PDA

Bekijk Volledige Versie : Foto's van Schuberg Philis?



xserve
21/05/05, 00:43
Ik ben op zoek naar enkele foto's van het Schuberg Philis datacenter. Ik kan alleen 2 kleine fototjes vinden van een stukje van de voorkant.

Ik zou graag een beetje een indruk krijgen van het pand en het ontvangst. Heeft iemand daar toevallig wat foto's van? Als het kan ook enkele van de datavloer. Maar het gaat me vooral om de eerste indruk van het gebouw.

VanOsHosting
21/05/05, 00:47
Hier staan een gering aantal, maar elke foto heeft een kans tot een status van dienst, is het niet? ;)
http://www.datacenterpics.com/gallery/thumbnails.php?album=53

InterRacks
22/05/05, 01:52
Lol Die foto's heb ik nog wel gemaakt ;)

We zijn trouwens op zoek naar meer foto's van schuberg. Dus als iemand nog een paar heeft liggen graag naar info@datacenterpics.com of laad via de site op.

@xserver
Ik heb nog wel meer foto's staan, maar die zijn er niet opgekomen omdat dat weer onder bepaalde hosting providers viel, en ook bepaalde personen opstonden (zoals ik) die niet beroemd willen worden:p.

Tekkel
22/05/05, 12:45
En heb je wel toestemming van de eigenaar van die voorste kast (me ;))

InterRacks
22/05/05, 17:25
hehe :p

Ik heb hier en daar wat plaatjes geschoten, geen idee of het is toegestaan van de eigenaars, maar tot nu toe nog niemand horen klagen. ;)

Wat ik echter wel iritant vind, zijn de gasten die die foto's op hun eigen site gaan gebruiken, terwijl ze geeneens toestemming hebben van de fotograaf (ik) of eigennaar van het matriaal dat op de foto staat. ( ze vragen/melden het niet eens).

Dan zie je weer eens een bedrijf die je iets leuks kan bieden, en dan hebben ze JOUW foto's op hun site ;)

Zo zijn er meer bedrijven dan je denkt die mijn foto's gebruiken zonder toestemming of melding ervan. :p

Maar dat boeit me verder ook niet zo, volgende keer zet ik er wel een copyright balkie in. (maar dan zal je zien dat die lui dat balkje eraf halen:p)

xserve
22/05/05, 21:46
Ik wil de foto's niet gebruiken voor publicatie, maar voor mezelf om een indruk te krijgen van het gebouw en het entree. Ik heb van LeaseWeb enkele foto's gekregen van de binnenkant van de datavloer. Buitenkant ken ik nu ook wel, nu nog de receptie/entree. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Keuningen
24/05/05, 00:54
Origineel geplaatst door xserve
Ik wil de foto's niet gebruiken voor publicatie, maar voor mezelf om een indruk te krijgen van het gebouw en het entree. Ik heb van LeaseWeb enkele foto's gekregen van de binnenkant van de datavloer. Buitenkant ken ik nu ook wel, nu nog de receptie/entree. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Misschien een idee om (mis/ge)bruik te maken van een van de vele vrijblijvende rondleidingen die mogelijk zijn?

Gewoon leaseweb bellen of vraag vriendelijk of je een keer langs mag komen als een forumlid hier er toevallig toch is.

xserve
24/05/05, 07:58
Ja, ik ben al bezig met het maken van een afspraak met Leaseweb. De foto's die ik al gezien heb geven een mooi beeld. Daar wil ik wel een keertje rondlopen. :)

Easyracks
24/05/05, 08:37
Ik heb hier nog iets van 20 leuke foto's van SBP, wil je ze?

xserve
24/05/05, 11:13
Nou erg graag Easyracks.

casper@cqhosting.nl

mark_m
24/05/05, 11:28
Zou ik ze ook mogen?

mark@hvmok.nl

Aar
24/05/05, 14:37
En zou ik ze ook mogen?
clay.aar(apendingetje)xs4all(dotje).nl

epiales
24/05/05, 16:52
Ik heb ook erg graag de foto's. Ben namelijk best geinteresseerd in dit datacenter. Maar er zijn helaas erg weinig foto's te vinden.

De foto's kun je opsturen naar:
vanhoef[AT]gmail[puntje]com

Easyracks
24/05/05, 18:17
Dan upload ik ze even ;)

En hier staan ze:

http://www.easyracks.nl/sbp/1/

http://www.easyracks.nl/sbp/2/

Glenn
24/05/05, 18:45
Kogelwerend glas bij de ingang? Redbus heeft geen eens glas ;)

Vane
24/05/05, 19:00
Origineel geplaatst door Glenn
Kogelwerend glas bij de ingang? Redbus heeft geen eens glas ;)

Heeft easynet/novaxess ook :)

InterRacks
25/05/05, 00:34
@easyracks

Vind je het goed dat ik ook de foto's op datacenterpics.com zet?

Goh Keuningen, jij hier? Lang niet op wht gezien :p

xserve
25/05/05, 07:34
Origineel geplaatst door Easyracks
Dan upload ik ze even ;)
Geweldig Easyracks. Dank je wel. Ziet er goed uit!

PC-Group
25/05/05, 10:50
Even een vraagje,
Ik heb vernomen dat het datacentra met openbaar vervoer lastig bereikbaar is ?

SebastiaanStok
25/05/05, 12:01
Origineel geplaatst door InterRacks
@easyracks

Vind je het goed dat ik ook de foto's op datacenterpics.com zet?

Goh Keuningen, jij hier? Lang niet op wht gezien :p

Ik denk dat, een rede heeft :X

Er niks beters voor mij als ik me niet goed voel dan... SERVERS :D

PeterT
25/05/05, 12:45
Origineel geplaatst door PC-Group
Even een vraagje,
Ik heb vernomen dat het datacentra met openbaar vervoer lastig bereikbaar is ?

Valt mee, vanaf schiphol rijden er 2 bussen richting DC.
Anders kan je 't ook nog vanaf hoofddorp doen, die stopt vlak achter het DC, bus vanaf schiphol is 't nog een 5 minuutjes lopen.

smurf
25/05/05, 13:14
had ooit eens geen wagen ter beschikking, dan maar met de trein geweest... Hup busje in samen met een 20 tal knappe KLM airhostesjes :)

Het is wel een erg lange rit voor de afstand dat het maar is.

PeterT
25/05/05, 13:34
Origineel geplaatst door smurf
had ooit eens geen wagen ter beschikking, dan maar met de trein geweest... Hup busje in samen met een 20 tal knappe KLM airhostesjes :)

Het is wel een erg lange rit voor de afstand dat het maar is.

Precies :p

PC-Group
25/05/05, 13:36
Dus 5 minutjes lopen vanaf schiphol ? klinkt opzich toch redelijk te doen :p

InterRacks
25/05/05, 15:27
Hehe, en wat nu als je 5 servers bij je hebt? :p

@Rollerscapes

Daarom zeg ik het ook ;), hij heeft nog 2 servers die van ons zijn, waarvan de 1 er zeker weten staat (is terug gegaan voor garantie). De ander is zogenaamd kwijt.

_arno_
25/05/05, 17:19
gaat zij : http://www.easyracks.nl/sbp/1/DSCF0039.JPG in je rack hangen als je een rack afneemt?
Net zoals in belgie ? :D

PeterT
25/05/05, 20:44
Origineel geplaatst door PC-Group
Dus 5 minutjes lopen vanaf schiphol ? klinkt opzich toch redelijk te doen :p

Even goed lezen ;)
Eerst neem je de bus, daarna nog 5min lopen.

InterRacks
26/05/05, 22:51
@easyracks

Ik heb je foto's toegevoegd, als je bezwaar hebt, meld dat dan mij, dan haal ik ze erweer af.

SebastiaanStok
27/05/05, 09:24
[Offtopick]
http://www.datacenterpics.com/gallery/displayimage.php?album=58&pos=4
Dit lijkt net een konijnen hok van de kinderboederij

Dillard
27/05/05, 12:39
Heeft inderdaad wel iets van een legbatterij :)

InterRacks
27/05/05, 13:17
hehe ja, ik had deze ontvangen, dus ik heb ze ermaar opgezet :)

Als men nog foto's heeft van zijn eigen racks of servers graag sturen naar info@datacenterpics.com. Zodat wij ze erop kunnen zetten.

We zoeken met name nog foto's van telecity. (deze mist nog in het rijtje datacenters)

Alvast bedankt

Vane
27/05/05, 14:03
Origineel geplaatst door InterRacks
hehe ja, ik had deze ontvangen, dus ik heb ze ermaar opgezet :)

Als men nog foto's heeft van zijn eigen racks of servers graag sturen naar info@datacenterpics.com. Zodat wij ze erop kunnen zetten.

We zoeken met name nog foto's van telecity. (deze mist nog in het rijtje datacenters)

Alvast bedankt

Je mist nog wel meer datacentra ;)

InterRacks
27/05/05, 15:15
ja idd, dus kom maar op met die foto's :p

Of moet ik weer overal heen?:p

Vane
27/05/05, 16:03
Is je info@interracks.com mailbox groot zat? ;)

Ik heb hier nog wel wat eigen gemaakte foto's... Best wel veel :p.

InterRacks
27/05/05, 16:53
Stuiur maar, postvak is ongeveer 1 gb groot :)