PDA

Bekijk Volledige Versie : Linxhosting?



msvdh
28/05/05, 17:15
DOMENICO EDIT: dit probleem is inmiddels opgelost!

Beste,

Nu inmiddels al meer dan een maand is mijn site www.amersfoort-nieuwland.info offline. Het domeinnaam heb ik zelf gekocht bij www.je-eigen-domein.nl, en de hosting is gesponsored bij linxhosting.nl.
Het offline zijn van mijn site (die vele buitelandse bezoekers had) is niet de schuld van het domein, maar waarschijnlijk van Linxhosting. Deze site, en alle andere sites van klanten, zijn al een eeuwigheid offline.
Wie kan mij verduidelijking hierover geven?
Ik heb nog geen contact met Luuc gehad, wellicht moet ik hem even bellen, maar eerst wil ik jullie reactie weten.
Graag zou ik ook mijn site weer online willen zien, dus als iemand een kleine webruimte aan wil bieden, dan kan ik het domein er heen forwarden, zodat de site in iedergeval weer te bezoeken is.
Het gaat hierbij om een informatieve site, over de nieuwste wijk in Amersfoort-Noord. Waarom is deze wijk zo speciaal? Omdat we de grootste wijk van de wereld zijn met meeste aantal zonne-energie motoren (dwz. 60% van de wijk ongeveer krijgt stroom van zonne-energie, dmv zonnepanelen).
Graag een reactie.

Met vriendelijke groet,
Mathijs van der Hurk

BsHosting
28/05/05, 17:19
beste,

als je dit even in het goede topic plaatst "aanbieding vragen oid" dan zijn er zat die je wel kunnen helpen.

msvdh
28/05/05, 17:50
Het ging me niet zo zeer om de 'aanbieding' van Hosting, maar om verduidelijking vanuit LinxHosting. Ik heb een PM gehad van Luuc.
Dit topic kan dicht. Bedankt voor ieders moeite

IceHosting
28/05/05, 18:08
Ik ben ook wel benieuwd wat er met linxhosting aan de hand is. Heb veel klaten gekregen die eerder bij hun zaten.

Sphere
29/05/05, 22:35
Graag zou ik ook mijn site weer online willen zien, dus als iemand een kleine webruimte aan wil bieden, dan kan ik het domein er heen forwarden, zodat de site in iedergeval weer te bezoeken is.


Beste,

Wij, willen u tijdelijk webruimte aanbieden voor uw site totdat uw host weer online is.

Overigens zou het beter zijn geweest dat je eerst hebt geprobeert te bellen voordat je hier een bericht post.

msvdh
30/05/05, 16:45
Inmiddels heb ik al webruimte. Ik zei ook in mijn openings bericht van 'Misschien had ik eerst moeten bellen'. Bedankt voor ieders moeite

eriknv
21/12/05, 20:09
En ja hoor het zoveelste gezeik met Linxhosting.

Ik heb nu al zoveel problemen gehad met deze hosting. Nu staat er opeens op mijn website http://www.gratisdatingsite.nl/ :
Wegens administratieve redenen is deze domeinnaam geblokkeerd
Voor informatie kunt u contact opnemen met de beheerder van deze domeinnaam.......

Ga je naar de website van Linxhosting, krijg je precies dezelfde melding. Nu mag ik eigenlijk niet zeuren omdat de website is gesponsord maar deze sponsoring heb ik aangeboden gekregen nadat eerder ook lange periode (langer dan een maand) mijn website offline was. De reden toen was onduidelijk:S en ik werd heletijd aan het lijntje gehouden nadat ik meerdere keren had gebelt.

Wat moet ik doen en hebben er nog meer mensen problemen met Linxhosting?

Esbes
21/12/05, 20:35
Origineel geplaatst door eriknv
En ja hoor het zoveelste gezeik met Linxhosting.

Ik heb nu al zoveel problemen gehad met deze hosting. Nu staat er opeens op mijn website http://www.gratisdatingsite.nl/ :
Wegens administratieve redenen is deze domeinnaam geblokkeerd
Voor informatie kunt u contact opnemen met de beheerder van deze domeinnaam.......

Ga je naar de website van Linxhosting, krijg je precies dezelfde melding. Nu mag ik eigenlijk niet zeuren omdat de website is gesponsord maar deze sponsoring heb ik aangeboden gekregen nadat eerder ook lange periode (langer dan een maand) mijn website offline was. De reden toen was onduidelijk:S en ik werd heletijd aan het lijntje gehouden nadat ik meerdere keren had gebelt.

Wat moet ik doen en hebben er nog meer mensen problemen met Linxhosting?

Misschien gewoon even contact opnemen met Luuc?

eriknv
21/12/05, 20:45
Misschien heb ik daar nu geen zin meer in, ik heb hem al vaak genoeg gebeld en ik wou zijn naam ook liever niet noemen, niet zo aardig.

®on
21/12/05, 20:52
Origineel geplaatst door eriknv
Misschien heb ik daar nu geen zin meer in, ik heb hem al vaak genoeg gebeld en ik wou zijn naam ook liever niet noemen, niet zo aardig.
Ik vind dat je wel erg snel conclusies trekt; deze melding komt van registratiecentrale af, niet van linxhosting. Aangezien Luuc vanaf 1 januari zelf SIDN deelnemer wordt, gok ik erop dat er een zakelijk geschil is tussen beide partijen. Wie daaraan schuldig is kan je niet zeggen.

Ik heb wel begrijp voor je, want jij kan er verder weinig aan doen, en jij doet alleen zaken met Linxhosting, niet met de andere partij. Maar als je zelf geen zin hebt om contact te zoeken, vind ik dit bericht ook weinig netjes van je. Dan lijkt het meer op zwartmakerij. Je geeft Luuc namelijk geen kans om het spoedig op te lossen, maar zoekt direct de publiciteit.

Luuc
22/12/05, 01:13
Origineel geplaatst door eriknv
En ja hoor het zoveelste gezeik met Linxhosting.

Ik heb nu al zoveel problemen gehad met deze hosting. Nu staat er opeens op mijn website http://www.gratisdatingsite.nl/ :
Wegens administratieve redenen is deze domeinnaam geblokkeerd
Voor informatie kunt u contact opnemen met de beheerder van deze domeinnaam.......

Ga je naar de website van Linxhosting, krijg je precies dezelfde melding. Nu mag ik eigenlijk niet zeuren omdat de website is gesponsord maar deze sponsoring heb ik aangeboden gekregen nadat eerder ook lange periode (langer dan een maand) mijn website offline was. De reden toen was onduidelijk:S en ik werd heletijd aan het lijntje gehouden nadat ik meerdere keren had gebelt.

Wat moet ik doen en hebben er nog meer mensen problemen met Linxhosting? Beste Eric,

Met alle respect, maar we/ik heb(ben) je nooit aan het lijntje gehouden. Als er iets is vertel ik het eerlijk, ik had gehoopt dat je dat (inmiddels) wel wist. We hadden destijds een conflict met een provider. We spreken hier over meer dan een half jaar geleden.

Morgenochtend zijn de domeinnamen weer online, het betreft hier inderdaad een misverstand met Registratiecentrale. Omdat alle nameservers van alle bij Registratiecentrale registreerde domeinnamen zijn gewijzigd, en er pas morgenochtend een zone-update bij de SIDN plaatsvind... zijn de domeinen morgenochtend pas weer online. De lange "downtime" heeft dus een technische reden. Een dnsverwijzing was helaas geen optie.

Het klopt inderdaad dat Linxhosting met ingang van januari '06 deelnemer is van de SIDN. Echter staat dit los van dit incident.

No hard feelings, maar gelieve in het vervolg even te bellen. :)
Linxhosting heeft in haar verleden "slechts" 1 groot probleem te voorduren gehad, zoveel problemen zijn het dus niet geweest. Zover ik weet ben je altijd keurig geholpen door mij en mijn collega... nietwaar?

Ik betreur deze menselijke fout (openbaar forum, de precieze oorzaak vermeld ik niet op dit forum) ten zeerste, maar het kan de beste overkomen. Ik (niet een collega, niet Registratiecentrale) ben de schuldige... Ik neem daarom alle verantwoordelijk op mij maar ik ben (gelukkig?) ook maar een mens.

Overigens, geen slecht woord over Registratiecentrale..
Het is een goede en betrouwbare registratiepartij.

// Het betreft hier ongeveer 70 domeinnamen, de overige domeinnamen die elders zijn ondergebracht zijn gewoon online. Morgenochtend, middag en avond zal ik iedere klant/domeinhouder, indien mogelijk, persoonlijk informeren over de toetracht van dit incident.

Zodra je dit bericht leest is je domein waarschijnlijk weer online.

eriknv
22/12/05, 11:08
Hierbij bied ik mijn excuses aan. Ik was gisteren in een beetje chagrijnige bui. Inmiddels doet de website het weer, daarvoor mijn dank.

Luuc
22/12/05, 11:12
Origineel geplaatst door eriknv
Hierbij bied ik mijn excuses aan. Ik was gisteren in een beetje chagrijnige bui. Inmiddels doet de website het weer, daarvoor mijn dank. Hierbij ook nogmaals mijn welgemeende excuses,
zonder mijn fout had dit niet hoeven te gebeuren :)

100% van het klantenbestand is gelukkig weer online.