PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrije .nl Namen Wees Er Snel Bij Voor Iemand Er Mee Vandoor Gaat!



kevers84
19/05/05, 23:21
Achteraan staat de ovt

rpggame.nl
racinggame.nl
3dspel.nl
3dspellen.nl
3dgame.nl
arcadegame.nl
arcadespel.nl
visspellen.nl ---------- 54+9
visspel.nl ---------- 25
visgames.nl ---------- 57
visgame.nl
stripgame.nl ---------- 33+7+6+5
doethetgoed.nl
drinkbier.nl
israar.nl
gekkevogel.nl
gekkegast.nl
ringtonefreak.nl
verslaafde.nl ---------------- 28
tegendrugs.nl
lekkernummertje.nl
linkesite.nl
welk-hotel.nl
hqu.nl
blab.nl ----------- 11
blaw.nl
hing.nl ----------- geen unieke wel veel met het woord hing
spauw.nl
videokaarten.org .be
geluidskaart.net
koopeenlaptop.com
handheldcomputer.be
uwmakelaar.net .org
huurwoning.org
voordelighuren.com .net .org .be
huurvoordelig.com .net .org .be

Iedereen mag me bedanken dmv een vrijwillege bijdrage te geven op rek. nr 1748.37.127 (rabobank te Etten-Leur) Naam K. Evers

chielsen
20/05/05, 15:49
Jammer dat de heer deloos er al met verslaafde vandoor is.

Goede post kevers. Is dat nu opeens in ofzo, om namen weg te geven?

Remigius
20/05/05, 15:55
Ja ik was ook te laat voor verslaafde :).
Ik moet zeggen dat ik het wel een leuk initiatief vind, net als HereJezus enige tijd geleden.

kevers84
20/05/05, 16:28
Ja ik had vele namen al gereged die dag en vond het zonde dat ze door een ander werden gereged die ik niet ken, vandaar dat ik ze hier maar weggaf. Indien je het op prijs stel dat ik zulke posts vaker doe dan gaarne een paar eurotjes overmaken zoals in ts staat. En zoals vroeger in GTA gezegd werd: RESPECT IS EVERYTHING :D

kilian
20/05/05, 17:03
Origineel geplaatst door kevers84
Ja ik had vele namen al gereged die dag en vond het zonde dat ze door een ander werden gereged die ik niet ken, vandaar dat ik ze hier maar weggaf. Indien je het op prijs stel dat ik zulke posts vaker doe dan gaarne een paar eurotjes overmaken zoals in ts staat. En zoals vroeger in GTA gezegd werd: RESPECT IS EVERYTHING :D

Ik zie dat rpggame.nl in aanvraag is, ben jij hier van verantwoordelijk? Ik heb wel een paar eurotjes over voor deze. :)

kevers84
20/05/05, 17:37
Origineel geplaatst door kilian


Ik zie dat rpggame.nl in aanvraag is, ben jij hier van verantwoordelijk? Ik heb wel een paar eurotjes over voor deze. :)

Ja dat was een naam waar ik heel veel spijt van heb dat ik hem niet zelf heb geregged...

EreheMan
20/05/05, 17:53
-

kilian
20/05/05, 18:09
Origineel geplaatst door kevers84


Ja dat was een naam waar ik heel veel spijt van heb dat ik hem niet zelf heb geregged...
Helaas. Geen probleem verder.

nikolensen
21/05/05, 20:07
tog raar dat deze op de 17e al was geregt.

leuke lijst trouwens.

kevers84
22/05/05, 02:01
Ja normaal gooi ik soort gelijke lijsten weg, indien mensen dit intressant vinden dienen ze contact met me op te nemen dan zal ik het voortaan op een site gooien met htacces waarna je vervolgens soort gelijke lijstjes prive krijgt voor een enkele euro. Kan hem hier wel posten maar dan zijn de vlugge jongens er weer met de mooiste vandoor, en niemand gunt me een cent voor dit soort posts heb ik gemerkt.

wdekreij
22/05/05, 11:00
Lijkt me geen slecht idee inderdaad, ik had gerust wat euro's over gehad voor zulke tips..

Domenico
22/05/05, 13:53
Origineel geplaatst door kevers84
Ja normaal gooi ik soort gelijke lijsten weg, indien mensen dit intressant vinden dienen ze contact met me op te nemen dan zal ik het voortaan op een site gooien met htacces waarna je vervolgens soort gelijke lijstjes prive krijgt voor een enkele euro. Kan hem hier wel posten maar dan zijn de vlugge jongens er weer met de mooiste vandoor, en niemand gunt me een cent voor dit soort posts heb ik gemerkt.

Ja dat is toch echt niet de bedoeling. Jij vraagt om een vrijwillige en als je dan niet snel genoeg een euro gestort krijgt ga je hier lopen klagen. :huh: