PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] UNC-110L-B , 3Ware 8006-2LP, 1U koeler (SocketA)



D. ter Horst
21/05/05, 16:45
Ik zoek deze onderdelen. Het liefst bij 1 bedrijf / persoon of het moet in de omgeving Zwolle zijn, dan kan ik het wel komen ophalen.

Een Chieftec UNC-110L-B met voeding. Kleur zwart is belangrijk, kast moet nieuw zijn. Inclusief risercard en orginele voeding.

Een 3Ware 8006-2LP (2 poorts SATA RAID) controller, liefst met kabels / software, zonder mag. Hoeft niet nieuw te zijn, moet wel werken. Indien niet nieuw vermeld ook status van het ding en waarom je hem kwijt wilt.

Een 1U koeler voor Socket A. Deze moet een 2500+ koel kunnen houden in de chieftec kast.

Dus het liefst alles in 1 keer (anders kan ik ook meerdere keren verzendkosten gaan betalen), of het moet in de buurt van Zwolle zijn, dan kan ik het ophalen.

flen
21/05/05, 16:48
Voor eerste en laatste -> Twilight INC

Voor de 3ware -> TCW.biz

Cyberdevil
21/05/05, 16:49
Indien het gewenst is hier een opmerking.

Een AMD 2500+ in een 1U case van Chieftec met een 1U koeler is niet aan te raden.

Je ziet maar wat je ermee doet ;)

D. ter Horst
21/05/05, 16:49
Precies, dat zijn 2 webshops. Ik kan het eerste en het 2e ophalen hier in de buurt, maar dan ik de koeler alsnog bestellen. Dan kan ik het net zo goed in 1 bestelling doen, dan ben ik goedkoper uit ivm benzinekosten e.d.

Edit:
@CyberDevil. Ik weet dat die met de 110S kast een probleem is / was. De L heeft al verbeterde koeling, en ik ben al wezen informeren of dit mogelijk is en dit moet gewoon kunnen.

twilightinc
24/05/05, 00:40
wij kunnen inderdaad beiden leveren indien gewenst. echter moeten wij melden dat wij geen webshop zijn maar groothandel die dmv het internet aan extra inkomsten probeert te komen door het als bruikbaar medium te gebruiken.

indien u interresse in beiden heeft ons gelieve te mailen / een pb te sturen. Wij komen dan zo spoedig mogelijk met een offerte.