PDA

Bekijk Volledige Versie : werkende webwinkel aangeboden



abe
06/06/05, 14:00
In verband met de hoeveelheid tijd die het kost om onze webshop draaiende te houden hebben wij besloten om deze te verkopen. De artikelen op de webshop worden goed opgenomen door google. Verder zitten er menig manuurtje in om de site te krijgen zoals die nu is. De webshop is voorlopig operationeel en is inclusief:

De koop bevat o.a:

- De complete en professionele webwinkel (u krijgt wat u ziet)
- Pakkende en goed vindbare domeinnamen E-tronic.nl en etronic.nl
- Gebruiksvriendelijke en Nederlandstalige database met talloze opties
- Eenvoudig updaten of muteren van producten
- Op dit moment hebben wij 2 Leverancier waarbij men online de producten kan inkopen en indien nodig gelijk naar de klant kan laten afsturen.

Domeinnaam:
e-tronic en etronic.nl zijn zeer proffesionele domeinamen

Database:
- Eenvoudig producten en nieuwe categorieen toevoegen
- Zelf uw verzendmethodes bepalen
- Op dit moment zijn de betaal optie,s rembours en vooruitbetaling (maar dat kan uitgebreid worden)
- Variabele invoer van teksten, logo's, afbeeldingen, etc.
- U hoeft geen jaren lange ervaring te hebben om deze webwinkel te kunnen runnen.

Omzet:
- De Web winkel is nu een kleine half jaar online en in het laatste kwartaal van 2004 en het eerste kwartaal van 2005 zijn er omzetten behaald. Mocht u de exacte bedragen willen weten stuur ons dan even een mailtje.

Promotie:
- De winkel is aangemeld bij de website,s die betrekking hebben op de inhoud van onze winkel.
- Er is voor een jaar een link betaald bij www.qlik.nl

Vraagprijs: is Euro 4000,- Excl. 19% BTW

Heeft u interesse? Neem dan een kijkje in de webshop of stuur ons een mailtje!
www.e-tronic.nl

xSeries
06/06/05, 14:23
Hmm, ik krijg 'n foutmelding dat de server niet gevonden kan worden:-(

xSeries
06/06/05, 14:27
nou doet 'ie het wel ;-)

easy2host
06/06/05, 16:32
Die website is gewoon gemaakt met oscommerce toch?

abe
06/06/05, 16:38
klopt de winkel is gemaakt met oscommerce maar daarom zit er nog wel veel tijd in de site om hem zo te krijgen en daar komt bij nog het toevoegen van de artikelen

D-host
06/06/05, 19:22
TP edit: Geen commentaar geven op de vraagprijs

abe
06/06/05, 19:36
het is een vraagprijs er mag altijd een bod gedaan worden maar er zit wel erg veel tijd in die site om hem zo te krijgen en daar komt dan nog bij het handmatig toevoegen van artikelen momenteel zo,n 1243 plus een pagina met systemen die je kunt vinden op de hoofd pagina

en ik vind de naam e-tronic erg goed

XBL
06/06/05, 20:08
De naam boeit me niet zo, als het nog maar een half jaartje in de markt staat (ik kan andere namen bedenken die ook pakkend zijn).

@ D-host: Hangt natuurlijk af van de omzet + winst. Als die 8k is geweest in laatste halfjaar, is 4k natuurlijk een schijntje.

@ abe: Ik zou graag een PB ontvangen met daarin wat meer informatie over omzet, winst, aantal klanten, aantal terug kerende klanten, etc.

Jochem

D-host
06/06/05, 20:16
Origineel geplaatst door XBL
[B]De naam boeit me niet zo, als het nog maar een half jaartje in de markt staat (ik kan andere namen bedenken die ook pakkend zijn).

@ D-host: Hangt natuurlijk af van de omzet + winst. Als die 8k is geweest in laatste halfjaar, is 4k natuurlijk een schijntje.



Idd als het 4k zou geweest zijn ;) Kan je uw omzet even vermelden?

abe
06/06/05, 20:29
laat ik de omzet hier maar vermelden ipv iedereen een pm te gaan sturen

we zijn in november 2004 begonnen het laatste kwartaal van dit jaar was de omzet E 895.32. En het laatste kwartaal van 2004 was dat E 2882.21 verder staan er 47 klanten geregistreerd en staan er 1243 artikelen op de site excl een pagina met systemen die u op de hoofdpagina vind onder het computer icoontje

D-host
06/06/05, 20:30
Origineel geplaatst door abe
laat ik de omzet hier maar vermelden ipv iedereen een pm te gaan sturen

we zijn in november 2004 begonnen het laatste kwartaal van dit jaar was de omzet E 895.32. En het laatste kwartaal van 2004 was dat E 2882.21 verder staan er 47 klanten geregistreerd en staan er 1243 artikelen op de site excl een pagina met systemen die u op de hoofdpagina vind onder het computer icoontje

Sorry maar dit vind ik wel veel geld dan ;)

abe
06/06/05, 20:41
ik heb ook gezegd dat mocht iemand de vraagprijs te hoog vinden hij altijd een serieus bod mag doen, ik moest hier een vraagprijs neerzetten en vind 4000 wel redelijk gezien het een werkeden webwinkel is met bezoekers, omzet en een leuke naam

er is net een maand terug een link gekocht op www.qlik.nl ter waarde van 200 excl btw

abe
07/06/05, 12:39
ik zie dat ik een verkeerd woord heb neergzet het juiste woord moest zijn eerste ipv laatste

we zijn in november 2004 begonnen het ''eerste'' kwartaal van dit jaar was de omzet E 895.32. En het laatste kwartaal van 2004 was dat E 2882.21

abe
23/06/05, 13:20
mocht er nog iemand intresse hebben dan hoor ik dat graag de winkel is nog niet verkocht

ggggg
28/06/05, 02:00
zou ik je eens kunnen bellen inzake de aangeboden website abe ?
heb intresse namelijk !

laat je telefoonnummer achter in mijn mailbox en ik bel op zeer korte termijn voor een afspraak !

andries

abe
28/06/05, 10:33
Andries,

Bij het aanmelden op deze site heb je aangegeven dat je geen emails wenst te ontvangen ik kan je dus niet vanaf het forum een mail sturen

Misschien kan je mij eerst een mail sturen woude159@hotmail.com