PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitgebreide Dancesite dance4all.nl



Yourprofile
27/05/05, 12:02
Beste Mensen,

Bij deze verkoop ik http://www.dance4all.nl Het betreft een dancesite waarbij bezoekers de mogelijkheid hebben om zich eigen te registeren en zo gebruik kunnen maken van de tal van opties dat dance4all bied. Ik verkoop de site omdat ik er haast geen tijd voor heb.

Wat krijg je als je dance4all overneem:
Je krijgt alles wat je zie. De domeinnaam dance4all die nog een jaar lang geldig is. Tevens support tijdens de overname is geen enkel probleem. Daarnaast kan je heel veel dingen met de script waaronder het beginnen van een weblogsite of een nieuwssite.

De site heeft 90 leden die je erbij krijg stats zijn niet bekend aangezien ik het niet bijhou.

Bieden vanaf 130 euro opbieden met 10 euro.

Testaccount zodat je kan zien wat de site bevat:

Inlognaam: Emanuel
wachtwoord: 123456

Basic-it
27/05/05, 12:11
Misschien handig om een teller voor de komende week er op te zetten dat je ongeveer het aantal bezoeken kan laten zien.

janneman
27/05/05, 13:28
Houden we het gezellig?

Yourprofile
27/05/05, 14:20
Moet je bij hem zijn en niet bij mij. Hij gaat de hele tijd offtopic.

janneman
27/05/05, 22:37
Thread opgeschoond.

Wat de mensen proberen te zeggen is dat je meer kans maakt om een verkoper te vinden als je ook aan kunt geven hoeveel bezoekers je hebt.
Jou boeit het misschien niet, maar potentiele kopers boeit het misschien wel.

Je stelt je wat vijandig op; dat doen de meeste verkopers niet.
Vandaar dat je reakties oproept.

Relax een beetje, en als je wilt verkopen dan kan het geen kwaad om er even 3 minuten werk van te maken en er een tellertje op te zetten.

Yourprofile
27/05/05, 22:44
Origineel geplaatst door janneman
Thread opgeschoond.

Wat de mensen proberen te zeggen is dat je meer kans maakt om een verkoper te vinden als je ook aan kunt geven hoeveel bezoekers je hebt.
Jou boeit het misschien niet, maar potentiele kopers boeit het misschien wel.

Je stelt je wat vijandig op; dat doen de meeste verkopers niet.
Vandaar dat je reakties oproept.

Relax een beetje, en als je wilt verkopen dan kan het geen kwaad om er even 3 minuten werk van te maken en er een tellertje op te zetten.

De site bestaat pas dus wat zou die moeten hebben qua bezoekersaantal denk net 10 bezoekers per dag. Daarnaast vind ik de site met de layout al rond de 150 euro waard. En dat mensen me posts fout opvatten is niet me bedoeling. Kijk ik ben gewoon eerlijk ik doe helemaal niks met de site en ben druk genoeg met een profielensite van me en daarom doe ik hem weg. Maar als iemand echt een teller erop wil dan wil ik best een teller op de site gooien of een screenshot posten.