PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeren Community stylowgirls.nl stylowboys.nl



Yourprofile
11/06/05, 19:54
Beste Mede Webmasters,

Bij deze verkoop ik www.stylowgirls.nl www.stylowboys.nl namens een klant van mij die er geen tijd meer voor heeft. De site bevat op dit moment meer dan 300 leden en heeft dagelijks ongeveer 530 unieke bezoekers op beide domeinen. Teller staat op de beide sites.

De complete website is geautomatiseerd,
d.w.z. u hoeft niets meer te wijzigen. Bezoekers houden elkaar bezig op de website. Wel is er een contentmanagementsysteem aangekoppeld, zodat u alle profielen etc. kunt inkijken/wijzigen/verwijderen etc.De website is vooral onder jongeren erg in trek. De website heeft zeker nog meer groeipotentieel. Basisprincipe website: gratis inschrijving en aanmaken profiel daarna kunnen bezoekers berichtjes/e-mails sturen naar andere gebruikers. Ze kunnen een eigen profielpagina beheren (tekst).Tevens hebben ze de mogelijkheid om een fotoalbum van onbeperkte foto's aan te leggen. Tevens is de forum een phpbb forum die helemaal is aangepast gekoppeld aan de ledendatabase zodat als je inlog op de site je ook ingelogd ben op het forum.

Bij de overname krijg je tevens ook de volgende domeinnamen erbij stylowgirls.nl stylowboys.nl stylowhulp.nl stylowforum.nl stylow.nl
De site gebruikt ongeveer naar schatting 40 gb per maand dataverkeer.

Bieden vanaf 500 euro opbieden met 20 euro. Voor vragen just ask en gelieve ontopic te blijven.

crazycoder
11/06/05, 22:14
PHP source code is inbegrepen? Inclusief rechten, eventueel voor gebruik op een 2e eigen site?

Rusrink
11/06/05, 22:40
hij verbruikt 40gig en wat levert ie ongeveer op?

Yourprofile
12/06/05, 15:52
Origineel geplaatst door crazycoder
PHP source code is inbegrepen? Inclusief rechten, eventueel voor gebruik op een 2e eigen site?

Je krijgt de complete site en de rechten over de scripts. En als jij die op een 2de site van je wilt gebruiken dan kan je dat doen dat is geen enkel probleem.

Ionstar
13/06/05, 00:41
Yourprofile, ik was geinteresseerd in beide sites, maar ze lijkten als 2 druppels water op 2 andere sites van jou: funkybabes.nl en funkyhunks.nl. Hoe kan de koper volledige rechten over de scripts krijgen als jij dat script al ergens anders (met succes) hebt draaien?

En die foto op de "spotlight" staat ook op beide sites, alleen met een verschillende naam. Ik weet het niet hoor, maar volgens mij hangt er hier een luchtje aan. Uiteraard betekent dit dat mijn intresse,na het zien van een exacte kopie van de sites die je aanbiedt, tot nul gereduceerd is.

Yourprofile
13/06/05, 09:49
Origineel geplaatst door Adonis
Yourprofile, ik was geinteresseerd in beide sites, maar ze lijkten als 2 druppels water op 2 andere sites van jou: funkybabes.nl en funkyhunks.nl. Hoe kan de koper volledige rechten over de scripts krijgen als jij dat script al ergens anders (met succes) hebt draaien?

En die foto op de "spotlight" staat ook op beide sites, alleen met een verschillende naam. Ik weet het niet hoor, maar volgens mij hangt er hier een luchtje aan. Uiteraard betekent dit dat mijn intresse,na het zien van een exacte kopie van de sites die je aanbiedt, tot nul gereduceerd is.

Beste ik snap je twijfels en ik zal je dan precies uitleggen hoe het zit. Funkybabes/hunks heb ik 2 maanden terug gelanceerd en het is infeite al een doorgaand succes. Aangezien funky met de dag groeit 100 nieuwe leden bijkomen heb ik besloten om de funky v2 te lanceren. Op dit moment ben ik daar druk mee bezig. Zoals je hier kan zien www.funkybabes.nl/funkyv2.jpg www.funkybabes.nl/funkyv21.jpg zie je dat funkybabes/hunks een geheel nieuwe layout krijgt. Tevens met de v2 krijgt funky geheel nieuwe scripts die veel uitgebreider en geavanceerder zijn waarbij tevens vip opties bij toegevoegd zijn. Dit allemaal kan je ook terugvinden op het forum van Funkybabes/Hunks via de volgende link http://www.funkybabes.nl/forum/viewtopic.php?t=881

Wat betreft stylowgirls/stylowboys ik heb hem de scripts inclusief layout verkocht omdat hij een profielensite wou. Aangezien ik over maximaal 2 weken met me nieuwe layout draai oftewel op de v2 heb ik er niet echt bij stilgestaan om dit hier ook te vermelden terwijl er duidelijk op mijn bedrijfssite staat dat ik de eigenaar ben van funkybabes/hunks.

Wat betreft de rechten van de scripts die heeft hij gekregen voor zijn eigen site. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de scripts worden doorverkocht aan andere personen. Stel dat jij wijzigingen in het script wil aanbrengen prima dit is geen enkel probleem of je wilt je site verkopen, maar je mag het script niet doorverkopen zonder toestemming van mij. Ik hoop dat ik je twijfels nu heb weggehaald en zodat het allemaal wat duidelijker is voor je.

The-Admin
14/06/05, 16:43
zijn er ook nog inkomsten !?

Redevelopment
01/07/05, 11:29
Lijkt wel erg veel op http://www.sugababes.nl en http://www.sugadudes.nl he?

Triloxigen
01/07/05, 11:52
Origineel geplaatst door Redevelopment
Lijkt wel erg veel op http://www.sugababes.nl en http://www.sugadudes.nl he?

Een profielensite is geen nieuw fenomeen als je dat bedoeld..

WH-Tim
01/07/05, 11:56
De layouts worden regelmatig vrijwel geheel gekopieerd. Ik heb dit laatst ook al gemeld in een ander topic. Kopieren , de header wijzigen en draaien die hap.

Redevelopment
01/07/05, 12:10
Origineel geplaatst door Triloxigen


Een profielensite is geen nieuw fenomeen als je dat bedoeld..

Dat bedoel ik niet, kijk maar naar de layout en indeling.

Triloxigen
01/07/05, 12:22
Origineel geplaatst door Redevelopment


Dat bedoel ik niet, kijk maar naar de layout en indeling.

Jij hebt teveel fantasie..
Die Stylowgeval had net zo goed osCommerce kunnen zijn kwa layout.
Ze lijken alleen kwa kleur enigzins op elkaar, maar die zijn vrij normaal.

Redevelopment
01/07/05, 13:51
Origineel geplaatst door Triloxigen


Jij hebt teveel fantasie..
Die Stylowgeval had net zo goed osCommerce kunnen zijn kwa layout.
Ze lijken alleen kwa kleur enigzins op elkaar, maar die zijn vrij normaal.

Ehrm, nou zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb weinig fantasie nodig om de overeenkomsten daarin te zien.

Oosterveen
13/07/05, 05:06
Ik denk niet dat 500 euro een redelijke prijs is voor een site die op een ander domein in een verbeterde versie verder wordt uitgebouwd.
Ik heb trouwens meer interesse in de set domeinen dan de scripts.

WH-Tim
13/07/05, 15:25
Origineel geplaatst door Oosterveen
Ik denk niet dat 500 euro een redelijke prijs is voor een site die op een ander domein in een verbeterde versie verder wordt uitgebouwd.
Ik heb trouwens meer interesse in de set domeinen dan de scripts.

Het gaat zich dan ook vooral om het vrouwelijk schoon waarmee je in aanraking komt ;) Ik ben bang dat TS niet de domeinen los zal verkopen, maar kan wel vertellen dat de header aardig verknoeid uitziet en het geheel zeer traag is. Hoe zit het eigenlijk met traffic/servers en serverload?

Yourprofile
14/07/05, 18:18
Origineel geplaatst door Oosterveen
Ik denk niet dat 500 euro een redelijke prijs is voor een site die op een ander domein in een verbeterde versie verder wordt uitgebouwd.
Ik heb trouwens meer interesse in de set domeinen dan de scripts.

Dan heb je het fout en daarnaast ik heb nu mijn eigen unieke v2 draaien die nog niemand heeft. Neem anders maar een kijkje op www.funkybabes.nl www.funkyhunks.nl Daarnaast heeft de klant van me de beide sites al verkocht dus hier mag een slotje op.