PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Kladblad.nl, persoonlijke startpagina



Remy
03/06/05, 10:19
Geachte,

Ik wil graag de website kladblad.nl aanbieden.
De reden dat ik hem wil verkopen is omdat dit een hobby project is, en ik een beetje wil korten op al mijn projecten.
We (tweeën) hebben de website niet echt promoot, maar hij trekt wel een aantal users per dag. Na een probleem met de host was hij een tijdje offline, en verhuist naar een nieuwe host. Deze werkt prima (geen downtime).

Nedstat: www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=3334055
87 users.
50 kalender-entries.
283 links.
101 Categorieën bij links.
3 support topics.
5 support replies.

De website heeft ook per user een kalender. De user kan veel instellen. Er kan een zoekblok op de voorpagina, nieuws (nu.nl) en tvgids (tvgids.nl). De user kan instellen welke zenders hij/zij op de voorpagina wil, evenals bovenstaande opties. Voor de admin zit er een (beperkte) admin bij waarin je alle users kan zien, en verschillende stats. Ook kan je nieuws toevoegen.
De user heeft ook de mogelijkheid om zijn site openbaar te maken, dus: jouwpagina.kladblad.nl (voorbeeld op: remy.kladblad.nl)

De website is 100% in orde, en voorzover bekend helemaal bugvrij. Het enige wat moet gebeuren is de zender 'België 1' hernoemen naar 'één' :P (dit door de hernoeming van de zender)
De scripts zijn vrij gemaakt zodat het mogelijk is openbare profielen profielen te maken. (de optie is er al in de database).
De website komt compleet met hosting, domeinnaam (verhuizen is natuurlijk ook een optie) en 10 euro google ads-krediet.

Een demo om te testen is te bezien met username 'demo', en password 'demo'. (Zonder quotes).

Vraagprijs: 250,-

paulvogels
03/06/05, 10:35
is het een zakelijk verkoop (dus met factuur)

Remy
03/06/05, 10:37
Hmmm, wij zijn geen bedrijf en kunnen dus geen echte factuur schrijven als je dat bedoelt.

Ik ben wel een redelijk gerespecteerde webmaster (van onderandere RBCRoosendaal.nl) en ik hoop dat dat genoeg vertrouwen geeft bij de verkoop.
Maar jammergenoeg kan ik je dus een KVK vertrouwen geven :(

Triloxigen
03/06/05, 10:45
Waarom vind je dat de website 250,- waard is?
Denk daarbij aan dat de meeste hier die kosten terug verdiend willen hebben.
(Serieuze vraag)

Remy
03/06/05, 11:00
Serieus antwoord:
Zoiezo het aantal uren dat ik en mijn partner in de site hebben gestoken. Verder denk ik dat het concept best aardig kan lopen, als het correct gepromoot wordt. Ik zelf heb daar de tijd/zin niet meer voor omdat ik wat wil korten op mijn projecten.

paulvogels
03/06/05, 11:30
@remy: het gaat ook niet om vertrouwen.
maar met factuur vind de boekhouder fijner zodat ik weer de belasting terug krijg.

Triloxigen
03/06/05, 11:39
Origineel geplaatst door paulvogels
@remy: het gaat ook niet om vertrouwen.
maar met factuur vind de boekhouder fijner zodat ik weer de belasting terug krijg.

Belasting krijg je alleen terug als je het betaald, je betaald het al niet.. Dus hoef je het ook niet terug te vragen :)

paulvogels
03/06/05, 11:42
maar ik hoef geen belasting te betalen als ik het opvoer als kosten.
en ik wil het voor de zaak kopen.

Triloxigen
03/06/05, 11:52
Origineel geplaatst door paulvogels
maar ik hoef geen belasting te betalen als ik het opvoer als kosten.
en ik wil het voor de zaak kopen.

Je hoeft zowiezo geen belasting erover te betalen :s
je kan het allene aftrekken van de winst :)

janneman
03/06/05, 12:29
Heeft iedereen last van de warmte ofzo?

ON-TOPIC, geen gezwam over de prijs.

1Mhosting
03/06/05, 13:08
Mooi programma, maar volgens mij mis ik toch wel een paar dingen.

Dat is best wel jammer, want ik was wel op zoek naar zoiets

Remy
03/06/05, 13:27
Origineel geplaatst door themaweb4u
Mooi programma, maar volgens mij mis ik toch wel een paar dingen.

Dat is best wel jammer, want ik was wel op zoek naar zoiets

Vertel, misschien kunnen we dat tegen een meerprijs erbij programmeren?

gobbler
03/06/05, 13:40
ligt het aan mij of zie ik geen pagina alleen apache bedinscherm?

1Mhosting
03/06/05, 13:58
Nou dan zal de prijs wel heel hoog gaan worden. Maar de users zouden van mij part nog veel meer mogen, zoals kleur kiezen, banner keuze. Eigen nieuws feeder, Pay per click ads, traffic analyse, enz enz

Remy
03/06/05, 17:47
Origineel geplaatst door gobbler
ligt het aan mij of zie ik geen pagina alleen apache bedinscherm?
Moet je er even www. voor zetten. Foutje in de dns van de host


Origineel geplaatst door themaweb4u
Nou dan zal de prijs wel heel hoog gaan worden. Maar de users zouden van mij part nog veel meer mogen, zoals kleur kiezen, banner keuze. Eigen nieuws feeder, Pay per click ads, traffic analyse, enz enz

Hmm ja dat wordt inderdaad een stuk duurder. Misschien dat je het dan gewoon zo kunt kopen en er laten wat zelf bij bouwen, of bij laten bouwen. Als de site eenmaal goed loopt?

1Mhosting
03/06/05, 18:43
Tja, ik heb zoiets nu ook gevonden op een USA site voor 79 dollar even vertalen en klaar. Dus sorry van deze kant gaat het niet door. Het ziet er goed uit, maar er moeten wat meer functies in.

Succes verder met de verkoop

Remy
03/06/05, 18:46
Bedankt :) Succes met je site! 79 euro is echt geen geld voor zo'n site!

Remy
14/06/05, 12:40
Ik heb de prijs verlaagd tot 180 euro