PDA

Bekijk Volledige Versie : Lezen Lezen Lezen



janneman
29/05/05, 21:04
Het wemelt inmiddels van de onzin reacties in dit onderdeel.

Als iemand een bericht post "ik zoek auto gerelateerde namen" dan is het dus niet erg zinvol om een reply te geven a la "ik heb fietskopen.nl nog, misschien is dat ook wat voor je".

En als er expliciet gevraagd wordt om namen met traffic post dan ALLEEN namen die voorzien zijn van statistieken!!!!

systemdeveloper
25/08/06, 08:48
Ik heb nog:

www.eroticdansers.com
www.eroticdansers.eu

Traffic samen: ca. 80 bezoekers per maand. (nou ja, deze maand..., vorige maand 14 of zo)
Inkomsten: geen idee eigenlijk dus dan zal het wel erg weinig/0 zijn. Domein is nog niet zo oud.

Interesse en wat bied je ervoor?

J.

janneman
25/08/06, 11:21
Er wordt toch gevraagd om WEBCAM DOMEINEN?!?!?!
Zo heel erg lastig is dat toch niet, lezen?

Je moet toch heel veel creatief zijn wil je 'Erotic Dansers' (foutief gespeld overigens) zijn als webcam gerelateerd!?

systemdeveloper
25/08/06, 11:26
Er wordt toch gevraagd om WEBCAM DOMEINEN?!?!?!
Zo heel erg lastig is dat toch niet, lezen?

Je moet toch heel veel creatief zijn wil je 'Erotic Dansers' (foutief gespeld overigens) zijn als webcam gerelateerd!?

Staat toch niet bij dat er WEBCAM in de domeinnaam moet zitten? Hou ik het toch lekker zelf :)

Keizer
28/08/06, 11:31
Beste Heer,

Ik heb wel

X-je.nl en X-je.eu

Wellicht is dit wat?


nee dit is webcam gerelateerd zeker!

en janneman als jij nou eens leest voordat je de held uit gaat hangen:

domeinen als:
hetelivecam.nl
geilelivecams.nl
stonden ook in mijn lijst!

daarbij heb ik gemeld dat er maar een paar het woord CAM bevatten.

als je nou blondebitches.nl pakt dan kunnen daar toch ook blonde bitches achter een cam zitten? TS vraagt helemaal niet expliciet om domeinen waar het woord cam in verstopt zit!

tijd dat je je ook aan je eigen regels houdt

cwf
28/08/06, 12:54
Er wordt toch gevraagd om WEBCAM DOMEINEN?!?!?!
Zo heel erg lastig is dat toch niet, lezen?

Je moet toch heel veel creatief zijn wil je 'Erotic Dansers' (foutief gespeld overigens) zijn als webcam gerelateerd!?

Wie zegt dat er 'cam' in de domeinnaam verwerkt moet zijn? Iedereen moet zich idd. aan de regels houden, maar doe dat dan ook zelf ;)


wordt = word
heel veel creatief
zijn = zien

Keizer
28/08/06, 14:10
en als iemand auto gerelateerde namen zoekt hoeft het domein het woord auto toch niet te bevatten?

en ja dan doel ik op deze thread:

http://www.webhostingtalk.nl/domeinnamen-te-koop-gevraagd/101983-webcam-domeinen-en-sites-18-a.html

janneman
28/08/06, 14:23
Ach gossie, er zijn weer een paar mensen beledigd zie ik.

blondbitches.nl uitleggen als webcam domein slaat nergens op, x-je.nl uitleggen als webcam domein slaat al helemaal nergens op, eroticdansers.com is naast een foutief gespelde naam ook niet erg web gerelateerd.
Ik zeg ook nergens dat het woord webcam in de naam moet voorkomen, maar de TS zoekt namen waar mensen op afkomen die op zoek zijn naar webcams. Niet naar namen die de verkoper via 6 omwegen uitlegt als webcam gerelateerd.

Overigens staat voor gebrek aan respect voor een Moderator een fiks aantal punten, dus wellicht ook wijs om op je woorden te letten.

cwf
28/08/06, 14:49
Als iemand een bericht post "ik zoek auto gerelateerde namen" dan is het dus niet erg zinvol om een reply te geven a la "ik heb fietskopen.nl nog, misschien is dat ook wat voor je".


Dat was in bovenstaand topic niet overal aan de orde. Je dient zelf ook goed te lezen. Sommige domeinnamen kunnen prima voor cam doeleinden worden gebruikt.

''Overigens staat voor gebrek aan respect voor een Moderator een fiks aantal punten, dus wellicht ook wijs om op je woorden te letten.''

Beetje zwak om er zo onderuit te komen (mening, geen feit). Heeft niets met respectloos te maken. Het zijn gewoon meningen.

---------------------------

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

systemdeveloper
28/08/06, 15:52
Ach gossie, er zijn weer een paar mensen beledigd zie ik.

Overigens staat voor gebrek aan respect voor een Moderator een fiks aantal punten, dus wellicht ook wijs om op je woorden te letten.

Ik ben iig niet beledigd. Maak je daarover maar niet druk.

Maaruh, waar kan ik zien hoeveel punten ik al heb? Ik zou namelijk graag nog iets over respect zeggen, maar ik weet niet precies hoeveel punten dat me kost :( ...

janneman
28/08/06, 16:35
Als je punten hebt, dan kun je dat zien.
Jij hebt geen punten dus.

Ik zal een aantal berichten even moven naar een andere thread, om dit topic schoon te houden.

Edit: verschillende berichten verplaatst.

Keizer
28/08/06, 16:56
janneman verdien je hier geld mee?

janneman
28/08/06, 17:03
janneman verdien je hier geld mee?


Hahahaha, nee helaas

ErikKosters
12/12/06, 08:26
Wijsneus.

bakkerl
12/12/06, 08:49
Overigens staat voor gebrek aan respect voor een Moderator een fiks aantal punten, dus wellicht ook wijs om op je woorden te letten.

En het beetje respect wat je had ben je van mijn kant uit hierbij ook geheel kwijt geraakt. Respect verdien je, dat dwing je niet af omdat je toevallig iets meer mag.

Lennard

phreak
12/12/06, 08:49
Ach gossie, er zijn weer een paar mensen beledigd zie ik.

Overigens staat voor gebrek aan respect voor een Moderator een fiks aantal punten, dus wellicht ook wijs om op je woorden te letten.


Even mijn gedachten, als in een mening, ik had altijd het idee dat dit een discussieforum is/was, maar laatste tijd blijkt dit weer eens zwaar tegen te vallen en wordt alles gesloten zonder ook maar enige mogelijkheid tot discussie, en om nu te zeggen dat je niet tegen een mod in mag gaan dat het punten gaat kosten, vind ik een beetje op machtsgeilheid lijken ..

ShowU
12/12/06, 11:48
je kunt naast topics kicken, natuurlijk ook overal over z**ken

janneman
12/12/06, 12:15
Ik heb iets gemist geloof ik, dat er na 4 maanden opeens allemaal frustraties naar boven komen :huh:

Freezer
12/12/06, 13:14
Misschien gaat het om je manier hoe je communiceert. De boodschap is misschien wel juist, maar de manier hoe je soms je mening verwoordt getuigd nou niet echt van empatisch vermogen. Dat kan dus bij mensen onprettig overkomen.

Maw: Behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden, ipv ze af te bekken in een posting en daarna nog terloops vermelden dat ze paar punten kunnen ontvangen als jij het niet met ze eens bent.

internettoday.nl
27/04/07, 07:30
-knip Janneman- bord voor je hoofd

webbenjamin
24/01/08, 00:58
(wonko-edit) dit hoort hier niet thuis...

domeinverkoop
25/01/08, 16:16
haha je bent er maar druk mee Ja ;)