hij vertelde me dat die ongeveer 300 euro kost, en dat heb ik er niet voor over op dit moment.

Daarna bood Janneman een domeinnaam aan genaad Webmastertop.nl, en ik zei als graap: '' Waarom is het geen Webmaster.nl '' die is namelijk moelijk te krijgen he, erg zeldzame domeinnaam.

En janneman ik zoek inderdaad een top domeinnaam en 300 is niet boven mijn budget, Alleen de domeinnaam die Wh-tim bood dat vond ik niet echt 300 waard. zo bedoel ik het, Verder hoeven jullie je niks aan te trekken van de berichten die langs komen. Gewoon ontoppic blijven en domeinnamen aanbieden :). Merci


En met buiten spelen bedoel ik dat je een topdomeinnaam zo als webmaster(s).nl niet voor -100 euro kunt krijgen. Dan kan je beter buiten gaan spelen als je dat werkelijk wel zo denkt.

en janneman ''logischer nadenken'' was niet op jou gericht, maar op wh-tim. Waarom dat weet hij wel, we hadden namelijk een korte gesprek. (prive berichten ).

Zo nu snapt iedereen het weer hoop ik.

Mbolat
12/06/05, 12:45
Origineel geplaatst door Bapolo
Sorry heren, Wh-tim stuurde mij een Prive bericht met daar in Webscripters.nl te koop. Hij vertelde me dat die ongeveer 300 euro kost, en dat heb ik er niet voor over op dit moment.

Daarna bood Janneman een domeinnaam aan genaad Webmastertop.nl, en ik zei als graap: '' Waarom is het geen Webmaster.nl '' die is namelijk moelijk te krijgen he, erg zeldzame domeinnaam.

En janneman ik zoek inderdaad een top domeinnaam en 300 is niet boven mijn budget, Alleen de domeinnaam die Wh-tim bood dat vond ik niet echt 300 waard. zo bedoel ik het, Verder hoeven jullie je niks aan te trekken van de berichten die langs komen. Gewoon ontoppic blijven en domeinnamen aanbieden :). Merci


En met buiten spelen bedoel ik dat je een topdomeinnaam zo als webmaster(s).nl niet voor -100 euro kunt krijgen. Dan kan je beter buiten gaan spelen als je dat werkelijk wel zo denkt.

en janneman ''logischer nadenken'' was niet op jou gericht, maar op wh-tim. Waarom dat weet hij wel, we hadden namelijk een korte gesprek. (prive berichten ).

Zo nu snapt iedereen het weer hoop ik.

Ik denk dat Janneman vele malen beter dan iedereen weet dat webmaster.nl niet voor 100€ te krijgen is.

Bapolo
12/06/05, 12:58
Laten we hier een punt achter zetten en gewoon de topic volgen.

nikolensen
12/06/05, 17:49
misschien op domeinnamenrommelmarkt.nl
daar kun je nog eens wat tegenkomen voor weinig geld. ;-P

e-styled
19/06/05, 19:03
we bfanaat-sg.com

zonder spatie natuurlijk :) maar anders krijg je sterretjes ;)

prijs: 20 euro

janneman
19/06/05, 22:35
Origineel geplaatst door e-styled
we bfanaat-sg.com

zonder spatie natuurlijk :) maar anders krijg je sterretjes ;)

prijs: 20 euro

Jij gaat voor het persoonlijk record "punten van janneman"

Ik heb reeds eerder aangekondigd dat ik het zat ben dat de richtlijnen niet meer worden gelezen.
Er wordt gevraagd om een naam voor een webmaster community, en jij komt met een naam waar nog niemand de dieperliggende gedachte achter heeft kunnen ontdekken, laat staan dat het met een webmaster community te maken heeft.

eweps
19/06/05, 22:46
@ Jan, web fanaat is een bestaande nederlandse webmaster community..

niet wat de TS zoekt, maar heeft dus wel met het onderwerp te maken, zou daarom toch die puntjes maar intrekken..

Groetjes, Nick

janneman
19/06/05, 22:52
Het is niet eens een actief domein, en ik vind het er mijlenver vanaf liggen. Dan kan ik ook wel webmaster-xnaks.com gaan aanbieden.
Daar komt nog eens bij dat deze gebruiker geen kans onbenut laat om z'n domeinen aan te bieden.

e-styled
20/06/05, 15:55
daar is dit forum toch voor? web fanaat-sg.nl is ook een webmastercommunity, ik ben er zelf ook webmaster geweest, en het woord 'web fanaat' (zonder spatie) behoort toch wel tot dat een onderwerp :S

en sg staat voor 'Second Generation'