PDA

Bekijk Volledige Versie : Contracten



jgrusewski
23/05/05, 21:19
Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een hosting contract voor mij.
Dit is waarschijnlijk al 100 maal gevraagt maar ik stel de vraag toch.

Het gaat om contracten voor 3 maandelijkse facturatie en 1 jaar gebonden aan het contract.

Mensen alvast bedankt.

xSeries
23/05/05, 21:21
hoi jgrusewski (?)

wij werken niet met aparte hostingcontracten maar met dichtgetimmerde Algemene Voorwaarden.
De klant tekent een opdrachtformulier waarop verwezen wordt naar de AV's.
Op dit opdrachtformulier staan de producten die hij afneemt + prijs per periode, de betaalperiode (maand, kwartaal, jaar), de betaalwijze en alle klantgegevens.

jgrusewski
23/05/05, 22:33
Waar zou ik jullie algemene voorwaarden kunnen vinden en
zou je er bezwaar tegen hebben als ik mijn eigen versie daarvan maak ?

Groeten Jeroen

froggie
24/05/05, 11:44
Vraag anders die jongens van ICTrecht of ze dit voor je willen regelen. Het kost je wel wat, maar je weet dan gewoon zeker dat het goed zit en het staat minder goedkoop dan hier om de AV en contracten van een ander te bedelen.

Santario
24/05/05, 22:16
Origineel geplaatst door froggie
Vraag anders die jongens van ICTrecht of ze dit voor je willen regelen. Het kost je wel wat, maar je weet dan gewoon zeker dat het goed zit en het staat minder goedkoop dan hier om de AV en contracten van een ander te bedelen.

Neem gewoon een abo van 45,- EUR p/m en je hebt een iemand die ook nog eens zonder extra kosten zeer goede juridische documenten voor je opstelt :)

xSeries
24/05/05, 22:18
wij hebben de av's van ons laten maken speciaal voor ons bedrijf en dat heeft ons EUR 1.200,00 gekost...
om ze dan te mailen vindt ik ook weer zonde van het geld ;-)

Santario
24/05/05, 22:39
Origineel geplaatst door xSeries
wij hebben de av's van ons laten maken speciaal voor ons bedrijf en dat heeft ons EUR 1.200,00 gekost...
om ze dan te mailen vindt ik ook weer zonde van het geld ;-)

Das duur, valt mij altijd op dat iedereen 1200 EUR betaalt ;)

xSeries
24/05/05, 22:43
ja inderdaad; maar goed; ze kunnen veel meer besparen dan dat ze kosten als ze goed in elkaar zitten.

Daarnaast is de advocaat die ze heeft opgesteld ook weer een klant dus ja dan kun je weer wat wegstrepen...
voordeel is wel dat je AV's hebt die echt zijn toegesneden op je eigen toko, met besprekingen e.d. zitten er toch al snel wat uren in.

Santario
24/05/05, 22:45
Origineel geplaatst door xSeries
ja inderdaad; maar goed; ze kunnen veel meer besparen dan dat ze kosten als ze goed in elkaar zitten.

Daarnaast is de advocaat die ze heeft opgesteld ook weer een klant dus ja dan kun je weer wat wegstrepen...
voordeel is wel dat je AV's hebt die echt zijn toegesneden op je eigen toko, met besprekingen e.d. zitten er toch al snel wat uren in.

Euhh, je wilt nu beweren dat ze dus eigenlijk nog duurder waren dan 1200 EUR? Sorry maar bij een gemiddeld advocatenkantoor betaal je max. 600 EUR, inclusief maatwerk. Vind het een beetje oplichterij van die advocaat van je, sorry dat ik het zeg :)

xSeries
24/05/05, 22:50
nee, was niet duurder... factuur van advocaat was iets van eur 1200,00. maar daar komt weer omzet voor terug.

enja, een andere is misschien goedkoper maar als ik advocaten moet gaan opzoeken en prijs opvragen schiet ook niet op; hij is al meer dan 5 jaar klant bij ons dus ja...

maar goed; ik vrees dat we een beetje off-topic gaan hier :-S