PDA

Bekijk Volledige Versie : [tk] 8 poorts remote reboot switches (nieuw)



svbeek
31/05/05, 14:47
Na aanleiding van een vorig topic of er interesse was voor deze apparaten doe ik de volgende aanbieding.

Expert power control net 8x reboot reboot switch
- Nieuw in doos
- 8 poorten
- 10mbit ethernet poort
- max 2000w per poort, 3000w totaal
- 1u hoge rackmount behuizing
- 24 maanden garantie via de fabrikant
- rebooten via webinterface of perl script

Ik kan ze leveren voor een prijs van 223.28 euro ex btw, mits er in totaal minimaal 8 stuks bij mij besteld worden. Verzending binnen nl is 6 euro. Bij afname van meer stuks kan ik korting geven.

Mocht je onder de bovengenoemde voorwaarde alvast willen bestellen mail dan naar sander at elexis punt nl.

Verder heb ik de fabrikant gemaild of in toekomstige softwareversies meerdere users kunnen worden ondersteund, daar kon hij me helaas nog niets over zeggen.

Info van de fabrikant zelf:

With Expert Power Control NET 8x electrical devices can be switched via a TCP/IP network. There are only two steps necessary for installation: The connection to an electric circuit and a TCP/IP network and the configuration of the IP settings. Afterwards Expert Power Control NET 8x can be switched by all PCs of the network.

Features:
Each port can be switched individually
Quick and easy plug'n'play installation
Easy handling via any webbrowser or the windows tool EPCnet_conf.exe
Usable under each operating system
Dynamic allocation of IP address via DHCP or manual fixed allocation
Once connected to the TCP/IP network EPC NET can be switched by each PC in the same network via the website http://"IP address of EPC"/
Access protection possible by optional user and admin password
(let op: dus maar 1 user voor alle poorten)
Reset function for each port via web browser (the device which is connected to EPC NET's port will be switched off and on again automatically)
Optional: EPC NET can be selected by the commandline tool epc_control.pl (e.g. for automatical or time controlled switching)
Firmware upgrade via ethernet possible
Each port's switching state is displayed by a LED at EPC NET's front

Technical Data:
Interface: Network interface RJ45
Network connection: 10 Mbit 10baseT Ethernet
Network protocol: TCP/IP
Switched power (per port): max. 2000 W
Switched power (total): max. 3000 W
Switched voltage: 230V
Operating temperature: 0°C-50°C
Operating systems: Autonomous because of handling with a web browser.
Measures: 19'', 1 height unit
Weight: approx. 2 kg

Plaatje:http://www.xs4all.nl/~raze/power.jpg

WebBizz
31/05/05, 14:53
The requested URL /~raze/power.jpg was not found on this server.
---------------------------------------------------------------
Apache/1.3.29 Server at www.xs4all.nl Port 80

timmeh
31/05/05, 14:53
Specificaties zien er goed uit, net als de prijs :)

Heb je er misschien een werkend fototje van?

svbeek
31/05/05, 14:56
plaatje werkt :)

frankske
31/05/05, 15:21
Welke aansluitingen zitten erop? Is dit een "eenmalige" actie of kan je die later ook bestellen? Ik heb er nu niet direct nodig...

svbeek
31/05/05, 15:31
De zelfde euro(?) aansluitingen als op een apc.

Hangt er helemaal vanaf hoe ze aanslaan.
Indien er genoeg interesse is in afname van een redelijk aantal kan ik ze voor deze prijs of zelfs lager blijven leveren.

ivs
31/05/05, 16:11
Voor meer info zie:

http://www.gudeads.com/english/frame-power-control-net-8x.htm

Tnuz
31/05/05, 23:43
Beetje jammer van die power schakelaar. Perongelijk aanstoten en al je servers staan uit :( De prijs is wel erg goed!

svbeek
08/06/05, 16:57
Update:

Het loopt nog geen storm dus ik wil de volgende aanbieding doen (ex btw):

Prijs per stuk - 220 euro
Prijs voor 2 stuks - 420 euro
Prijs voor 5 stuks - 950 euro

Gratis verzending binnen nederland

Bij 5 stuks dus slechts 190 euro per stuk voor een -nieuwe- reboot switch, voor dit bedrag heb je nieteens een tweedehands apc.

Bij nog grotere afname meer korting bespreekbaar.
Verkoop onder de in de eerste post genoemde voorwaarden.

Euro-Servers
08/06/05, 17:34
Mij zou 't meer aanspreken moest je apparte gebruikers kunnen aanmaken per poort. Ik denk dat velen hier ook zo over denken. Als die er in de toekomst zouden kunnen komen mag je me zeker contacteren.

Proxio
08/06/05, 17:39
Hier ook enkel interesse indien er standaard meerdere gebruikers aangemaakt kunnen worden. En ik weet dat je al hebt vertelt dat je dit d.m.v. een perl script best kan maken maarja... Kennis en tijd hé. Dan koop ik liever een APC's waar het wel standaard ingebouwd is. Zo duur zijn die nou ook weer niet.

Samuel
09/06/05, 00:07
Blub :P Ziet er iets mooi uit, alleen dat stomme aan uit knopje erop ergert me verschrikkelijk :) Ik zie het al zo gebeuren - Klant komt binnen , effe iets aan server doen ... WOEPS, Knopke ingedrukt, 8 servers plat :)

Ok, nu terug ontopic, prijs is in ieder geval héél mooi, wil em wel eens testen, maar is hier iemand met ervaring in deze machientjes

froggie
09/06/05, 00:31
Je doet deze actie te vroeg :) Ik heb zeker wel intresse (ze zijn voor eigen gebruik, dus die ene user maakt niets uit) maar heb ze niet dringend nodig. Ik vind het op het moment zonde om nu al iets aan te schaffen terwijl het misschien nog wel een poosje op de plank ligt.

svbeek
09/06/05, 10:09
Ik ga nog eens contact met ze opnemen of ze toch geen meerdere users kunnen implementeren.. volgens mij is het alleen een kwestie van een software upgrade. En dat knopje, sja.. er zijn beschermkapjes te koop bij o.a. conrad die je over een knop heen kunt plaatsen. En als je het apparaat op een fatsoenlijke plek neerhangt moet iemand wel heel onhandig zijn wil ie perongelijk het knopje omzetten. Ik bedoel het kan toch ook gebeuren dat de hoofdstekker perongelijk uit een apc wordt getrokken.. :)

Euro-Servers
09/06/05, 10:24
Dat vond ik nu ook wel wat ver gezocht van Samuel maar swat :p Houdt ons zeker op de hoogte svbeek!

Stefan Mensink
09/06/05, 10:56
In principe heb ik wel interesse. Wanneer zouden deze apparaten leverbaar zijn? Een script om meerdere users te kunnen toepassen schrijf ik zelf wel.

svbeek
09/06/05, 11:21
Als ik genoeg bestellingen binnen krijg heb je ze binnen twee weken in huis.

svbeek
09/06/05, 12:58
Nog 7 te gaan

Verder wil ik er voor de mensen die interesse hebben gratis een voorbeeldsysteem bijleveren om deze apparaten met meerdere users te kunnen gebruiken. Gebouwd in PHP met mysql backend.

Remigius
09/06/05, 15:51
Origineel geplaatst door svbeek
Nog 7 te gaan

Verder wil ik er voor de mensen die interesse hebben gratis een voorbeeldsysteem bijleveren om deze apparaten met meerdere users te kunnen gebruiken. Gebouwd in PHP met mysql backend. Heb je dit al getest? Want dit zou voor mij wel een reden zijn om er een te nemen.

svbeek
09/06/05, 16:02
Niet getest maar ik kan je garanderen dat dit geen probleem is om te scripten. Ervaring genoeg.

Thijma.NL
09/06/05, 16:18
Dan zouden wij ook wel interesse hebben :) Keep us posted..

svbeek
09/06/05, 16:26
Ok dat is nu dan nog 4 te gaan. Nog meer mensen interesse?

svbeek
10/06/05, 10:59
En dat is nog 2 te gaan.

svbeek
10/06/05, 11:23
Ik heb ze inmiddels besteld, binnen 5 tot 8 werkdagen hoop ik ze in huis te hebben. De proforma facturen komen eraan, ik zal met alle geinteresseerden contact opnemen.

sju
10/06/05, 12:23
Hmm.. Nu dus niet meer mogelijk om nog te bestellen of komt er nog een nieuwe ronde?

svbeek
10/06/05, 12:27
Jawel er is er nog 1 beschikbaar, heb de bestelling alvast geplaatst. Als deze ronde afgehandeld ga ik ze op voorraad houden bij genoeg vraag.

XS-24
10/06/05, 13:12
Origineel geplaatst door svbeek
Nog 7 te gaan

Verder wil ik er voor de mensen die interesse hebben gratis een voorbeeldsysteem bijleveren om deze apparaten met meerdere users te kunnen gebruiken. Gebouwd in PHP met mysql backend.

Heb je hier nu een voorbeeld van?

Korting bij afname van meerdere producten?

svbeek
10/06/05, 13:28
Nog geen voorbeeld, moet er eerst eentje hebben liggen voor ik het kan testen :) Bij afname van meerdere stuks is korting mogelijk ja, zie een van mijn eerdere posts

snk00sj
10/06/05, 13:34
ik wil er ook een !
als het nog kan

svbeek
10/06/05, 15:59
Dan heb jij waarschijnlijk de laatste. :) Mochten er toch bestellingen afvallen dan zal ik het hier laten weten.

Remigius
17/06/05, 07:41
Even een 'oud' topic omhoog schoppen :)

Is er al iets meer over deze reboot switches bekend? Dit omdat er ook een aanbieding van XS-24 loopt.

svbeek
17/06/05, 10:13
Alle info staat in dit topic, ze zijn inmiddels in bestelling, hoop dat ze volgende week binnenkomen.

frankske
21/06/05, 14:16
Al nieuws ivm leveringen?

svbeek
21/06/05, 14:32
Ik verwacht dat het nog wel een weekje gaat duren, bestelling is eruit waarna ik een reactie terug kreeg dat ik de bestelling moest faxen. Dit heb ik gedaan maar nog geen reactie. Ik zal er eens achteraan bellen.

svbeek
26/06/05, 19:56
Ik heb reactie gehad van de leverancier dat de levering nog 3 weken op zich laat wachten, dus we wachten af..

euro-access
27/06/05, 14:33
Wij hebben ze ook besteld bij deze duiste firma.

Heb netjes binnen 3 dagen na bestelling factuur gehad.
en 1.5 week na betaling zijn ze allemaal binnen gekomen.

Werken perfect

VantilborgICT
30/06/05, 12:06
mocht je er nog een overhouden ofzo, of een nieuwe bestelling willen doen.. dan houd ik me aanbevolen ;)

euro-access
30/06/05, 12:11
Ik heb er nog 1 liggen Euro 210,- excl btw en alleen af te halen.

svbeek
10/07/05, 13:59
Even weer wat info:

De switches worden eind volgende week geleverd, maar dan ben ik op vakantie. 25 juli ben ik terug en zal ik beginnen met de levering.

svbeek
26/07/05, 11:16
Switches zijn binnen.

Als er nog meer mensen interesse hebben, laat maar weten.

svbeek
26/07/05, 23:07
Nog even voor de duidelijkheid:
prijs 220 euro per stuk inclusief verzending in nederland!
Kan binnen 2 dagen geleverd worden indien gewenst.

Remigius
27/07/05, 00:02
Heb je al naar het script gekeken waarmee een bepaalde poort vanaf het web kan worden toegestuurd (php/mysql)? Dit is voor mij een must om een eenvoudig script te hebben wat zelf uitgebouwd kan worden.

TWeaK-XS
27/07/05, 00:33
Als je voor mij kan zorgen dat ik gewoon users per poort aan kan maken wil ik wel kopen:-)

svbeek
27/07/05, 00:41
Ja, het script is in de maak. Een eerste simpele versie heb ik werkend.

Ik zal er ook een simpele library bijleveren die vanuit een ander php script geinclude kan worden, om zo de poorten aan / uit te zetten of te resetten.

Mikey
27/07/05, 00:42
Origineel geplaatst door TWeaK-XS
Als je voor mij kan zorgen dat ik gewoon users per poort aan kan maken wil ik wel kopen:-)

Er zijn er zat die dit wel betaald willen maken.

Als iemand mij voor een tijdje een proefmodel kan bezorgen wil ik er zelf wel wat tijd in steken om dit in zijn geheel php te maken. Heb perl script gezien en zou ook in zijn geheel met php te maken moeten zijn.

svbeek
27/07/05, 17:16
Heb een simpel voorbeeldscriptje online staan:

http://srv02.elexis.nl/epc/epc.php

Inloggen kan met epc / epc. Hierop kunnen users aangemaakt worden, die een of meer epc poorten toegewezen krijgen. Die kunnen ze dmv
een druk op de knop resetten. Het ziet er allemaal wat simpel uit, maar er hangt echt een epc achter die gereset wordt. (helaas kan ik er geen webcam op zetten om ook echt te tonen dat het werkt). Het uiterlijk van het scriptje is simpel gehouden omdat de meeste mensen deze toch aan hun eigen smaak zullen aanpassen.

Bij aankoop zal ik dit scriptje meeleveren, inclusief een library met wat functies om de epc units te bedienen.

svbeek
28/07/05, 16:30
Heb er nog twee beschikbaar die weg mogen met gratis verzending binnen Nederland! Pak je kans voor er weer verzendkosten bij komen!

TWeaK-XS
28/07/05, 17:03
Nou... goed dan maar, alleen wil ik wel eerst ff weten wat een epc is..

svbeek
28/07/05, 17:54
EPC de naam die de fabrikant dit type heeft gegeven, niets bijzonders verder. Het is in feite gewoon een 8 poorts remote reboot switch met ethernet aansluiting

lumomm
09/08/05, 18:13
Hoe zit het met deze switches en zijn er al ervaringen?

xserve
09/08/05, 19:27
Er staat er hier inmiddels eentje 2 weken. Prima machine. Nette service van Sander, dag na bestelling al afgeleverd door de TPG. Wij hebben er zelf een script voor geschreven die inmiddels mooi is geïmplementeerd in ons eigen overzichtspaneel voor de klant. Met dank aan de scripts die Sander ter beschikking heeft gesteld. Wij hebben daar een aantal functies uitgehaalt en daar steunt ons script op.

Werkt gewoon goed. Ik heb geen ervaring met APC, dus ik weet niet wat de verschillen zijn.

snaaps
14/08/05, 17:44
zijn deze apparaten nog/weer leverbaar?
Wel met individuele logins graag!

info(AT)ccchosting.nl

Deltaned
29/08/05, 12:13
Ik zoek alleen een scriptje om users apart aan te maken en de power te laten schakelen.
EPC heb ik zelf al om te proberen.
Als iemand de software / script wil verkopen, mail me!

svbeek
29/08/05, 12:56
Origineel geplaatst door Deltaned
Ik zoek alleen een scriptje om users apart aan te maken en de power te laten schakelen.
EPC heb ik zelf al om te proberen.
Als iemand de software / script wil verkopen, mail me!

Wil even opmerken dat het verspreiden van het script dat ik meelever zonder mijn toestemming niet toegestaan is! (zie licentie)

snaaps
29/08/05, 14:27
Heb je nog wat van de levarancier gehoord?

svbeek
29/08/05, 15:08
Ik verwacht de nieuwe lading elk moment binnen. Ik heb van de leverancier vorige week een bevestiging gehad van de betaling, dus nu is het wachten op de pakketendienst. :)

svbeek
31/08/05, 18:04
weer uit voorraad leverbaar

Bob2
16/09/05, 02:00
nog steeds op voorraad?
wat is de prijs momenteel?

---
http://srv02.elexis.nl/epc/epc.php
Inloggen kan met epc / epc
---

Klopt het dat deze login niet meer werkt?
Ben erg benieuwd, kan ik wellicht een werkende login ontvangen?

svbeek
16/09/05, 09:33
Ik heb net de laatste verkocht, dus moet weer bestellen. Levertijd is dan ongeveer twee weken. Prijs is 223.28 euro ex btw, verzend en verpakkingskosten zijn 7,50.

Heb even de demo opnieuw online gezet:

http://srv02.elexis.nl/epcdemo/epc.php voor het userscript, username epc, password epc

http://srv02.elexis.nl/epcdemo/admin.php voor het admin script, username admin, password admin

Mvg
Sander

Bob2
16/09/05, 13:59
OK, ben ook wel geïnteresseerd!
Is het apparaatje wel volledig getest en betrouwbaar [kema, of andere keurmerken]?
Het zijn toch je servers die erachter hangen...

Hoe zijn de ervaringen tot nu toe?

PHP koppeling is wel handig! Voordeel tov APC ;)

Is het installeren van de switch beetje gebruiksvriendelijk ook? IP toekennen etc...

Laatste vraag, zijn kabels meegeleverd, of kan ik deze tegen meerprijs wellicht bijkopen?

svbeek
16/09/05, 14:29
Ze worden door de leverancier getest op goed functioneren na de productie. Het apparaat heeft een europese CE keuringsverklaring.
Tot nu toe heb ik er nog niemand over horen klagen. Het apparaat is wat simpeler dan een APC qua functionaliteit, maar daarom zijn ze ook de helft van de prijs van een APC.
De eerste keer moet het apparaat een ip toegewezen krijgen via DHCP. Daarna kun je hem configureren via de webinterface, erg makkelijk.

Er zit standaard een stroomkabel bij voor het apparaat zelf. Een kabelset van 8 kabels van 2 meter lengte om apparatuur op de poorten aan te sluiten kan ik meeleveren voor 25 euro ex btw.

Bob2
16/09/05, 16:32
Het gaat mij om de reboot, en betrouwbaarheid. Extra functies heb ik niet nodig. Apparaatje lijkt dus wel ok. Gebruiken jullie ze zelf ook?

svbeek
16/09/05, 16:39
Heb er eentje in een rack met een testopstelling hangen. In de toekomst ga ik ze ook gebruiken voor servers, maar ik heb op dit moment nog poortjes over op een al in gebruik zijnde switch, dus die moet eerst vol.

Dennis
16/09/05, 17:54
via DHCP een ip toewijzen? Hoe fix ik dat in mijn rack? Hij moet via een seriele kabel ingesteld worden? Of kan het ook vanaf een andere server op dezelfde switch, dus via UTP-kabel? (zoals bij APC)

svbeek
16/09/05, 18:02
Het toewijzen via dhcp is eenmalig. Daarna kun je op de webinterface komen, en hem een vast IP geven. Als je op een andere server even tijdelijk dhcpd aanzet, of een laptop meeneemt zou het geen enkel probleem moeten zijn om dit in een datacentrum te doen.

Mikey
17/09/05, 11:16
Origineel geplaatst door svbeek
Ik heb net de laatste verkocht, dus moet weer bestellen. Levertijd is dan ongeveer twee weken. Prijs is 223.28 euro ex btw, verzend en verpakkingskosten zijn 7,50.

Heb even de demo opnieuw online gezet:

http://srv02.elexis.nl/epcdemo/epc.php voor het userscript, username epc, password epc

http://srv02.elexis.nl/epcdemo/admin.php voor het admin script, username admin, password admin

Mvg
Sander

Voor degene die nog meer willen dan dit is tevens de poort status ed uit te lezen. Ik weet niet hoe svbeek het gemaakt heeft, ik heb in zijn geheel in php geschreven inclusief de koppeling naar de epc. Vind dat perl bestand niet de beste methode ;)

PeterT
17/09/05, 15:12
Mooi scriptje mike :)

Deltaned
17/09/05, 18:27
En jammer dat ik hetscriptje van svbeek niet werkend krijg, althans, volgens het script wordt de poort gereset, echter er gebeurt 0,0 op de EPC
Dinsdag weer in het DC anwezig om de aanpassingen te gaan testen

euro-access
17/09/05, 19:03
is de source ergens te downloaden?

Thafusion
17/09/05, 19:33
Kunnen ze nog besteld worden ? Zoja wanneer kunnen ze weer geleverd worden wil er 1 bestellen.

xserve
17/09/05, 20:10
Origineel geplaatst door euro-access
is de source ergens te downloaden?
Die krijg je van svbeek als je er eentje besteld. Zitten handige functies in die je zelf overal in kunt implementeren. Wij hebben er zelf ook een systeem omheen geschreven.

euro-access
17/09/05, 20:21
ik heb al zo'n switch (epc) maar dat scriptje nog niet

svbeek
17/09/05, 20:27
Switches blijven bestelbaar, voor bestelling mailen naar sander@elexis.nl
Bij een switch krijg je het scriptje er gratis bij, los vraag ik er 25 euro voor

Mvg
Sander

euro-access
17/09/05, 20:34
is er een demo te zien?

Mikey
17/09/05, 21:26
Origineel geplaatst door euro-access
is de source ergens te downloaden?

Ik zal de mijne destijds ook beschikbaar stellen nadat een deel door ioncube heen geweest is.

svbeek
18/09/05, 01:23
De demo is hier te zien:

http://srv02.elexis.nl/epcdemo/epc.php voor het userscript, username epc, password epc

http://srv02.elexis.nl/epcdemo/admin.php voor het admin script, username admin, password admin

De layout is erg simpel, omdat de meeste mensen er toch een eigen pagina omheen bouwen.

euro-access
27/09/05, 21:52
je kunt niet de status zien zoals bij apc

off en on?

Mikey
27/09/05, 22:42
Origineel geplaatst door euro-access
je kunt niet de status zien zoals bij apc

off en on?

Met beetje scripten kan alles.

beenske
22/10/05, 21:23
Zijn deze EPC's nog leverbaar ?
Ik heb wel interesse voor 1
kan u mij de verzendingskosten meedelen aub (naar België)

Zijn er kabels bijgeleverd ? (van EPC naar server)

mvg

Euro-Servers
22/10/05, 21:57
Hetzelfde voor mij :) Ik zoek er ook nog eentje
Zijn ze trouwens al gezakt in prijs? Wat kosten ze nu nog?

svbeek
23/10/05, 11:53
Ik heb er nog een paar op voorraad, als ik nieuwe moet bestellen duurt het +/- een week voor deze weer binnen zijn.
Prijs is nog steeds 223,28 ex btw. Er zit alleen een stroomkabel voor het apparaat zelf bij, een kabelset voor de servers (8 kabels van 2 meter lengte) is mee te bestellen voor 25 euro.
Verzendkosten binnen nl zijn 7,50 euro, naar belgie 20 euro. Indien belgische kopers beschikken over een geldig btw nummer hoeven ze geen btw te betalen.

Euro-Servers
23/10/05, 11:59
Zijn die kabels dezelfde als te gebruiken voor een APC?

EDIT:

Juist m'n mail gelezen => ja dus :)

beenske
23/10/05, 12:02
Ok ik wens 1 te bestellen,

gelieve gegevens te versture naar steven[at]unix-solutions.be

Ik beschik over een geldig btw nummer

Bedankt

fusehost
27/10/05, 14:53
svbeek: kan je ze ook krijgen met de rackbeugels aan de andere kant (maw: stroomkabels vooraan inpluggen ipv achteraan)? Dit is zo bij een APC is toch een heel pak makkelijker!

svbeek
27/10/05, 16:06
Nope sorry. Helaas zitten de rackbeugels vast aan het apparaat zelf.

svbeek
12/11/05, 18:56
Weer uit voorraad leverbaar!

Ijsbox
17/12/05, 16:24
Klinkt als een mooi product, wat zijn de ervaringen ermee?

Deimos
17/12/05, 16:26
Origineel geplaatst door Ijsbox
Klinkt als een mooi product, wat zijn de ervaringen ermee? Sinds versie 1.04 hier geen problemen meer. :)

MediaServe
17/12/05, 17:19
Origineel geplaatst door Ijsbox
Klinkt als een mooi product, wat zijn de ervaringen ermee? Zeer positief hier, heb er een aantal in gebruik :)

Deimos
18/12/05, 00:02
De v1.04 firmware kan worden gevonden op:
http://deimos.starhost.nl/epc/

Letop ik bied geen ondersteuning voor deze firmware, evenals het flashen voor eigen risico is. De firmware heb ik ontvangen van de EPC makers.

euro-access
04/01/06, 22:56
Ik kan nog steeds geen status zien.

kan iemand mij helpen hiermee?

thnx

SystemZ
04/01/06, 23:54
SVBeek.

Heb hier intresse in. Heb je reeds gemailt...


Verder heeft iedereen hier goede ervaringen mee??

Thx

Deimos
06/01/06, 18:35
Ik heb inmiddels weer een nieuwe firmware gekregen van de leverancier. Wat ik heb begrepen zorgt deze firmware ervoor dat de http poort altijd open blijft.

http://dev.starhost.nl/epc/

Ijsbox
07/10/06, 17:12
om maar weer eens een antiek topic af te stoffen hoe werken de epc's bij anderen? Degene die wij hebben hangen is ook met de nieuwe firmware niet meer te bereiken via http na een tijdje :(

Zou het zowieso leuk vinden als de voor iedereen zichtbare statuspagina uit te zetten was.

Netfeed
07/10/06, 17:17
Draait hier weer stabiel sinds de firmware upgrade van: epc_8x_v1.04_6b

Ijsbox
07/10/06, 17:26
waar vind ik die firmware, die staat niet op de website van de fabrikant.

Netfeed
07/10/06, 17:34
waar vind ik die firmware, die staat niet op de website van de fabrikant.

http://netfeed.nl/software/epc/epc_8x_v1.04_6b.zip :W:

Deimos
26/10/06, 22:35
Iemand enig idee hoe het kan dat het conf ding wel het apparaat vind maar dat het onmogelijk is om bij de optie te komen om een nieuwe firmware erop te zetten?

Deimos
26/10/06, 22:47
Gelukt :). Moest die rot knop al indrukken zodra de stroom erop ging en niet pas zodra die er op stond.

Ijsbox
26/11/06, 20:13
Is er een firmware nieuwer dan: epc_8x_v1.04_6b want ik heb nogsteeds dat ie onbereikbaar wordt.....

IceHosting
27/11/06, 15:12
@ijsbox,

Dacht hier ook dat de problemen de wereld uit zouden zijn, 1 van de 2 epc's is weer offline verschenen... (firmware 6b)

zo zie je maar weer, goedkoop is duurkoop.......
Maar ben benieuwd of er een nieuwere firmware beschikbaar is.

SF-Jeroen
28/11/06, 00:00
Desnoods schroef je het ding open en haalt de draadjes van het knopje weg :P

Ijsbox
28/11/06, 14:13
Desnoods schroef je het ding open en haalt de draadjes van het knopje weg :P

en dan? nu is het gewoon een u kastruimte verspilt omdat je de servers net zo goed in een stekkerdoos kan pluggen....

gjtje
28/11/06, 15:03
Ik gebruik hem nu ook als stekkerblok, alle poortjes aan, netwerk eruit en klaar. :)

Ijsbox
13/12/06, 20:41
er is hoop:


By now we are heading towards the launch phase for a completely
redesigned EPC hardware. The product has been engineered completely new
in terms of hardware and software. The IC which did all the TCP stuff is
replaced, so you will not run into this problem anymore. Furthermore we
included a serial console interface to be capable of acting when network
errors occur.

zal deze binnenkort gaan testen en de resultaten laten weten :)

Gomer
13/12/06, 23:05
Dus, er komt een software update voor huidige EPC's aan?

Ijsbox
14/12/06, 00:46
Dus, er komt een software update voor huidige EPC's aan?

nee een hardware update :)

MediaServe
14/12/06, 02:55
De fabrikant heeft ons inmiddels aangeboden om alle oude EPC switches om te ruilen voor de nieuwe types. Ik vind dit erg netjes van ze en ga er waarschijnlijk wel op in. Alles bij elkaar hebben deze (oude type) EPC switches wel voor een hele hoop ellende gezorgd.

DutchTSE
01/01/07, 17:27
is er al wat meer bekend? Ik heb wel interesse in 1.. mits hij dus de nieuwe hardware versie bevat :)

Linds
02/01/07, 02:19
ik dunno hoor guys maar ik heb er 1 2de hands aangeschaft en dat ding draait als een tiet.. zelfs al probeer ik hem te laten crashen doet ie het niet :/

Ijsbox
07/01/07, 16:43
ik dunno hoor guys maar ik heb er 1 2de hands aangeschaft en dat ding draait als een tiet.. zelfs al probeer ik hem te laten crashen doet ie het niet :/

het zou iets met een IC te maken hebben die bij een aantal versie 1 machines problemen gaf en die in versie 2 vervangen is.

DutchTSE
07/01/07, 20:25
is er al wat meer bekend? Ik heb wel interesse in 1.. mits hij dus de nieuwe hardware versie bevat :)
iemand enig idee?

Remigius
07/01/07, 21:05
Ik ben ook op zoek naar een EPC met de nieuwe hardware. Misschien dat iemand weer eens een inkoopsactie kan organiseren? :)