PDA

Bekijk Volledige Versie : E-mail hosting hoe en wat ?!



ExOrDuS
22/05/05, 15:15
Als men een e-mail hosting heeft, wat gebeurd er dan als men de domeinnaam opvraag in een brouwser ?

Misschien dat iemand mij de werking van e-mail hosting zou kunnen uitleggen.

xSeries
22/05/05, 15:23
Wat wij doen in geval een klant uitlsuitend email wil, is dat wij de domeinnaam naar een aparte site laten wijzen waar op staat dat het domein reeds is geregistreerd.

De mail loopt gewoon naar onze mailserver of naar de mailserver van de klant.

Triloxigen
22/05/05, 15:24
Afhankelijk van wat de hoster ermee doet.
Maar weinig bieden nog e-mail only hosting aan, simpelweg omdat de ruimte toch nodig is. Dus of er nu email of een website op staat...

MediaServe
22/05/05, 15:37
In ons geval kan de gebruiker doen met de domeinnaam, wat hij ook kan wanneer hij alleen een domeinnaam besteld. Dat is dus een persoonlijke parkeer pagina, doorsturen of een framepagina van maken.

Dotdns
25/05/05, 14:04
Wij halen de optie ftp en file manager eraf.
en wie de domein bezoek , krijg enkel een geregistreerde domein te zien

WH-Tim
25/05/05, 14:11
en hoe doen jullie het met emailtraffic dan? zit hier een cap op of maakt dat allemaal niets uit?

Dotdns
25/05/05, 14:17
we maken eigenlijk een ruimte van 6 Mb op 100.
waar de klant telkens aanmaak kan doen.
ofwel 6 account van 1 mb , of 3 van 2 enz...
redirect , 999
dus een gewoon ruimte , waar hij gewoon geen files kan uploaden

dit ook aangezien , ze meestal 7/10 later dan toch een web willen opbouwen , dan moeten we enkel een upgrade toepassen !!
snel en makkelijk

FransVanNispen
25/05/05, 16:38
Wij leveren niet alleen email. Maar de klant hoeft natuurlijk geen website op zijn domein te zetten als hij dat niet wilt.

MediaServe
25/05/05, 16:40
Origineel geplaatst door uhosting
ofwel 6 account van 1 mb , of 3 van 2 enz...Is dat niet een beetje weinig? Ik heb bij mijn provider al gratis 25 MB voor 5 accounts. Ik krijg geregeld e-mails die opzich al groter zijn dan 6 MB.
Origineel geplaatst door WH-Tim
en hoe doen jullie het met emailtraffic dan? zit hier een cap op of maakt dat allemaal niets uit? Ik houd dit niet echt niet de gaten, gewoon Fair Use Policy :)

Dotdns
25/05/05, 17:12
De email traffic maakt eigenlijk niet zo uit he !
er is een bdw van 100.
Tja , en de 6 mb op 100 voor 3 € p/jaar , is toch niet overdreven he.
Als de klant vraag om upgraden, (voor email ) doen we ook niet moelijk om wat extra te geven !!

Voor de emails groter dan 6 , kiezen de meeste toch voor de forwaard optie dat ze zelf kunnen beheren
Ze hebben hun Cpanel , en zijn vrij van te doen wat ze willen he