PDA

Bekijk Volledige Versie : USA Hosting



Ber|Art
06/06/05, 10:28
Hoi,

Ik mag voor een klant een site maken en die MOET gehost worden in the USA vanwege de zaken die daar worden gedaan. Heeft iemand ervaring met "Goede" professioneele USA hosters? Als ik hosting intyp bij Google komt er géén einde aan ........

:W:

paas
06/06/05, 10:53
Origineel geplaatst door BerArt
Hoi,

Ik mag voor een klant een site maken en die MOET gehost worden in the USA vanwege de zaken die daar worden gedaan. Heeft iemand ervaring met "Goede" professioneele USA hosters? Als ik hosting intyp bij Google komt er géén einde aan ........

:W:

Denk dat hier voldoende hosters zitten welke hosting aanbieden op een VS-server.

Ber|Art
06/06/05, 10:55
OK, dus eigenlijk moet ik maar gewoon een aanvraag doen :)

Dotdns
06/06/05, 14:05
That' s it

aanbieders genoeg

Ber|Art
06/06/05, 14:09
Thx, dan kan deze dicht :)

PC-Group
06/06/05, 14:12
Gaat je niet lukken, er staan geen USA netwerken in de netwerk lijst.
Dus aanbiedingen zal je denk ik niet krijgen,

Ber|Art
06/06/05, 14:13
Ah, das een goeie, zit wat in :( dan maar even zoeken :) Thx!

MediaServe
06/06/05, 14:19
Misschien op webhostingtalk.com om een aanbieding vragen? :)

Ber|Art
06/06/05, 14:22
Daar ben al heel lang niet meer geweest, maar das wel een goed idee :) Thx!

paas
06/06/05, 14:39
Origineel geplaatst door BerArt
Hoi,

Ik mag voor een klant een site maken en die MOET gehost worden in the USA vanwege de zaken die daar worden gedaan. Heeft iemand ervaring met "Goede" professioneele USA hosters? Als ik hosting intyp bij Google komt er géén einde aan ........

:W:

Wij hebben o.a. servers in de VS.

zone
06/06/05, 20:08
Misschien een idee dat zo'n lijst opgezet kan worden? Ik deed ook een aanvraag en kon begrijpelijkerwijs geen antwoord krijgen. Maar er is blijkbaar toch vraag naar...

Zenda
06/06/05, 21:20
Je kunt vragen aan de Mods of ze voor één keer dit toestaan?

Anders kun je even zoeken in Google naar "VS hosting" of "USA hosting" en dan Nederlands gerelateerd ;).

Xerious
06/06/05, 21:23
Of kijk op Webselect (http://www.webselect.nl/snelzoek.php3) en zoek servers die in de VS staan :)

Designerhosting
07/06/05, 01:04
Op webhostingtalk.com staan wel topics met de meest betrouwbare en goede hosts en datacentra..... Ik heb er zelf goede ervaringen mee.

DeathWish
07/06/05, 01:16
Of je kan ook hier (http://www.hostingvisie.nl/zoek.php?prijs=&dataverkeer=&schijfruimte=&standplaats=USA&cat=webhosting&zoek=Zoek+pakketten&advanced=0) nog kijken voor een rijtje USA hosts.

Santario
07/06/05, 01:23
Origineel geplaatst door PC-Group
Gaat je niet lukken, er staan geen USA netwerken in de netwerk lijst.
Dus aanbiedingen zal je denk ik niet krijgen,

Wij hebben zelf erg goede ervaring met ValueWeb.com. Redenen:

- Zeer vriendelijke medewerkers, 24 uur per dag
- Callback functie (scheelt berg telefoonkosten!)
- Snelle ondersteuning op kritieke momenten

Ber|Art
07/06/05, 07:53
Wij hebben zelf erg goede ervaring met ValueWeb.comThx! ziet er idd wel goed uit :)

FiberOptic
11/06/05, 10:46
rackspace.com, die zijn gekend voor service

dausems
17/06/05, 21:17
Je kan ook zoeken naar Eryde Networks. Het is een Amerikaan en hij woont in NL. Hij heeft ruimte hier en in Amerika. Je zal het wel in het Engels moeten doen.

Volgens mij is het eryde.biz

Cheers,