PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting site/administratie systeem



PC-Group
06/06/05, 13:51
Beste WHT leden,
Op dit moment gebeurt onze volledige administratie via Excel en het bestellen gaat handmatig.
Om dat dit systeem wel werkt maar niet efficiënt meer voor ons is hebben wij besloten om een volledig ge automatiseert systeem te gaan gebruiken welk gericht is op Hosting/design bedrijven.
Dit systeem zal daarna ook op de markt verschijnen.

Om een zo`n duidelijk mogelijk beeld van de functies te krijgen die zo`n systeem volgens jullie zou moeten bezitten, zou ik jullie willen vragen welke functies jullie vinden dat zo`n systeem moet bezitten.

Het gaat hierbij dus om een geautomatiseerd bestel systeem met administratieve mogelijkheden.
Waarbij de nadruk komt op het alleen nog integreren van de design en jullie eigen teksten waarna de site zo goed als af is.


Ik hoor graag wat voor functies jullie in zo`n systeem graag zouden willen hebben.


Alvast bedankt voor de informatie.

Ber|Art
06/06/05, 14:15
Kijk eens naar de funktie die in Modernbill en Client Exec zitten, dan heb je ze gelijk (bijna) allemaal :)

PC-Group
06/06/05, 14:16
Origineel geplaatst door BerArt
Kijk eens naar de funktie die in Modernbill en Client Exec zitten, dan heb je ze gelijk (bijna) allemaal :)

Ja alleen hoor ik daar vaak klachten over wat is er mis met deze systemen ? waar moet ik opletten om niet die fouten te maken die jullie zo tegen zitten in die systemen ?

Ber|Art
06/06/05, 14:26
Ik heb Modernbill al een tijdje draaien maar heb eigenlijk maar één klacht en dat is het printen van de rekeningen. Dit zit niet standaard in MB :( IMO is er niet veel mis mee?

Remigius
07/06/05, 20:36
Denk ook aan de periodes van facturen. Ik hoor veel klachten over pakketten welke bijv. alleen jaarlijkse of maandelijkse facturen kunnen genereren en niet per kwartaal.

vanderhart
07/06/05, 20:39
De bedoeling was om het volgende in het systeem te verwerken

Betaling per maand
Betaling per kwartaal
Betaling per Halfjaar
Betaling per Jaar.

Remigius
07/06/05, 20:54
Dat klinkt goed. Dit is iets waar veel bestaande systemen te wensen overlaten. Het is misschien ook een optie om het helemaal flexibel te maken zodat de gebruiker het zelf in kan stellen.

PC-Group
07/06/05, 20:59
Origineel geplaatst door Remigius
Dat klinkt goed. Dit is iets waar veel bestaande systemen te wensen overlaten. Het is misschien ook een optie om het helemaal flexibel te maken zodat de gebruiker het zelf in kan stellen.

Is ook een idee om mee te nemen, wij zullen over de optie na denken, de boven genoemde opties van maand/kwartaal/half jaar en jaar zullen er zeker in zitten.

PC-Group
07/06/05, 21:17
Als meer mensen wensen hebben voor een dergelijke manier op wat voor manier dan ook hoor ik dat heel graag.
Elk gewenste functie wordt in overweging genomen !

MaffeMuis
07/06/05, 23:00
volgensmij zijn er al dergelijke topics over dit soort aanvragen.
Elke keer zie ik iemand die zoiets wil gaan maken.
kijk eens via de search daar saat zal leuke dingen in, die er in horen!

Me eigen prive systeempje had ik in 2 weken af.
Screens op verzoek verkrijgbaar.

ExOrDuS
09/06/05, 10:00
ik zou dan wel wat screenshots willen zien...

Triloxigen
09/06/05, 10:09
Ik heb ook een dergelijk systeem ontwikkeld, maar ben 'm nu opnieuw aan het bouwen omdat de functie van XML ontbrak en het nu evenwat netter ingebouwd gaat worden :)