PDA

Bekijk Volledige Versie : TeKoop: Populaire Jongeren Website!



MiRAGe
10/06/05, 15:45
Hallo!

Ik heb al sinds een lange tijd een behoorlijk populaire jongeren website, genaamd p-r-o.nl

Door gebrek aan tijd / geld & omdat ik een ander concept wil opzetten, wil ik deze website verkopen...

Dat houd in:

- Domeinnaam p-r-o.nl
- Hostingpakket (+/- 20 euro per maand) bij Nitroserve.nl
200 GB bandwidth + 2000 MB webspace (maandelijkste kosten zijn voor de koper! Kan ook gewoon opgezegd worden!)
- Database (+/- 9000 leden)
- Broncode (in PHP)
- Design (voor wat het waard is... ik ben nu eenmaal geen designer)

De website is gigantisch populair onder jongeren in en rond de zaanstreek / amsterdam... Maar de website is niet plaats gericht (dus heel Nederland)
Er zijn zeker nog grootse dingen te doen met deze site! Ik was bezig met een nieuwe versie (die echt gigantisch mooi is) maar er is geen geld meer helaas...

De server loopt overigens nu traag (dat zul je wel merken) omdat er een limiet zit op de snelheid i.v.m het overschreiden v/d bandbreedte
Eigenlijk heeft deze website gewoon een eigen server nodig...

Maar ik wil deze website z.s.m verkopen, dus laat me weten (liefst via email) wat je ervoor wilt geven!
De snelle beslisser krijgt er een (legale!) email-db bij met +/- 100.000 email adressen!

Contact:
pro@p-r-o.nl

Met Vriendelijke Groet,
MiRAGe (Jan Willem de Birk)

wbakker-letsgoonline
10/06/05, 16:25
Is het mogelijk dat u mij een schreenshot van de bezoekers statestieken kunt sturen

Naar w.bakker at dark-network.net

Jeroenn
10/06/05, 16:31
De snelle beslisser krijgt er een (legale!) email-db bij met +/- 100.000 email adressen!

Kan je hier iets meer info over naar mij toe PBén?

Jeroen

MiRAGe
10/06/05, 17:11
er is al een bod gedaan van 250 euro!
Eenmaal andermaal??

dopi84
10/06/05, 17:20
ik zie nergens hier een bod staan?

MiRAGe
10/06/05, 17:21
via email... deze kan ik niet posten wegens privacy redenen
wat uiteraard erg ongeloofwaardig klinkt...

purehosting
10/06/05, 19:10
Graag ontvangen wij informatie over de bezoekersaantallen.
Dan zijn wij eventueel bereid een beter bod te doen.

MiRAGe
10/06/05, 19:25
--Update

p-r-o.nl is verkocht!
bedankt voor jullie intresse!

janneman
10/06/05, 21:42
Het kan aan mij liggen, maar ik heb zeer sterk de indruk dat je vele duizenden euro's had kunnen vangen als je iets meer geduld had gehad ;)

Maar goed, jouw feest jouw dag.

WilloW
10/06/05, 21:51
Origineel geplaatst door janneman
Het kan aan mij liggen, maar ik heb zeer sterk de indruk dat je vele duizenden euro's had kunnen vangen als je iets meer geduld had gehad ;)

Maar goed, jouw feest jouw dag.

verkoop is beetje erg oneerlijk gegaan ook. Ik had eerste koop namelijk maar ik reageerde volgens hem niet snel genoeg op een 2de PB bericht van hem..

Eerste pb was dat ik de koper was etc etc.. achjah.. 4hosting gefeliciteerd ermee

Rusrink
11/06/05, 03:02
Een site met 9000 leden voor 250 euro, das een leuk koopje, moet hier maar is vaker kijken...

K.BH
11/06/05, 16:37
11/06 , 16:37u website down?

Erik H.
11/06/05, 17:14
Origineel geplaatst door K.Berkhout
11/06 , 16:37u website down?

Bezig met overzetten naar een andere server.

TWeaK-XS
11/06/05, 19:52
gvd:-P had ik ook wel mee willen bieden:-P

crazycoder
11/06/05, 21:12
Origineel geplaatst door TWeaK-XS
gvd:-P had ik ook wel mee willen bieden:-P
Zoals Janneman al aan heeft gegeven had hij er met meer geduld veel meer voor kunnen ontvangen. Vele duizenden euri weet ik niet, maar aanmerkelijk meer dan EUR 250 was zeker haalbaar geweest.

nikolensen
12/06/05, 18:33
kan geen verbinding maken
nu is de site zeker geen drol meer waard na zo lang geen verbinding??

Erik H.
12/06/05, 18:48
Origineel geplaatst door nikolensen
kan geen verbinding maken
nu is de site zeker geen drol meer waard na zo lang geen verbinding??

We doen dit weekend wat belangrijke updates en daarom is de site nog offline maar er wordt aan gewerkt al 2 dagen.

WilloW
12/06/05, 19:09
Origineel geplaatst door Erik H.


We doen dit weekend wat belangrijke updates en daarom is de site nog offline maar er wordt aan gewerkt al 2 dagen.

Maargoed dat de site geen inkomsten heeft

janneman
13/06/05, 16:17
Gaat nergens meer over. Slotje.