PDA

Bekijk Volledige Versie : Koop-een.NL



kevers84
20/05/05, 02:49
Hij was eigenlijk niet te koop doordat dit mijn hoofd site is maar doordat ik toch meerdere biedingen ontving per email om de gehele site + domein etc over te nemen (met de vele bezoekers) zet ik hem dan toch maar te koop.

stats zijn te vinden op http://www.koop-een.nl/stats.jpg

Het huidige hoogste bod staat op 600 euro excl btw.

MediaServe
20/05/05, 05:07
Gaat het alleen om de website met domein?
Hoeveel klanten scoor je gemiddeld op dit domein?

®on
20/05/05, 11:28
Origineel geplaatst door kevers84
(met de vele bezoekers)
Vertel je er ook even bij dat je een aantal andere domeinen naar deze url laat forwarden? De andere domeinen die je hier inmiddels al talloze keren als appraisal hebt neergezet (=veel hits weet ik uit ervaring), of de verschillende sitechecks die je al hier al hebt laten doen?

Persoonlijk gezegd vind ik je stats dus niet betrouwbaar.

kevers84
20/05/05, 11:36
Origineel geplaatst door headout

Vertel je er ook even bij dat je een aantal andere domeinen naar deze url laat forwarden? De andere domeinen die je hier inmiddels al talloze keren als appraisal hebt neergezet (=veel hits weet ik uit ervaring), of de verschillende sitechecks die je al hier al hebt laten doen?

Persoonlijk gezegd vind ik je stats dus niet betrouwbaar.


Er zijn slechts een paar domeinnamen welke daarheen forwarden en dat zijn de sites welke ik dus naar geen andere sites van me kan forwarden. Zijn er dus max 3-5. De stats zijn zelfs van voordat ik die namen had.

Daarnaast krijg ik gem. 1a 2 verkopen per dag, soms 5-10 en soms een week niks.

gobbler
20/05/05, 11:50
Wat is je vraagprijs?

safemedia
20/05/05, 12:20
wil je je klanten ook mee verkopen?

kevers84
20/05/05, 13:00
Klanten verkoop ik niet mee doordat er veel klanten van me zijn welke nog dagelijks 3-5 domeinnamen registreren. Vraagprijs is degene wie het hoogste bied: laatste bod staat op het moment op 600 euro

kevers84
01/06/05, 19:58
SLOTJE GRAAG DEZE IS VERKOCHT!