PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoge Game OVT domeinen tekoop



Mbolat
22/05/05, 02:46
Ik heb een lijst NIET geregistreerde Hoge OVT domeinen te koop. Het zijn TYPO's van gamesites.

De ovt zijn als volgt

57
46
39
32
31
28
25

minimaal 10 euro

ophogen met 2,5

vertel ik de koper alle domeinen...

In de regels heb ik nergens gelezen dat dit niet mag, als het toch niet mag verdwijder berciht aub :)

Voor meer info:
Mail: mehmet.bolat@gmail.com
msn: supermemo13@hotmail.com

wdekreij
22/05/05, 11:03
Zijn dit OVT waarde incl. extentie? En zijn het allen .nl domeinen of ook andere?

Ps. Ik heb je op msn geadded.

Oja: zet ook even neer wanneer de veiling afloopt :)

domeinverkoop
22/05/05, 11:21
10,-

janneman
22/05/05, 12:26
Wat mij betreft mag dit, maar volg dan wel alle veilingregels (eindtijd) en vermeld ook of dit de OVT waarde is inclusief of exclusief extentie.

Mbolat
22/05/05, 12:55
de domein namen zijn inc. extensie dus .nl

eind tijd is 21:00 vanavond

even voor de duidelijkheid de Typo is van 1 gamesite ik heb, perongeluk zie ik nu van game siteS geschreven maar het is game site.

janneman
22/05/05, 13:01
Origineel geplaatst door Mbolat
de domein namen zijn inc. extensie dus .nl


Je begrijpt het niet helemaal denk ik, ik bedoel: is de overture uitkomst incl. of excl. extentie?

Wanneer krijg je die uitkomst?
Als je
tiepfautnaam ingeeft?
of als je
tiepfautnaam.nl ingeeft?

Dat is nogal een belangrijk verschil namelijk ;)

Mbolat
22/05/05, 13:04
Origineel geplaatst door janneman


Je begrijpt het niet helemaal denk ik, ik bedoel: is de overture uitkomst incl. of excl. extentie?

Wanneer krijg je die uitkomst?
Als je
tiepfautnaam ingeeft?
of als je
tiepfautnaam.nl ingeeft?

Dat is nogal een belangrijk verschil namelijk ;)

ik begreep het wel helemaal de overture uitkomst is zoeits: ditiseentest.nl
ovt is 30 zoiets dus de extensie tik ik mee in.

wdekreij
22/05/05, 13:08
12,50

bdj2005
22/05/05, 13:21
Origineel geplaatst door Mbolat


even voor de duidelijkheid de Typo is van 1 gamesite ik heb, perongeluk zie ik nu van game siteS geschreven maar het is game site.

dit maakt het voor mij eerder onduidelijker,

bedoel je dat jij 1 game site hebt en dat de door jou aangeboden name hier typo's op zijn

of

zijn de namen verschillende typo's van verschillende game sites?

Mbolat
22/05/05, 13:37
Alle TYPO's zijn van 1 Gamesite, waar mensen een spelletje spelen. Dus alle typo's zijn afgeleid van 1 gamesite en de site is niet van mij jammer genoeg :D

Weccop
22/05/05, 13:55
Breng je nou mensen op het idee om zelf eens alle groten game sites langs te lopen en te bedenken welke typos erin die domeinen voorkomen en een hoge ovt hebben?

Mbolat
22/05/05, 13:55
Even voor de duidelijkheid:
- De ovt-namen zijn Inclusief de extensies ingetikt
- De namen zijn afgeleid van één game site, waar mensen een spelletje spelen en ik ben niet de eigenaar.

Mbolat
22/05/05, 13:56
Origineel geplaatst door Weccop
Breng je nou mensen op het idee om zelf eens alle groten game sites langs te lopen en te bedenken welke typos erin die domeinen voorkomen en een hoge ovt hebben?

das niet de bedoeling :D neem contact met me op ik zoek hoge ovt in welke categorie dan ook. ik had deze ovt toevallig nog liggen en d8 ik plaatst ze even, kijken of er intresse is :)

Mbolat
22/05/05, 13:57
Hoogste bod momenteel: 12,5 €
Tijd: 10 uur te gaan

WH-Tim
22/05/05, 14:56
15

wdekreij
22/05/05, 15:09
Nvm.. Sorry :)

Mbolat
23/05/05, 00:09
heel "toevallig" is wdekreij vandaag ovt gaan zoeken (hij wou het al doen zegt ie) en vond bijna al mijn domeinen.. op 2 na... die va 32 en 25 dus 15€ hoef ik er niet meer voor als iemand nog intresse heeft 2,5€ mag je het hebben...

msn: supermemo13@hotmail.com
mail: mehmet.bolat@gmail.com

WH-Tim
23/05/05, 00:09
ok ikke

WH-Tim
23/05/05, 00:22
VERKOCHT

janneman
23/05/05, 10:26
Fraai is anders, maar dat kun je helaas wel verwachten als je zoveel informatie erbij verstrekt.
Voortaan zou ik zeggen: .nl domeinen in de categorie games met de volgende OVT. Punt.

wdekreij
23/05/05, 11:00
Ik was al bang dat ik zo afgeschilderd zou worden, ik wil toch even snel mijn zegje kwijt:

Ik had hem toegevoegd (op msn) om het over dit bod te hebben (ik dacht, wellicht een buy-now prijsje). Naja geen buy now, gewoon doorbieden, leek me prima en was ook te verwachten.

Later vroeg ik aan hem vanaf welke OVT (incl. extentie) een domein enigzins redelijk was, gezien hij de enige 'domein-gast' was in m'n msn (ik heb diezelfde vraag toen ook op domeinforum.nl gepost), en hij zei dat dat er nogal vanaf hing en vroeg door naar wat voor domeinen ik dan had.. Ik was nog aan het zoeken, maar gaf het domein die ik op dat moment als laatst had gevonden (waren allemaal afgeleide van 1 site), en toen ik dat zei schrok hij en zei dat dat 'zijn' domeinnaam was.. Als hij me de tip had gegeven om op een bepaalde domeinnaam te gaan zoeken bijv, dan was het (in mijn ogen) anders geweest, maar ik gaf hem de domeinnaam die ik - hoe toevallig ook - op dezelfde dag had gevonden..

En ik was niet 'toevallig' gister aan het OVT-zoeken maar ben daar nu al een weekje mee bezig, elke dag ff OVT-zoeken.. Oefening baart kunst.. Voor hetzelfde geld had ik deze typo's een week geleden gevonden, voor hetzelfde geld wist ik volgende week nog niet van hun bestaan af..

Ik zie het dus niet als 'jatten' ofzo, maar ik heb ze eerlijk gevonden en er is geen enkele tip in mijn richting geweest waardoor ik ze heb gevonden..

Ik heb daarnaat ook niet enkel 'zijn' domeinen geregged, maar ook andere.. En het lijkt me nonsens om extra te moeten betalen voor domeinen die ik heb gevonden, als ik niet had gezegd welke domeinnaam ik had gevonden en gewoon had geregged (zonder gecommuniceerd te hebben met desbetreffende) dan had er helemaal geen probleem kunnen zijn.. En ik kreeg 5 euro korting geboden op elk bod wat ik hier zou uitbrengen, maar dan nog betaal ik voor domeinnamen die ik zelf heb gevonden.. :(

Tot zover mijn zegje, en ik hoor het graag als je (of men) denkt dat ik in dit stukje heb gelogen :)

janneman
23/05/05, 13:58
Ik zei ook niet dat je gejat of gelogen hebt, ik zei alleen 'fraai is anders'

Heeft met een soort ongeschreven wet te maken, maar er zijn er velen die zich er niet aan houden.

Mbolat
23/05/05, 16:38
Origineel geplaatst door janneman
Ik zei ook niet dat je gejat of gelogen hebt, ik zei alleen 'fraai is anders'

Heeft met een soort ongeschreven wet te maken, maar er zijn er velen die zich er niet aan houden.

het gaat mij niet om die 10 euri, maar tis wat je zegt ongeschreven wetten ofzo :P ik bedoel vond het een beetje sneu, ma ja je mag ze met veel plezier gebruiken :P ik lig der nie wakker van :D

Mbolat
23/05/05, 16:40
raai is anders, maar dat kun je helaas wel verwachten als je zoveel informatie erbij verstrekt.
Voortaan zou ik zeggen: .nl domeinen in de categorie games met de volgende OVT. Punt.

dat zal ik voortaan doen :)

wdekreij
23/05/05, 18:16
Origineel geplaatst door janneman
Ik zei ook niet dat je gejat of gelogen hebt, ik zei alleen 'fraai is anders'

Heeft met een soort ongeschreven wet te maken, maar er zijn er velen die zich er niet aan houden.

Jup ik snap die ongeschreven wet wel, maar in mijn ogen gaat die 'wet' op als hij een tip zou geven (of de domeinnamen zelf zelfs) maar er van uit zou gaan dat ik het niet reg zolang ik niet koop. Als ik dan toch zou reggen zou dit duidelijk die wet overschrijden en alles behalve fraai zijn.

Maar nu kwam ik per toeval op hetzelfde domeinnaam, en nog toevalliger: op dezelfde dag.. Tijdens het zoeken naar de serie typo's omtrent de domeinnaam gaf ik dus een voorbeeld aan hem om te kijken of zoiets wat waard was, ik dacht van wel..

Ik heb dit eigenlijk al eerder verteld, maar goed.. Ik vind dus dat dit louter toeval is en die ongeschreven wet in feitte niet eens is overschreden.. En het gaat mij ook niet om die 10 euro, maar om het feit dat ik extra moet betalen voor domeinen die ikzelf heb gevonden, maar een ander ze toevallig ook had gevonden maar niet wilde/kon reggen..

Eigenlijk nogal dubbelop, vrijwel zelfde als mijn andere post dus, maar ik heb 'uhm nu getypt dus post heb maar ook :)

janneman
23/05/05, 18:33
Ok, geen blauwe ogen of bloedneuzen, dus ik gooi de thread op slot ;)