PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitgebreide Marktplaats site tekoop Snuffel-Plaza



Yourprofile
10/06/05, 13:28
Beste Mensen,

Bij deze verkoop ik http://www.snuffel-plaza.nl Het betreft een tweedehands verkoop site waarbij bezoekers de mogelijkheid hebben om zich eigen te registeren en zo hun tweedehands spullen kunnen aanbieden.

Wat krijg je als je Snuffel-plaza overneem:
Je krijgt alles wat je zie. De domeinnaam Snuffel-plaza die nog ruim een jaar geldig is. Tevens krijg je een jaar lang gratis hosting. De site word gehost via Yourhosting.nl. Tevens heb ik een optie ingebouwd waarbij leden een betaald advertentie kunnen plaatsen. Mocht je die betaalde optie niet willen gebruiken dan kan ik de gratis advertentieplaatsen optie er weer op plaatsen.

De site heeft 190 leden die je erbij krijg de stats zijn ongeveer 10 bezoekers per dag. Daarnaast bevat de site een compleet management systeem voor een screenshot ervan kan je kijken op www.snuffel-plaza.nl/CMS.jpg Bieden vanaf 150 euro opbieden met 10 euro. Als je de site koop dan moet je hem kopen voor de design/scripting/domeinnaam en niet de bezoekersaantallen omdat die nihiel zijn. Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om contact optenemen via wb of me toetevoegen op msn Emanuel@funkybabes.nl

Stetson
10/06/05, 14:41
Hmmm, misschien heb ik wel interesse. Ik wil het alleen niet laten hosten door yourhosting.nl maar op mijn eigen server.
Het startbod moet 150 euri zijn incl. hosting. Als ik die hosting op basis van een lite pakket bij yourhosting er aftrek blijft er nog maar 48 euri over. Dat is zeker te weinig? :p :D
Nou, vooruit dan, 150 euri maar dan moet je het wel op mijn server installeren.

ExOrDuS
10/06/05, 14:58
Is het ook mogelijk dat je betaald en gratis adverteren er allebij in verwerkt, of is het alleen betaald of alleen gratis ??

Yourprofile
10/06/05, 15:05
Origineel geplaatst door ExOrDuS
Is het ook mogelijk dat je betaald en gratis adverteren er allebij in verwerkt, of is het alleen betaald of alleen gratis ??

Dat is geen enkel probleem. Ik kan ze beide erin verwerken.


Tevens zit er een Basic+ pakket bij á €27,50 p/m
Webruimte: 800 MB Gratis .nl: 2
Mailboxen: 80 Dataverkeer: 30000 MB p/m
Active SPAM filters: 5 Mysql databases: 3
Max. domeinen: onbeperkt

EreheMan
10/06/05, 15:08
je moet de url uit het plaatje halen of er een password opzetten! ik kan er zo bij (weet niet of ik dingen kan wijzigen, ga het niet proberen)

Yourprofile
10/06/05, 15:21
Origineel geplaatst door EreheMan
je moet de url uit het plaatje halen of er een password opzetten! ik kan er zo bij (weet niet of ik dingen kan wijzigen, ga het niet proberen)

Klopt je kon infeite in de manage dingen wijzigen. Er zat een password op maar die heb ik eraf gehaald. Magoed tis nu opgelost de manage kunnen ze niet meer op. Ik gooi er straks wel een beveiliging op.

Spiderweb
10/06/05, 17:07
Hoe zit het hier eigenlijk mee?
http://yourplaza.nl/
Want dat is precies het zelfde....

Yourprofile
10/06/05, 17:14
Origineel geplaatst door Spiderweb
Hoe zit het hier eigenlijk mee?
http://yourplaza.nl/
Want dat is precies het zelfde....

Yourplaza was mijn eerste marktplaats site. Die heb ik nu 4 maanden terug verkocht. Daarnaast heb ik de rechten over de script omdat die bij mij liggen en door mij gemaakt zijn. Dus Yourplaza staat hier geheel buiten.

Stetson
10/06/05, 17:54
Origineel geplaatst door Yourprofile


Yourplaza was mijn eerste marktplaats site. Die heb ik nu 4 maanden terug verkocht. Daarnaast heb ik de rechten over de script omdat die bij mij liggen en door mij gemaakt zijn. Dus Yourplaza staat hier geheel buiten. Dus...??? Script is niet inbegrepen bij de prijs??

Yourprofile
10/06/05, 18:14
Origineel geplaatst door Stetson
Dus...??? Script is niet inbegrepen bij de prijs??

Je krijgt de hele site inclusief scripts domeinnaam alles wat je zie krijg je dus.

dopi84
10/06/05, 18:18
inclusief alle rechten neem ik aan, dus dat jij alle rechten overdraagt aan de koper?

Yourprofile
10/06/05, 18:33
Origineel geplaatst door dopi84
inclusief alle rechten neem ik aan, dus dat jij alle rechten overdraagt aan de koper?

Dat spreekt natuurlijk voor zich. Diegene die de site overneemt krijgt dus de rechten over de site en de scripts. Het is natuurlijk niet toegestaan dat het script meerdere keren word doorverkocht zonder uitdrukkelijke toestemming van elemis. Maar stel dat jij over een jaar je site wilt verkopen dan kan je dat gewoon doen geen enkel probleem.

Stetson
10/06/05, 18:36
Origineel geplaatst door Yourprofile


Je krijgt de hele site inclusief scripts domeinnaam alles wat je zie krijg je dus. Ah OK, zoals je eigenlijk ook al schreef in de topic start.
Ik had dus als eerste al 150 euri geboden. Verder nog biedingen ontvangen? En wanneer loopt de 'veiling' af?

Yourprofile
10/06/05, 19:32
Origineel geplaatst door Stetson
Ah OK, zoals je eigenlijk ook al schreef in de topic start.
Ik had dus als eerste al 150 euri geboden. Verder nog biedingen ontvangen? En wanneer loopt de 'veiling' af?

Ik heb via een pm een bod gehad van 190 euro. De buy now van de site is 250 euro ex btw.

Spiderweb
10/06/05, 20:11
Ja, maar Faruk, je verkoopt dus een script en layout, die al gebruikt worden toch?
Dus dit is niet uniek...

Yourprofile
10/06/05, 20:14
Origineel geplaatst door Spiderweb
Ja, maar Faruk, je verkoopt dus een script en layout, die al gebruikt worden toch?
Dus dit is niet uniek...

Ik heb je net toch ook al antwoord gegeven hoe het zit. Waarom moet je perse offtopic gaan. En met yourplaza word infeite helemaal niks gedaan die draait nu nog steeds op mijn server sinds de verkoop 4 maanden terug ongeveer.

Stetson
10/06/05, 20:59
Origineel geplaatst door Yourprofile


Ik heb via een pm een bod gehad van 190 euro. De buy now van de site is 250 euro ex btw. Hmmm ik hou niet van (zogenaamde) biedingen per PM. Die zijn namelijk niet te controleren. Voor het zelfde geld zeg je dat je daar een hoger bod hebt gehad terwijl dat niet zo is in de veronderstelling dat dan iemand maar snel meer gaat bieden. Als een mod dat kan controlleren en bevestigen OK maar voor nu blijft mijn bod van 150 openbaar het hoogste.

Yourprofile
10/06/05, 21:20
Stetson lees even je pm.

Remigius
10/06/05, 21:24
Origineel geplaatst door Yourprofile


Ik heb je net toch ook al antwoord gegeven hoe het zit. Waarom moet je perse offtopic gaan. En met yourplaza word infeite helemaal niks gedaan die draait nu nog steeds op mijn server sinds de verkoop 4 maanden terug ongeveer. Ik ga niet snel offtopic, maar ik vind dit een beetje raar. Je verkoopt nu het script in principe 2 keer. Maar als ik het goed begrijp kan dus degene die deze veiling wint verzoeken om yourplaza offline te halen? Dat er niets mee gedaan wordt doet er in deze situatie niet toe.

Yourprofile
10/06/05, 21:28
Origineel geplaatst door Remigius
Ik ga niet snel offtopic, maar ik vind dit een beetje raar. Je verkoopt nu het script in principe 2 keer. Maar als ik het goed begrijp kan dus degene die deze veiling wint verzoeken om yourplaza offline te halen? Dat er niets mee gedaan wordt doet er in deze situatie niet toe.

Heb je mij ergens zien typen dat de script uniek was? Ik snap je hele ophef infeite niet. Je bent toch niet verplicht om de site te kopen als jij vind dat die niet uniek is. En waarom zou Yourplaza offline moeten gaan.

Stetson
10/06/05, 21:52
Origineel geplaatst door Remigius
Ik ga niet snel offtopic, maar ik vind dit een beetje raar. Je verkoopt nu het script in principe 2 keer. Maar als ik het goed begrijp kan dus degene die deze veiling wint verzoeken om yourplaza offline te halen? Dat er niets mee gedaan wordt doet er in deze situatie niet toe. Neuh..., dat is denk ik een beetje onzin. Je ziet toch wel vaker dat scripts meerdere keren worden verkocht? Ik bedoel, ik ken iemand die een forum script geschreven had en dat vervolgens voor 65 euri verkocht aan een ieder die het hebben wilde inclusief een standaard lay-out. Dan ga je als koper van dat script toch ook niet de andere kopers sommeren er mee te stoppen?
Voor zover ik het zie krijg je dus de site, het bijbehorende script en die enkele 'klantjes'. En dan nog het domeinnaam en hosting (welke laatste voor mij niet hoeft).

Stetson
10/06/05, 22:01
Origineel geplaatst door Yourprofile
Stetson lees even je pm. Heb ik gelezen en beantwoord. Omdat ik graag dit soort zaken openbaar hou daarom mijn antwoord ook hier (weliswaar enigszins aangepast om google en spam te voorkomen ;)).

Ik gebruik geen msn. Sorry, ik heb daar nu eenmaal een uitgesproken hekel aan. Zeker als ik zie wat mijn zoon's allemaal binnentrekken door dat k*tproggie op hun PC's en ik dat dan vervolgens allemaal weer mag oplossen ;)

Maar je kunt mij wel mailen op ..........@gmail.com.
Het gaat mij erom dat ik er wel iets in zie en ben bereid er 200 euro voor te betalen. En mits het goed werkt en door jou goed geinstalleerd op mijn server nog eens 50 euro extra.

Groeten,
R.

Yourprofile
10/06/05, 23:42
Stetson ik heb je inmiddels gemaild.

Stetson
11/06/05, 01:11
Origineel geplaatst door Yourprofile
Stetson ik heb je inmiddels gemaild. Helaas nog niets ontvangen op gmail.com. De laatste tijd heeft gmail best wel wat vertragingen. Ik pm je wel een ander emailadres.

dopi84
11/06/05, 05:07
Post ge-edit door Janneman + waarschuwingspunt voor dopi84.
En dat hadden er eigenlijk 6 moeten zijn wegens flaming.

Yourprofile
11/06/05, 09:37
Stetson je hebt inmiddels mail.

Stetson
11/06/05, 12:28
Origineel geplaatst door Yourprofile
Stetson je hebt inmiddels mail. Ik heb het gezien en zojuist beantwoord.
Een keurig voorstel, dus wat mij aangaat zijn we rond.

Stetson
11/06/05, 12:31
Origineel geplaatst door dopi84
Post ge-edit door Janneman + waarschuwingspunt voor dopi84.
En dat hadden er eigenlijk 6 moeten zijn wegens flaming. Dat maakt me altijd zo nieuwsgierig :p
Wat stond daar dan?? :D

Yourprofile
11/06/05, 12:48
Hier mag een slotje op de site is verkocht aan stetson. Bedankt allemaal voor jullie interesse.