PDA

Bekijk Volledige Versie : WA verzekering



mind
24/05/05, 12:21
Recent ben ik tot de conclusie gekomen dat de verzekeringsmaatchappij waar ik nu verzekerd ben het niet echt snapt wat webhosting in houd. Er wordt een partij moeilijk gedaan over verschillende risico adressen (redbus/kantoor). Ik begin hierdoor het gevoel te krijgen dat als het tot een schade komt ik fijn achter het net ga vissen. Dat is dus duidelijk niet de bedoeling.

Mijn vraag is nu, met welke maatschappijen doen jullie zaken en hoe bevalt het....

Mvgr,

Kees

froggie
26/05/05, 09:09
Om deze (voor mij) interessante vraag nog wat leven in te blazen.

Hoe (en waar) heb jij je bedrijf en je hardware verzekerd? Of is verzekering van hardware onzin en kun je je geld beter investeren, of iig iets anders mee doen?

MediaServe
26/05/05, 09:48
Ik doe alles via de ABN Amro, ook omdat ik daar familie heb werken die alles voor mij regelen ;)

Santario
26/05/05, 13:22
Ja, een WA verzekering. Maar geloof nou niet dat als jij een claim krijgt deze verzekering alles dekt he, daar heb je een beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor nodig ;)

froggie
26/05/05, 14:15
We zijn geinteresseerd in namen en prijzen ;) Dus waar neem je een mogelijke rechtsbijstandsverzekering (DAS heb ik al van gehoord) en aansprakelijkheids verzekering enz af?

InstantXs
26/05/05, 14:27
Letop dat de meeste standaard verzekeringen vrijwel alles uit onze branche uitsluiten (zo ook de genoemde ABN-AMRO, lees de clausules maar eens GOED na).

Wij hebben nu de verzekeringen lopen bij Generali, waar dit wel goed geregeld is.

Misschien handig om een keer een afspraak te maken met een adviseur?

froggie
26/05/05, 14:46
Origineel geplaatst door InstantXs
Misschien handig om een keer een afspraak te maken met een adviseur?
Dat was ik ook wel van plan. Ik beschouw dit meer als veldwerk. Adviseurs zijn vaak duur betaalde mensen en eerst zelf rondkijken kan geen kwaad.

mind
26/05/05, 15:21
Origineel geplaatst door froggie
Dat was ik ook wel van plan. Ik beschouw dit meer als veldwerk. Adviseurs zijn vaak duur betaalde mensen en eerst zelf rondkijken kan geen kwaad.

Hier de zelfde situatie... Ik wil zelf graag eerst weten wat de aandachtspunten zijn voor ik met een adviseur in zee ga. Dus wat is belangrijk bij WA verzekeringen in onze branch en waar laten de standaard verzekeringen het soms af laten weten?

Generali is dus een DO (maar waarom :huh: )
ABN een DON'T

I need input, more input.....:D

mvgr,

Kees

Triloxigen
26/05/05, 15:27
Ik ben erg tevreden over de DAS rechtsbijstand verzekering :)
En de kosten hiervan heb je er al uit als je 1x per jaar een advocaat nodig hebt (voor een kleine zaak).

(Op alle andere verzekeringen zijn nog geen aanspraken gemaakt).

cridea
26/05/05, 18:50
Erasmus verzekeringen is een van de weinigen die onze branche verzekert, deze wordt ook door ABN Amro geleverd en inderdaad ongeveer alle serieuze risico's waarvoor je zo'n verzekering af wilt sluiten worden uitgesloten.